Hey, Nadat ik mijn xbox voor de 2e heb laten ophalen voor reparatie (vastlopen na +-2 uur spelen), kreeg ik deze terug met onderin de doos zo'n sega pack cd (GT en JSFR), vond ik wel een leuk gebaar maar wel jammer omdat ik voor GT net een maandje eerder 70 Eurotjes had neergelegd Toen ik deze Sega Pack cd gebruikte om GT te spelen viel het me op dat de laadtijd tussen de menu's in GT Véééééééé'l langer duurt dan bij mijn originele Sega GT cd. Sega GT is een spel waar je nogal eens tussen menutjes moet switchen en daarom wil ik bij deze ik mn medeleven betuigen aan alle Sega Pack bezitters AlphA
Damn, onze Sega GT review kwam ook van een Sega pack af en ik had nog als groot minpunt aangegeven dat het zoveel laadtijden bevatte
Nou, geloof me, in de originele SegaGT zijn de laadtijden tussen de menu's (garage,event,parts etc.) bijna 2x zo kort dan in zo'n Sega Pack, By the way, iemand nog interesse in een Sega Pack cd? vindt JSFR toch eentonig Prijs komen we wel overeen hehehe AlphA
Kreeg je echt nadat je hem voor de 2e keer hem had opgestuurt een sega packetje gratis er bij?? want ik wil hem ook misschien voor de 2e keer opsturen maar nu ga ik het zeker doen als dit waar is...
hier op t forum? dat was iemand die d8 dat t na 90 dagen ermee kapte, maar er stond dat na 90 dagen de garantie verliep. bedoelde je dat
Ik heb wel intresse in die 2 spellen. Als je hem aan mij zou willen verkopen kan je me mailen op sanderlagrande@hotmail.com en dan worden we het misschien wel eens over de prijs. OK ALPHA?
Samosuke>>>> toen ik 'm voor de 2e keer terugkreeg zat dat cdtje er echt bij. misschien per ongeluk, misschien met opzet, boeit me ook niet echt natuurlijk. Sanderlagrande>>>> Bij nader inzien wil ik 'm ipv verkopen toch liever ruilen tegen een ander spel (bijv. DOA AlphA
Re: Re: Langere laadtijden Sega pack Na 1 a 2 uur spelen met sega GT werd het beeld tijdens de race heel fuzzy/ wazig, de polygoon lijnen werden dan ook ineens zichtbaar, bijvoorbeeld op een heuvel zag je alle driehoeken waar die uit was opgebouwd, HEEL VAAG. had dan nog een minuutje om snel te saven en dan liep die vast. als ik dan halo speelde liep die na 5 minuten vast, en ik colin mc rae3 liep die niet vast maar op de auto flikkerde de hele tijd van die zwarte lijnen. heb m nu een weekje terug en geen vastlopers meer gehad (helaas), als je m de 3e keer terugstuurd krijg je namelijk een nieuwe
Re: Re: Re: Langere laadtijden Sega pack Ja en een nieuwe is leuk omdat.... Ik dnek dat jij een van de eerste mensen op deze aardbol bent die hoopt dat zijn box 3x stuk gaat....
Re: Re: Re: Re: Langere laadtijden Sega pack ik leg het je één keer uit: omdat ie nou al 2x gerepareerd voor hetzelfde probleem heb ik het gevoel alsof mijn xbox zo'n "maandag morgen" product is. Als ik een nieuwe kan krijgen vind ik dat zeker beter, want wat als mn garantie net is verlopen en het probleem begint weer? ze hebben 2x de dvd drive vervangen maar ik persoonlijk denk dat het meer met de grafische kaart/moederbord te maken heeft, na een paar uur spelen begint het pas (warmte?). AlphA