Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Het si echt lelijk dat Microsoft gewoon dit kan flikken, we worden echt slecht behandeld, zo'n duur apparaat en ze doen alsof het niets is en blijven hem maar repareren, flikkers...Iedereen blijft toch wel trouw aan zijn xbox 360 net als ik omdat de meeste het gewoon een mooi apparaat vinden met de spellen de live mogelijkheden...:mad: Tzou veeel mooier zijn als iedereen massaal zijn 360 weg zou gooien en gewoon naar een PS3 zou overstappen, maar dies voor mij weer te duur, maar zo zou microsoft noooit meer een console verkopen...

    En ik las net die link, hoe durven ze te beweren dat het de schuld van de consumenten is! Wereldwijd worden dagelijks zoveel cd's bekrast, wat denken ze dat iedereen met zijn 360 gooit terwijl hij aanstaat??
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet overdrijven, het is een kleine minderheid die dit probleem heeft. Heb het zelf gehad, gewoon terug naar de MM, nieuw spel en nieuwe console, prima geregeld.
     
  3. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft had het probleem toch erkend? “Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan.”
     
  4. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    niet overdrijven wtf? tis ooook echt niet de kleine minderheid ik ken vet veel mensen die dit hebben... Ik vind het niet normaal hoor, ik kocht niet een 360 om em te laten krassen op me spellen dus ik vind dat ik niet overdrijf...
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan ook dit probleem lost zich van zelf op.

    Of:
    MS gaat er echt iets aan doen(lijkt er nog steeds niet op)

    Of:
    Ms raakt het vertrouwen kwijt van de consument en dan is de 360 het laatste console avontuur van MS.(mijn moeder wist pas zelfs te melden, dat de 360 spelletjes kapot zou maken, had ze van de radio)

    Optie 2 zou MS duidelijk op hun plek zetten, maar is voor de gamers de slechtste.
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn wel twee uitersten kwa scenarios.
     
  7. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    of het blijft gewoon nog doorgaan zoals het nu al langer als een jaar gaat, de xboxen gaan kapot maar iedereen blijft de 360 kopen omdat het simpelweg een mooi apparaat is en neemt de problemen die daarbij mee komen op de koop toe... En zo blijf ik vanaf de dag dat ik mijn xbox de eerste keer uit duitsland terug krijg om de paar maanden met het probleem zitten dat ik hem weer es op kan sturen. Nu heb ik het niet over de krassen die die maakt maar vooral over de hardware faillure, die ik nog erger vind.
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Mijn xbox 360 is er ook mee opgehouden vandaag :mad: met code 0102.
     
  9. besse357

    besse357 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is na 15 mndn ook overleden:'-(
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoveel problemen met een console gezien als deze.... Triestig, na 2 jaar kun je xbox zo goed als afschrijven. Want ik zie niet iedereen WEER een xbox kopen. Dan is het echt over en uit met Microsoft gaming..
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Net reactie gehad van M$ hoofdkantoor en hun verwijzen me weer door naar hun xbox support centrum, die uiteraard mijn vragen niet kan beantwoorden. Trieste service voor zon groot bedrijf. Denk dat de enige optie die overblijft een rechtzaak is, aangezien M$ gewoon lak heeft aan haar klanten. Heb het hoofdkantoor maar weer terug gemaild dat support centrum mijn vragen niet kan of wil beantwoorden en dat ik toch graag antwoorden had gehad. Mocht dit niks uithalen dan maar kassa eens mailen en kijken of het mogelijk is om een groep xbox bezitters bij elkaar te krijgen.
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet het helaas met je eens zijn. Ik heb maar een 360 core gekocht om altijd een xbox te hebben (en weer 2 jaar garantie....), maar het is triest dat het zo moet.....

    Ik wil ook zeker proberen om met een grote groep mensen ervoor te zorgen dat er iets gaat gebeuren aan het einde van de garantietermijn...
     
  13. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het inmiddels 15 werkdagen geleden is dat mijn xbox in Duitsland staat, heb ik net maar eens gebeld met xbox support.

    Tot mijn grote verbazing/teleurstelling hoorde ik dat het misschien nog wel een aantal weken kan duren voordat ik mijn xbox terug krijg.
    "Wegens administratieve fouten, in de periode dat u uw xbox heeft opgestuurt, is het momenteel niet mogelijk uw xbox binnen de gestelde termijn van 15 werkdagen terug te zenden". :mad:

    Schiet lekker op dus:confused:
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Fucking hell, ik ben ondertussen ook al 2 weken aan het wachten, mooie service mijn reet...
     
  15. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    dat is echt fucked op....woensdag zijn mijn 15 dagen voorbij ik hoop dat ik hem dan wel krijg anders heeft Microsoft een groot probleem...

    Eigenlijk ben ik hem al een maand kwijt alleen hij is nu 3 weken in reparatie.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb juist nog wat forums zitten aflezen, maar damn, de problemen met xbox 360 is toch echt niet meer normaal. Wat gaat er gebeuren als de garantie op is. En je xbox blijft stuk gaan? Kan toch niet zo verder...?
     
  17. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Net maar weer eens gebeld. Mevrouw zei dat ze momenteel een computer storing hadden (goh, M$?) en dat ze niet de details van mijn case in kon zien.

    Afijn: ik wacht nu sinds donderdag op de labels van UPS. :mad:
     
  18. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge jonge.. wat baal ik hiervan. Sinds vrijdag zijn bij mij al de 15 werkdagen om. Ook hier nog steeds niks gehoord of gezien.
    Wanneer kon je nu je xbox terug verwachten dan, of liet support hier niks over los?
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsjah, deze verhalen komen wel overeen met de eerdere verhalen dat ze een andere policy volgen met reparaties. Eerst had je hem heel snel terug (wel een andere...) en nu moet je verdomd lang wachten.
     
  20. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kethij: Hij zei dat hij geen exacte termijn kon geven. Wel zei hij dat ik moest rekenen op 2 weken, indien ik dan nog niets heb vernomen moet ik weer bellen:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina