1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Force Feedback als je hem helemaal ''draadloos'' wilt is dus niet het optimale uit je microsoft stuur halen
    Dus bedraad zit je altijd wel als je het optimale gevoel wilt
    Logitech Dus !
     
  2. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het stuur ook sinds gister en het is echt een aanwinst voor bij een racespel. Vind het alleen irritant dat dat deel met die pedalen best wel glijd over de vloer als je bezig bent. Zijn er mensen die hier ook last van hadden en een oplossing voor hebben gevonden?
     
  3. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem aanschaft om Forza 2 mee te spelen zou ik zeker het MS stuurtje kopen als je het geld er voor hebt. Het verschil is zo ontzettend groot als voorbeeld neem ik mijn Golf uit de career mode. Toen ik op een gegeven moment genoeg geld had om slick te kopen en deze eronder zette voelde je gewoon dat het stuur zwaarder ging sturen. Als je een kapotte schokbreker hebt op je wiel staat scheer en je hebt een afwijking naar links dan zal het stuurtje ook uitzich zelf een stuk naar links gaan staan. Echt het top punt van realisme. Dit is iets dat technisch gezien niet mogelijk is op het logitech stuurtje. Als je geen 100 euro over hebt voor een stuur zou ik gewoon lekker die Logitech halen.
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die van MS ook vast te maken aan dat HansSysteem? En is dat systeem een beetje solide?
     
  5. yanxbox

    yanxbox Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik w8 vol ongeduld \o/
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Het MS Wheel is imho ietsjes beter dan het Logitech wheel.
    De Force Feedback is best goed en het stuur stuurt iets solider dan het stuur van Logitech. Toch is de FF best raar. Op een curbstone gaat het ding tekeer, maar als je tegen een muur aan rijdt voel je niks.
    Het logitech wheel heeft naast de mindere feedback wél een betere grip en houvast op het wheel. De gegoten handgrepen houden een stuk lekkerder vast. Ook lijkt het stuur van Logitech meer kwaliteit. Het is een stevig ding en maakt weinig krakende geluiden. Ook centreerd het stuur zich altijd naar het midden, iets waar het MS wheel een afwijking in heeft. Het Logitech wheel is natuurlijk een heel stuk kleiner en daardoor beter te gebruiken op een playseat.

    Ik denk dat voor prijs-kwaliteit de Logitech de betere is. Zouden ze allebei hetzelfde kosten dan zou ik (met genoeg ruimte in huis) het MS wheel kopen.

    [​IMG]

    En als iemand nog het MS Wheel wil kopen of misschien een PlaySeat erbij wil hebben, kijk dan ff in mijn draadje in X-Bazaar: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=99937
     
  7. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net op de vorige pagina dat je het logitech stuurtje niet op je schoot kan zetten (tenminste, niet hoe het zou moeten). Kan je die dan alleen aan een tafel vastzetten?
     
  8. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het stuur echt super met forza 2. BV als je achterkant ligt uitbreekt zie je dat niet en hoor je het niet alleen je voelt het wel aan je stuur en dat is echt vet dat je dan gewoon zo de grens kan opzoeken van een auto
     
  9. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie een paar racegames voor de xbox 1 noemen?
    ik had er 1tje gezien , maar ik weet de naam niet meer
    Forza heb ik al , iig bedankt
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Arcade:
    PGR (1 en 2)
    Ralli Sport Challange (1 en 2)

    Simulatie:
    DTM
    Richard Burns

    En voor meer:
    Zoekfunctie xbw

    Anders onder Google, Xbox race games. :)
     
  11. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Op wat moet ik zoeken als ik de naam niet meer weet
    maar anyways , toch bedankt
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gewoon alleen xbox en Arcade Racer in drukken :eek: En dan op zoek....

    Arcade Racer

    Simulatie Racer

    Done :)
     
  13. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
  14. yanxbox

    yanxbox Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welk stuur kan je nu de snelste tijden halen?
     
  15. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat toch om de gameplay?:D
    Jammer dat de prijzen van de gewonnen playseats nog zo hoog zijn had gehoopt om via die weg aan een goedkope te komen:D tjah is niet anders.
     
  16. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht iemand nog geinteresseerd zijn in een stuur plus hanssystem, zie mijn topic elders op het forum. Of stuur even een pb-tje ;)
     
  17. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het MS stuur erg tegen vallen. Er zit veel speling in de stuur as en hij kraakt! Ik heb hem ook meteen terug gebracht. Daarna weer een nieuwe gekocht ergens anders en die had een centreer probleem, dus heb ik die ook terug gebracht. Koop toch maar die van Logitech denk ik.=(
     
  18. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb stuurtje van Hoogvliet, werkt perfect....
     
  19. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je een goede playseat kopen met beetje normale prijs dus niet 500 euro
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik denk dat de prijs niet zoveel verschilt. Ga zelf even opzoek naar een goede winkel/2e hands playseat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina