1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welk XBox360 spel zou je nooit kwijt willen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 10 jun 2007.

  1. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de xbox 360 zijn er nog niet echt spellen die ik echt nooit weg zou willen doen. Maar ik zou nooit Star Wars: knights of the Old Republic voor de xbox weg kunnen doen, het is gewoon een te speciale game om weg te doen.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zal ik ook maar wat toelichting geven.

    Guitar hero2: Ooit een keer in een locale gameshop geprobeerd,waarna ik na 5 min aan de kassa de game stond af te rekenen (ps2 versie)

    En toen op gegeven moment de 360 versie uitkwam,heb ik die gekocht,mede door de achievements,leaderboards,HD,DLC al moet ik zeggen dat ik meer verwacht had van de DLC.

    Het leuke van deze game is dat je er steeds beter in word.
    Had in het begin moeite met easy,ebn nu speel ik op expert:thumbs:
    Superverslavend en blijft gewoon leuk!

    Splinter cell Chaos theory: Ik weet het het is geen 360 spel toch zal ik dit spel nooit kunnen wegdoen.
    Ben namelijk zwaar verslaafd aan de MP,voor mij de beste MP game ooit!
    De hele learning curve,spanning,teamwork,en vele gadgets die je echt nodig hebt doen mij dit spel nog steeds bijna elke dag spelen!!

    Natuurlijk zijn er meerdere games die ik hier zou kunnen opnoemen bijv.gears,ninja gaiden black,hitman etc..

    Maar bovenstaande 2 vind ik echt gewoon erg leuk om te spelen.
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    edit.//
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  4. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Dat mag je mij dat wel eens uitleggen want dat spel was sesamtraat vergeleken bij Silent Hill en Shadowman....

    Dus dat spel nou echt een game is die je op het puntje van je stoel laat zitten? Nou nee....maar ja dat is mijn mening...ik vind het in ieder geval totaal niet eng en ik zal zo die game spelen met koptelefoon op en licht uit en het geluid keihard en dan kom ik nog steeds niet op het puntje van mijn stoel te zitten.

    Het is een goede game maar het is niet echt goede horror of eng....
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop elk spel wat me niet meer aanstaat en als ik er later spijt van hem, koop ik hem 2e hands weer terug. Pro 6 is echter een spel wat ik leuk blijf vinden tot deel 7, dus die hoef ik nooit 2e hands terug te kopen.

    Ik snap niet dat jullie spellen houden, ondanks dat je het uitgespeeld hebt of toch nooit meer doet. Kapitaalvernietiging, zeker voor arme studenten, wat het merendeel hier is (student dan, arm weet ik niet :p )
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Arm wel.. Verkoop ook veel, en dan heb je 1 game 2e hands verkocht.. Leg je wat bij en kan je nieuwe kopen :)
    Teminste, zo deed ik hte met de PSP altijd.. Voor X360 heb ik nog maar 3 games gehad.. 1tje verkocht, NBA 2k7.
    Sinds gister spijt van: Had beter eerst kunnen proberen wat achievements te halen.. Zag dat ze vét makkelijk waren, maar kheb de game amper gespeeld.. Alleen 'story mode' één keertje.. In totaal ook maar 35G van die game! Twijl je achievements hebt als 'win één ranked match', 'speel met dit tegen dit team (5x ofzo)'..
    Ach boeie, vond de game minder leuk dan verwacht.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad waar je het mee vergelijkt, en waar je grens individueel zit. Ik vind F.E.A.R. totaal niet eng. Ja, wel schrikeffecten af en toe dat je denkt van 'o ja, eng!', maar verder valt het wat dat betreft tegen (neemt niet weg dat het een topspel is hoor). Ik ken echter genoeg mensen die F.E.A.R. heel eng vonden, die hem niet meer durfden te spelen, die hem daarom hebben weggedaan. Condemned schijnt enger te zijn dan F.E.A.R. (ik heb Condemned nooit gespeeld), dus er zullen best mensen zijn die die eng vinden.
    De gemiddelde leeftijd van gamers is 30 ;)

    Maar ik verkoop ook in principe alles waarvan ik merk dat ik het nooit meer speel: Kan ik weer wat anders leuks van kopen :)
     
  8. Killionaire

    Killionaire Co-op shooter liefhebber

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    GoW, Forza 2 en Halo 3
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Test Drive Unlimited._O__O_ Die zou ik echt nooit meer kwijt willen. Echt een heerlijk gevoel om weer eindeloos te cruisen, blijft nooit vervelen.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    GoW.. te classic..
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    rainbow six vegas omdat het wel kick is om online te doen vooral dat A en D krijg er geen genoeg van , elk potje anders elke potje opnieuw weer leuk en ppro evo 6 om gwn lekker tegen wat vrienden te spelen voor de lol , 2 blijvertjes voor mij;)
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wahaha :p Geen xbox360 spel! Maar ik zal halo echt niet meer kwijt kunnen! Heb hem al sinds de release nog steeds :p En halo2 denk ik ook niet meer....best wel triest maar halo blijft gewoon vet....
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Guitar Hero 2 \m/

    totdat deel 3 uitkomt
     
  14. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 3..
    Soms ben ik het ffe zat.. maar de volgende dag ga ik toch weer even spelen.. daarom zou ik dit spel niet weg doen..

    Greetsz Tijmen _0/
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    final fantasy 10 - k speel het niet meer
    maar liefde voor die game :thumbs: zoveel goeie herinneren aan :9
     
  16. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    shenmue 2 voor de xbox hopelijk komt er nog een deel 3
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bewaar meestal al me games, gewoon voor de heb denk ik:p
    anders krijg ik er later weer spijt van

    en ik wil totnutoe geen 1 game weg doen, want ik heb totnue toe alleen maar goeie games gekocht, heb er maar 4, maar toch:p
     
  18. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe alles dat voor de 360 heb gekocht ook weer verkocht omdat er voor mij nog geen enkele herspeelbare game is uitgekomen.

    Voor de xbox 1 heb ik bij gebrek aan Episode 2, Halflife2 nog in mijn bezit en die is vanwege de machtige sfeer, verhaal en geweldige gameplay nog altijd speelbaar.
    Verder is Call of Cthulhu vawege zijn geweldige verhaal voor mij een klassieker.
    Uiteraard ook de Halo serie en Splintercell 1.

    Verder niks waar ik enige waarde aan hecht eigenlijk.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sinds vandaag zou ik Forza Motorsport 2 ook nooit weg willen doen.
    Het is gewoon een super simulatie racer, die echt een heerlijke gameplay heeft met meer dan 300 fantastische bolides die over de gaafste circuits racen! :D
     
  20. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind forza een top spel omdat ik deel 1 ook heeel lang gespeeld heb.
    en ik vind auto's tegek het upgrade van je auto en het handmatig tunen is tegek(mijn mening).
     

Deel Deze Pagina