1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt, ik denk toch aan een lege DVD-rw te branden maar gaat de X360 wel kunnen lezen?

    aangezien nieuwe games op de PC wel gelukt om te branden maar niet speelbaar @!>^&

    ps: tis niet illegaal aangezien ik hem voor mezelf gebruikt
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zit zelf ook te twijfelen of ik deze game ga kopen. Vond de besturing in de demo nogal kut. Is er niet een soort van stapsgewijs tutorial in de volledige versie? Kan iemand mij wat uitleggen daarover?
     
  3. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    het word wel goed uitegelegd hoor als je iest voor het eerst doet duikt er een schermpje op en die legt je alles netjes uit, of je de miezerige lettertjes kan lezen is wat anders:p

    Is er een makkelijke manier om die special forces af te maken want ze komen me strot uit!|:-
     
  4. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Katana en hun eigen machinegun werkt tamelijk goed ;) Wellicht nog combineren met wat boekjes zodat katana langer meegaat en je meer health krijgt van items :)
     
  5. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    zo deed ik et ook al ach kmoet er mee leven}:]
    ik moet nu van die queens verzamelen zo saai he...:{
     
  6. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    die Kettingzagen van de clown of normale werken als een charm.
     
  7. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Queens moet je gewoon selectief zombie slashen (degenen die beetje raarder doen dan de rest zeg maar) ;) Trouwens 2 orange juice in de mixer doet ook wonderen ;)
     
  8. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    nooit tegen gevochten:9
    maar ja heb het spel net uigespeeld en ik vroeg me af, kan je lvlen in inf. mode?
    Oja en waar kan je saven?
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  9. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    saven kan jij alleen in de WC doen
     
  10. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    kben daar dus geweest in movieland maar k kon op geen enkele manier saven


    Ps: Super tip voor sommige mensen (vind ik zelf dan (A))
    als je in overtime mode zit en je rent even heel snel naar die room waar otis enzo zijn (naam vergeten)
    je saved daar even en je gaat dan naar buiten via links, niet de lift gebruike dus, en je zorgt dat je snipers en shotguns bij je hebt knal je alle special forces neer gaat naar beneden pakt hun wapens en dan weer terug en dat doet je steeds weer, dan ben je zo heel veel levels omhoog :D (zelf uitgevonde :D)

    Pss: blijf wel boven op die rekken staan want daar schieten ze je niet en komen ze ook niet op dus doen ze niks terug
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Eigenlijks best gek dan dat de PU een 9.0 gaf op deze game. Was het niet Boris die hem reviewde? ;):cool:
     
  12. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook een vette game hoor daar niet van maar sommige stukjes erger je je toch aan maar dat is altijd wel zo. maar een 9 lijkt me inderdaad wel een beetje te hoog moet ik zeggen
     
  13. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Gamers

    ik moet ff eerlijk zeggen dat ik niet alle 36pagina;s heb gelezen, maargoed ik ga de vraag toch ff stellen

    Ik heb de 72uur doorgelopen, en heb alle case's voltooid (nou athans er zijn er 2grijs rest is gekleurd)

    Ik sta om 1155 op de helipad (op de trap, op de H, heb overal geprobeerd)
    Maar telkens zie ik die kerel kijken met zijn verrekijker in het filmpje, maar hij ziet me maar niet

    Is dit het einde of doe ik iets fout ?

    En had ik nog een vraagje, ik zit nu rond de 5500kills
    als ik voor die 10k en 50k zombies wil gaan, moet ik dan me savegame verwijderen en opnieuw playen of kan je gewoon 72uur opnieuw beginnen met je huidige skills ?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Volgens mij zitten er in het spel zelf 50.000 zombies. Aan de ene kant logisch als je overnieuw moet vanwege dat winkelcentrum. Aan de andere kant vrij logsich, omdat zombies echt niet alleen binnen blijven. Ik zou je savegame even op een memorycard zetten als je die hebt, en dan vanuit de HDD proberen wat je net postte. ;):)
     
  15. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je wel een filmpje dat hij aanvliegt? Dus hij vliegt naar je toe en crashed dan uiteindelijk. Dan ben je namelijk in de Overtime terecht gekomen welke je moet volgen om het volledige verhaal te ontrafelen :)
     
  16. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zie alleen een filmpje dat die piloot kijkt door zijn verrekijker en mij dan niet ziet staan, en dan wordt opgegeten wordt door een zombie, terwijl ik toch op de goede plek sta.

    En dan krijg ik een stukje tekst dat de orginele gebeurtenis nooit naar buiten zal komen omdat de regering het in de doofpot stopt.

    Krijg dat blauwe scherm met die wereldbol en zie ik me stats.
    kan dan alleen maar END doen

    vreemde bedoeling, ik kan dus niet in die overtime modus komen, (ik ben ook zo dom geweest om op 1157 te saven)
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  17. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    okee euhm...weet niet zeker of dit hier thuishoort maar weet iemand waar ik dead rising nog kan kopen??
    heb bij de futurezone(gamewinkel)gekeken en hij was er nietmeer en bij bartsmit en instertoys doen ze moeilijk dat dat spel uit de schappen is vanwege slechte verkoop en kunnen zogenaamd nix bestellen...iemand een idee?
     
  18. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    @ The Donstil: Dat probleem heb ik ook gehad. Alles klaar enz. op tijd op helipad. Maar ik was vergeten om naar Isabela te gaan om 10 uur. Dat las ik op internet ergens dat dat ook moet. Zit dus niks anders op dan opnieuw beginnen.
     
  20. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ik heb haar telefoontje wel gehad op me walkitalki achtige ding,
    maarja wou graag zien wat het einde was

    Ben nu opnieuw begonnen :D
     

Deel Deze Pagina