Werkt hetzelfde als bij PGR3. Je maakt een fotootje, je upload hem naar forzamotorsport.net. Vervolgens log je je daar in, gaat naar foto's. Je slaat je foto op. www.imageshack.us. En daar upload je hem en plaatst hem in deze thread. Simpel. Kwam in de slip op sunset peninsula infield, en kwam daar ook niet meer uit, ik bleef maar gas in gedrukt houden en dit was het resultaat. Een heerlijke 360 graden Smoke it
Nee, want dan post je je auto je hebt gemaakt en trotst op bent dit is gewoon mooie fotos. Maar we moeten er een contest van maken!
Het is gierig dat jullie al zo ver zijn , Ik heb hem sinds vanmiddag en heb pas 5 kl*te auto's haha, nou hier een screenshot van mijn eerste autotje;P & nog een vraagje hoe verkoop je auto's Thanks alvast!
kom, we maken nog een topic: Forza: show je landscape, maak foto's van het landschap en zet hem in de nieuwe thread.. zo blijf je bezig..
http://img524.imageshack.us/my.php?image=ferrari612pr1.jpg Een leuk plaatje van mijn eerste Ferrari, een 612 !
Dit is totaal verschillend hoor. Hier post je je mooie ingame shots en bij de ander show je je mooie auto. Als je ze bij elkaar gooit zou het pas onoverzichtelijk worden.
Je hebt hier een andere lijn dan de AI en volgens mij ben je knetterhard over de kerbs gegaan, klopt dat? /Edit, shortbull, gave foto's van de Clio Cup