Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Aaah ok, ben dus niet de enige tegen wie dat verteld is.. "De bestelling is afgelopen zaterdag verstuurd. Waarschijnlijk heeft hij dus een vertraging opgelopen in de post". Wel toevallig weer.
    Ik weet wel dat ik niet meer pre-order bij nederlandse sites. Ik bestel bijna al mijn spellen online, maar als het om pre-orders gaat is het tot nu toe zo dat zo'n 7 van de 10 keer ik die tussen de 2 dagen en een week te laat krijg als ik het spel bij een nl site heb besteld, ongeacht welke site.
    Voortaan pre-order ik wel weer in het buitenland. Dan heb ik hem ook een week te laat maar dan ben ik wel gemiddeld 5-10 euro goedkoper uit.

    Ga zo de demo maar weer eens downloaden, kan ik tenminste nog wat Forza spelen.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dimplus, waar ik mijn fm2 heb besteld, is wel snel als je de game komt ophalen. Had GoW 2 dagen voor de release _O_ Maar bij versturen duurt het dus gewoon lang.
     
  3. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem vrijdag al van xbw.nl (via Gcshop)
     
  4. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik...
     
  5. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op een plasma en ik zie wel wat kartels maar niet storend.
    Ik had anders wel de indruk dat het spel er wat mooier uitziet dan de demo maar goed dan kan gezichtsbedrog zijn of omdat je nu ook ineens allemaal andere tracks en auto's hebt.

    Forza is niet lelijk. Ik vind het zelfs behoorlijk mooi. Maar het maakt mijn verwachtingen niet waar. Turn10 en anderen hadden grote praatjes over hoe mooi en realistisch het er uit zou gaan zien. Ook de filmpjes waren blijkbaar misleidend. Grafisch is GTHD gewoon mooier en Dirt is HELEMAAL mooier. Toch breng ik dit spel nooit van mijn leven terug. Het speelt heerlijk en de graphics zijn voldoende maar zullen wel snel achterhaald zijn (door Dirt en andere racers die er zullen aankomen).

    Mensen zeggen altijd gameplay > graphics.
    Mijn next gen ideaal is echter gameplay + graphics.
     
  6. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik vind t wel mooi opzich, mooie kleuren, goeie framerate, na 10 rondjes laguna seca de hele auto onder t stof/woestijnzand, tuurlijk is GT HD mooier, maarja, forza heeft zo veel meer te bieden
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind Forza 2 er wel degelijk goed uitzien hoor! :D


    Ik ben nu op Level 15 en heb rond de 130.000 credits.
    Meestal besteed ik geen geld aan mijn gewonnen auto's, en probeer de race zonder upgrades te voltooien.
    Maar bij die Muscle races heb ik mijn Camaro Z28 wel wat upgegraded.
    Want die achterkant slingert nog wel eens door de bochten, dus voortaan rem ik rustig de bocht in, geef weinig gas in de bocht en als ik de bocht uit ben geef ik hard gas.

    Trouwens een vraagje:

    Alle upgrades zijn vanaf het begin van het spel toch al beschikbaar?
     
  8. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Is misschien al gevraagd, maar is t mogelijk om i.p.v. "Kw" de display om te zetten in "PK's"? dat terug rekenen is zo irritant....
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu een paar uurtjes gespeeld, ik vind het toch wat tegenvallen. Ten eerste vind ik de game erg simpel, ik speel met de AI op Hard, en win alle races met groot gemak. Mocht er ooit een race komen waar ik niet verder kom (wat ik betwijfel) kan ik gewoon de moeilijkheidsgraad 1 lager zetten. Goed, dat is nep, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Je kan ook heel simpel een andere wagen pakken (een betere natuurlijk), je wint er toch om de paar races 1.

    Voor de Single player hoef je in ieder geval je wagen niet te gaan finetunen. Je wordt er vast sneller van, alleen waarom zou je het doen? Je wint toch wel.

    Wat ik ook irritant vind is het crashen, wat nou schade model, ja, je wagen gaat gaar rijden, maar als ik met 250 de baan af vlieg wil ik dat die wagen zich opvouwd in de muur, en niet dat er een spiegeltje vanaf valt, en een deukje in bumper. Dat hele schademodel slaat nergens op.

    mja, al met al vind ik het niet echt super
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    kijk dat is jouw mening, en iedereen heeft zijn eigen mening

    DUUUUS
     
  12. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dit op???



    anyway..

    morgen komt die binnen en ik dnek dat ik vooral de MP veel ga spelen even een vraagje je credits uit SP heb je die ook bij MP??

    neem aan van wel maar weet het niet
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zeg gewooon dat dat zijn mening is :) toch niks mis mee_0/
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kijk, daar kan ik nou helemaal mee leven :thumbs:

    Als je met 250 frontaal in de muur rijdt, gaat je auto wel dusdanig kapot dat je kansloos bent voor de overwinning :) Totallen gaat helaas (nog) niet, maar het begin is er zeker. AI e.d. heb je gelijk in. Maar de mindere racers moeten ook fatsoenlijk mee kunnen komen. Had wel wat moeilijk gemogen.
    Oplossing daarvoor is dat je zelf een auto pakt die en paar klasses lager is. Dan maak je het jezelf weer leuk ;)

    Dus wat? Je reageert alleen zo als iemand iets negatiefs zegt over de game? Het is hier gewoon een forum waar meningen gegeven worden. Ga lekker van FM2 genieten :)
     
  15. mikolaj

    mikolaj Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey bulleta Forza 2 zit op de post jongen :b: Veel plezier ermee.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zeg eehm, komen er nog meer spoilers, vleugels, bumpers e.d. vrij naarmate de game vordert? Die standaard Forza 2-troep is wel zo gigantisch lelijk... Zit nu op level 24 ofzo.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben ik dus volgens jou een leugenaar....:confused:
    Kom op zeg, als mensen dat gewoon zo ervaren dan kan dat toch gewoon zijn....??

    Ik speel op een HD ready plasma waarop misschien de kartels minder goed te zien zijn, ze zijn er misschien een heeeeeeeel klein beetje maar gewoon niet noemenswaardig.

    Heeft niets met realiteit uit het oog verliezen te maken maar een simpele mening die zelfs nog goed overwogen is ook :)
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Jouw mening :)
    Dat je de demo er minder uit vind zien dan de finalbuild is je mening, daar lieg je dan niet over...Dat er geen kartels zijn? Volgens mij is dat ontkenning van een feit die bevestigd kan worden door mijn blinde oma.
    Even ter veruidelijking:
    Niet naar jouw gericht, meer naar anderen ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg ik dat er geen kartels zijn? Ik geef aan dat de kartels niet noemenswaardig zijn op mijn plasma...

    Je geeft hier heel duidelijk je mening door maar geeft deze door als feit aangezien je iedereen die het anders ziet (de kartels) voor leugenaar uitmaakt (waardoor je dus je eigen mening als feit laat overkomen....).

    Beetje rare zin maar ik wil ff duidelijk maken dat je mensen niet zomaar als leugenaar kunt bestempelen en ze nog eens natrapt door te claimen dat die mensen alleen "hun console" heilig vinden...

    Verder snap ik heel je betoog en sluit ik me helemaal aan bij iemand anders zn opmerking gameplay > graphics (Dirt graphics zijn echt next gen maar de gameplay last gen naar mijn MENING ;) )

    Edit: (ik had je edit niet mee gekregen :) Ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen maar kom alleen ff op voor de leugenaars ;) :D )
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  20. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand misschien interesse in een custom paintjob Audi RS 4 met velgen, spoiler en forza rear. Verder geen upgrades. Wel een perfecte auto voor de Semi Pro en dergelijke. Vanwege de awd rijd hij lekker, vind ik. Het liefst heb ik er 75,000 voor. Ik heb em al meerdere malen op auction house gezet maar het wil maar niet.

    link naar foto's
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina