Langere laadtijden Sega pack

Discussie in 'Algemeen' gestart door ..::Alpha::.., 8 jan 2003.

1. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Nadat ik mijn xbox voor de 2e heb laten ophalen voor reparatie
    (vastlopen na +-2 uur spelen), kreeg ik deze terug met onderin de doos zo'n sega pack cd (GT en JSFR), vond ik wel een leuk gebaar maar wel jammer omdat ik voor GT net een maandje eerder 70 Eurotjes had neergelegd:mad:
    Toen ik deze Sega Pack cd gebruikte om GT te spelen viel het me op dat de laadtijd tussen de menu's in GT Véééééééé'l langer duurt dan bij mijn originele Sega GT cd.

Sega GT is een spel waar je nogal eens tussen menutjes moet switchen en daarom wil ik bij deze ik mn medeleven betuigen aan alle Sega Pack bezitters
    }:]

AlphA

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Damn, onze Sega GT review kwam ook van een Sega pack af en ik had nog als groot minpunt aangegeven dat het zoveel laadtijden bevatte :)

3. ..::Alpha::..

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, geloof me, in de originele SegaGT zijn de laadtijden tussen de menu's (garage,event,parts etc.) bijna 2x zo kort dan in zo'n Sega Pack,

By the way, iemand nog interesse in een Sega Pack cd? vindt JSFR toch eentonig
    :p Prijs komen we wel overeen hehehe

AlphA

4. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg je echt nadat je hem voor de 2e keer hem had opgestuurt een sega packetje gratis er bij?? want ik wil hem ook misschien voor de 2e keer opsturen maar nu ga ik het zeker doen als dit waar is...:cool:

5. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) 8)

w000t MS rulez :D

vindt t idd een mooi gebaar van klantvriendelijkheid.

6. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik heb ook ergens gehoord dat die Sega CD maar één jaar te spelen is ofzowiets?

7. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier op t forum? dat was iemand die d8 dat t na 90 dagen ermee kapte, maar er stond dat na 90 dagen de garantie verliep. bedoelde je dat :confused:

8. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel intresse in die 2 spellen. Als je hem aan mij zou willen verkopen kan je me mailen op sanderlagrande@hotmail.com en dan worden we het misschien wel eens over de prijs. OK ALPHA?

9. ..::Alpha::..

Leuk Bevonden:
    0
    Samosuke>>>> toen ik 'm voor de 2e keer terugkreeg zat dat cdtje er echt bij. misschien per ongeluk, misschien met opzet, boeit me ook niet echt natuurlijk. :)

Sanderlagrande>>>> Bij nader inzien wil ik 'm ipv verkopen toch liever ruilen tegen een ander spel (bijv. DOA:cool:

AlphA

10. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    FF over die na 2 uur vastlopen, had je dat bij elk spel? Ik heb het namelijk ook wel eens

11. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    viel mij ook al op dat et pokkelang duurt :mad: en soms laadt ie de prijzen bij events nie in :/

Laatst bewerkt: 12 jan 2003
  12. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ruilen tegen doa doe ik toch zeker niet, dat is 1 van de gaafste spellen die ik heb!!

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook de 70 euro versie, niks mis met laden, gaat gewoon retesnel

14. ..::Alpha::..

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Langere laadtijden Sega pack

Na 1 a 2 uur spelen met sega GT werd het beeld tijdens de race heel fuzzy/ wazig, de polygoon lijnen werden dan ook ineens zichtbaar, bijvoorbeeld op een heuvel zag je alle driehoeken waar die uit was opgebouwd, HEEL VAAG. had dan nog een minuutje om snel te saven en dan liep die vast.
    als ik dan halo speelde liep die na 5 minuten vast, en ik colin mc rae3 liep die niet vast maar op de auto flikkerde de hele tijd van die zwarte lijnen.

heb m nu een weekje terug en geen vastlopers meer gehad (helaas), als je m de 3e keer terugstuurd krijg je namelijk een nieuwe :)

15. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Langere laadtijden Sega pack

Ja en een nieuwe is leuk omdat....

Ik dnek dat jij een van de eerste mensen op deze aardbol bent die hoopt dat zijn box 3x stuk gaat....|:-

16. ..::Alpha::..

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Langere laadtijden Sega pack

ik leg het je één keer uit: omdat ie nou al 2x gerepareerd voor hetzelfde probleem heb ik het gevoel alsof mijn xbox zo'n "maandag morgen" product is.
    Als ik een nieuwe kan krijgen vind ik dat zeker beter, want wat als mn garantie net is verlopen en het probleem begint weer?
    ze hebben 2x de dvd drive vervangen maar ik persoonlijk denk dat het meer met de grafische kaart/moederbord te maken heeft,
    na een paar uur spelen begint het pas (warmte?).

AlphA

Deel Deze Pagina