Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    deze code heb ik:) er zijn dus stukjes van het moederbord afgesmolten:p omdat hij te heet werd en daarna automatisch te snel afkoelt(of niet afkoelt) ik denk dat dit met name komt omdat het warm weer is;) en daar kan ie schijnbaar niet tegen. ook is de mogelijkheid dat er vochtigheid in de console(condens vorming) aanwezigkomt door het opwarmen en afkoelen.

    0102 unknown error
    though it's most likely GPU related literally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere. So far there is 1 major theory for what causes most of these errors is that the Ram, CPU, or GPU are not soldered properly to the mother board due either to poor manufacturing or excessive heat up and cool down cycles that stress, weaken and eventually break the soldered connection.
    There are two theories to fixing this one deals with the "X" clamps that hold down the chips. The other involves re-Heating the chips. DO NOT attempt either of these if your console is still under warranty. If your console is still under warranty return it to the store where it was purchased or call MS to have it replaced. I have also heard of limited success by simply switching the AV cable from "HDTV" mode to "TV" mode.
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo, dan heeft MS de labels snel naar je gemaild!
     
  3. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, heb die labels binnen 2 uur gekregen via mail :)
     
  4. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    jahoor bij mij is die ook naar te klote:mad:
    heb m vorige week opgestuurd:mad: had m net zoals vele andere ook gekocht bij de release en mijne stopt er dus ook na anderhalf jaar zomaar ineens mee:confused:
    ben benieuw hoelang t duurt voordat ik m trg krijg:confused:
    weet iemand hoe t dan zit met de garantie als je een nieuwe krijgt? loopt die dan door voor de korte resterende periode?
     
  5. sl8n8

    sl8n8 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu mijn tweede kapot binnen een jaar ga morgen die van mij naar de winkel brengen die stuurt de 360 op. Ga ik vanuit tenmnste was vorige keer ook zo toen heb ik een nieuwe gekregen gelukkig heb je dan weer een maand xbox-live erbij, ik heb net 3 maanden live gekocht waar ik nu zo weer een paar weken nix mee kan. Ga bijna denken om dan een andere te kopen krijg dan bij die winkel een waardebon van het aankoopbedrag. Maar ja heb hier stuk of 15 games liggen daar krijg je dan nix meer voor. Baal er flink van als ik dit zo lees gaat ie bij iedereen stuk man.
     
  6. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan maar weer even gebeld met MS, als bliksem bij heldere hemel is mijn 360 overleden, screen freezes met van die rare ruitjes in beeld en wederom ring of dead. Maar eens kijken of het net zo soepel verloopt als bijna een jaar geleden toen m'n 360 ookal werd omgeruild. (Toen had ik 'm binnen 4 werkdagen terug namelijk)

    word mn 3e xbox sinds dec.2005.
    :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  7. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOOOOO!!! nog steeds geen labels ontvangen van MS weer bellen vandaag WOOOOO!! ik moet er gewoon om lachen serieus. toen mijn xbox van de week voor de derde keer kapot ging had ik het niet meer. zo triest vindik dit. 3 KEER!!! WTFFFF!!! gewoon sinds GoW heerlijk relaxed kunnen gamen en toen ja hoor in een keer dvd drive defect en daarna vastlopers wat resulteerd in jawel een vette dikke red ring of DEATH. ik kan er niet over stoppen echt diep en diep triest dat hij zo vaak kapot gaa:confused:
     
  8. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah eerste mailtje al binnen van MS :)

     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen met bekraste discs: Ik zag vandaag bij de Dimension Plus (Groningen) dat zij voor 7eu/disc je DVD repareren! Teminste er hing iets van: Bekraste CD / DVD ? Wij repareren hem voor je voor maar 7euro per disc!
     
  10. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    En de labels zijn ook binnen, net na 9uur gebeld vanochtend!
    Dadelijk gelijk ups maar ff bellen ;)

     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij doen ze dat met een spuitbus die je zelf ook kan kopen.
     
  12. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    7 euro 1 keer in de week/maand dat is over het jaar genomen 52x7=364euro en als je geluk hebt dat je xbox het maar 1 keer in de maand doet 7x12=84euro en dat wil je er voor uitgeven per jaar? NOT als je bekraste dvd's hebt gewoon MS opbellen en een bek geven tegen die lui. EISEN! het is bewezen dat dat kreng krassen maakt dus laat ze het nu maar oplossen en neit het probleem bij de consument neer leggen
     
  13. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand of je op een 'gerepareerde' 360 een verlengde garantie krijgt?
     
  14. Sanjeev

    Sanjeev Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, laatst heeft mn 360 het ook begeven. Net een mailtje gestuurd naar Kassa. Lijkt me slim dat meer mensen mailen wanneer hun 360 het heeft begeven misschien kunnen zij er wat aan doen. Dit is wat ik gemailed heb, kunnen andere het als voorbeeld gebruiken :9

     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt GEEN verlengde garantie.

    @Sanjeev, goed idee. Zal ik van het weekend ook eens doen :).
     
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Kortom, als hij buiten de garantie weer binnen no-time kapot gaat ga ik over op de PS3 :b:
     
  17. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Attentie, het schijnt dat microsoft aan een oplossing heeft gewerkt voor dit probleem het artikel is vandaag precies verschenen per toeval dat ik het artikel tegenkom!!. hetzelfde wat ik heb 3 red rings of death.

    brief heb ika l geschreven naar Kassa.

    hier is het artikel met foto's!!!

    www.xboxic.com/news/3047

    zoek op google met inside the Xbox 360 op afbeeldingen en je zult de origionele binnenkant zien. waarschijnlijk duurt het daarom zo lang voordat wij onze xboxen terug krijgen omdat er NU eindelijk waarschijnlijk! 1 ventilator bijinkomt!!!. vandaag toch bellen met MS omdat ik nog geen UPS labels heb ontvangen. ik ga hier even navraag over doen bij het callcenter. ill keep you guys posted!!!
     
  18. Sanjeev

    Sanjeev Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn die UPS labels eigelijk?
     
  19. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    de etiketten die je op de doos moet plakken!!! lol;P
     
  20. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Labels met de adres gegevens en barcode, die je op het pakket moet plakken als je X-box via UPS wordt opgehaald.

    Verder krijg je nog een blad (link in email) opgestuurd met de adres gegevens en tracking code van UPS.
    Dit blad tekent de UPS chauffeur ook af, is je ophaal bewijs.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina