1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welk XBox360 spel zou je nooit kwijt willen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 10 jun 2007.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hebben jullie een XBox 360 spel dat je echt nooit meer kwijt zou willen? Een spel dat je na een paar jaar nog steeds leuk zo vinden? Een oneindig leuke Co-op of Multiplayer game?

    Ik heb nu echt dat gevoel met Guitar Hero II. De nummers zijn bijna allemaal super. Het speelt allemaal heerlijk, het geeft echt het gevoel alsof je zelf rockt. \o/ Ik denk dat ik dit ik ga krijgen met het derde deel, want die kan via XBox Live, en ik heb dan 2 guitars.

    En hoe zit 't met jullie? :b:
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Waarschijnlijk mag zon topic niet ;|
     
  3. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Sowieso alle games die ik heb uitgespeeld doe ik nooit weg, maar GoW en Lost Planet staan dan toch wel hoog op de lijst.. samen met Kameo btw :)
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Damn, dacht ik een keer origineel te zijn. xD Mag toch wel in het off-topic forum? Dan mogen de mods 'm verplaatsen, als 'ie echt niet mag, dan mag ie natuurlijk verwijderd worden. :)
     
  5. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nooit spellen weg, ik kan dat niet over mijn hart verkrijgen, kheb alles nog, vanaf het moment dat ik een xbox ( 1 ) kocht.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je denkt dat zoiets niet mag gooi je een report knop erop en dan zie je het snel genoeg ;)

    Ik heb dit iig bij crackdown, leuke co-op game en door die nieuwe content is die alleen maar beter geworden.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het lijkt me dat er niks aan de hand is als er maar goed motivaties worden gegeven.

    Ikzelf heb dit met GoW en ook NFS MW. GoW omdat het gewoon een geniaal spel is dat ik vaak co-op speel met een vriend. NFS MW omdat ik een race fan ben en soms zin heb om gewoon rond te rijden zonder het race element erin. Dan is NFS MW de beste optie.

    Forza 2 zal ik ook wel nooit weg doen, maar die heb ik nog maar te kort en te weinig gespeeld om dat echt te weten.
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Laten we dit topic een kans geven, ookal ben ik bang dat het een opsomtopic word. Zolang mensen een goede motivatie eraan geven is er niks mis mee :)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuk topic BassieJ! ;)


    Ik kan mijn 360 spellen ook niet wegdoen. Vind het toch wel altijd leuk om een oude game die een half jaar of langer stof heeft liggen happen weer eens te spelen!

    Maar Test Drive Unlimited, zal de laatste game zijn die ik kwijt zou willen.
    Omdat het gewoon een oneindig M.O.O.R (Massively Open Online Racing) spel is, dat nog altijd super veel heeft te bieden, ook na het uitspelen van de singleplayer.
    Want de grootte van het eiland en de free-roaming is geweldig groot, en de keuze in auto's en motors zijn ook goed. :thumbs:

    Forza Motorsport 2 zal ik ook niet weg kunnen doen, omdat ik een groot fan ben van racegames. En FM2 heeft 300+ auto's + goed schademodel en is gewoon een super simulatie racer.
    Maar ik kan er nog niet veel over zeggen, want krijg de game pas morgen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  10. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    PRO EVOLUTION SOCCER 6,

    Ik heb deze game gelijk gekocht toen de game te verkrijgen was, ik speel hem nog steeds non-stop. Laatst kwamen er krassen op door een xbox van een vriend van mij :mad::mad::mad: , ik ben dezelfde dag nog naar de winkel gegaan om een nieuw exemplaar te halen. Verslaafd aan dit spel dus.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Rainbow six vegas!
    speel ik sinds de release echt nog zo'n beetje elke dag.
    heb zelf tot 2 maandjes terug nog nooit een spel weg gedaan. omdat ik altijd twijvelde of ik later zoiets heb van: jah shit heej wat heb ik hier spijt van dat ik hem niet meer heb.
    heb soms van die rare buien waarmee in spontaan vanuit het niets zin heb om een bepaald spel te spelen, echt heel raar...
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mijn games ook nooit weg, heb ook nog steeds al mijn games die ik kocht vanaf het begin dat ik mijn xbox 360 had! want mocht ik ooit weer ineens zin krijgen in perfect dark, dead or alive, just cause of wat dan ook! dan kan ik m zo pakken en erin doen ;)
     
  13. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden (hoewel XBOX1), Tony Hawk en Dead Rising op het moment :)
     
  14. timtrix

    timtrix New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    wah heb ik bij 3 games op dit moment
    shadowrun/gears of war/lost planet
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ninja gaiden (xbox)
    Splinter cell:CT(xbox,Beste MP ooit)
    Guitar hero2 (360)
    gears (360)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit begint een beetje een op som toppic te worden. Denk dus na over wat je post (beargumenteer het), anders gaat deze op slot :)
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    PES 6 gaat bij mij niet weg totdat deel 7 er is. Het is niet het beste deel in de serie, maar staat garant voor zoveel plezier met vrienden. Het afgelopen jaar heb ik bijna elke grote pauze + 6e uur op dinsdag en woensdag met 2 vrienden PES gespeeld, om vervolgens een kwartier te laat het 7e binnen te komen. Heerlijk *)
     
  18. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    forza motorsport 2
    GOW
    oblivion

    maar forza is toch de top!!!!!!!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom is forza 2 voor jou de top game van dit moment ... leg dat eens uit, anders is het slechts een opsomming
     
  20. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik heb nog niet echt hele goede toppers op de 360 gespeeld waarvan ik zeg dat ik ze nooit weg zal doen. Het is eerder zo dat als ik een game leuk vind dat ik hem dan bijvoorbeeld een jaar later wel weer uit de budgetbak zal vissen ofzo en dat zijn de volgende games:

    Dead rising:
    Erg orgineel verhaal en het hakken, zagen, schieten en stompen op duizenden zombies is gewoon erg leuk. Vooral omdat je echt alles als wapen kunt gebruiken en ook een drang hebt om te overleven. Top Spel dus!

    Gears of War:
    Niet echt een spel die ik altijd zal blijven spelen maar tot nu toe wel een spel die qua looks echte next gen graphics laten zien en toch wel een vermakelijke multiplayer heeft.


    Dit waren wel zo'n beetje de enige twee spellen die ik zeker het leukst vind en ook nog wel eens af en toe zal gaan spelen maar momenteel verdrink ik zowat in alle spellen dus veel tijd zal ik daarvoor niet hebben. Zeker met toppers als Forza 2 en eind juni The Darkness, Call of Juarez, Overlord, Two Worlds. Als ik die games heb lig ik echt niet wakker als Gears of War en Dead Rising even niet meer in mijn kast staan. :b:
     

Deel Deze Pagina