Soul Calibur 2 is af!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door killabee, 8 jan 2003.

1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    dit las ik net op internet. bron: www.xboxarena.nl

ik heb deel 1 niet gespeeld. maar heb veel goede dingen gelezen over dit spel en kheb ok een filmpie van sc2 gezien wat ik erg tof vond. En het is wel tof dat ie af is en nu hopen dat ie naar europa komt.

wie denk er nog meer dat dit een erg serieuze tegenstander van DOA3 wordt?

ikke wel iig.

groeten.

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:confused:C2

Mjah tis mee wapens maar kheb DoA3 al om nu dat spel erbij te kope.... NAH is wel mooi en word een serieuse concurrent idd

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    soul blade was toch het eerste deel van dit spel? want dat was een super vet spel dus als daar een vervolg van zou komen dat zou wel leuk zijn

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Soul Blade op de PSX vond ik echt geweldig, al ben ik niet echt een fan van beat em up's.
    Hoop dat Soul Calibuber2 weer zo goed word.

5. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur2 is niet het vervolg op Soul Blade, dat is een ander spel. Het is gewoon het vervolg van Soul Calibur op de Dreamcast. Ik heb hem gehad en het is wel een lekker spel om te spelen met uiteenlopende wapens. Vooral de wapens zijn divers en op verschillende manieren te gebruiken. Een mooi en goed spel, hoewel ik nooit heb begrepen dat sommigen dit het beste en mooiste spel vonden, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

6. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijd niets van dit spel gehoord, begon zelfs te twijfelen of 'ie uberhaupt nog zou komen. Lijkt me echt vet, met van die wapens. wat mij betreft een échte concurrent voor DOA3. Alleen nog wachten op de Europese release...

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je beseft wel dat Soul Calibur op de DreamCast, een opvolger van Soul Blade op de Playstation was he?

8. amaru

amaru AllroundConsole King

Leuk Bevonden:
    0
    BETERRRRRRRRR

Soul Calibur op de Dreamcast was en is voor mij de allerbeste
    beat-em-up game die er zowat ooit is geweest
    deze game was z'n tijd al ver vooruit
    ik wacht al tijden op het vervolg ervan
    als ie ook nog op de x-box uitkomt zou dat te wreed zijn
    ongetwijfelt met ongekende gameplay en grafische mogelijkheden
    ik bedoel DOA3 is tof maar niets vergeleken met Soul Calibur

9. VinZ

VinZ Guest

Soul Calibur is idd het vetste vechtspel wat ik ken. (ok een gedeelde 1e plek met mortal kombat) Ben dus ook zeer benieuwd... Cervantes rulez... :p

10. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur 2 is de fighter waar ik naar uitkijk... Een game waar ik naar uitkijk.. Deel 1 was echt geweldig, en ik kan niet wachten op het vervolg :9

mzzl Munch and Abe

11. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe Cervantes rules idd, maar Kilik is ook tof. :D

Kilik zit niet in SC2, of wel? Hmm... Soul Calibur 2 is sowieso beter dan DOA3, daar hoef je je geen zorgen over te maken hehe... :D

12. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieuze tegenstander? DoA3 is een slaafje van meester Soul Calibur (2) :9. Soul Calibur 1 was op de DC echt de beste fighting game die ik ooit heb gespeeld, en ik wacht dan ook al niet voor niets tijden op deze game. Was er maar een release date :'-(..

13. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een zoon van mijn vader ben ben ik zijn opvolger en niet van mijn opa. Als je me nog kunt volgen; als Soul Calibur de opvolger is is van Soul Blade is Soul Calibur 2 dus de opvolger van deel 1. Maar even serieus, ik heb Soul Blade ook gehad en dat is inderdaad een leuk spel.

14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Soul Calibur is een Duel-spel die gewoon veel leuker is om te spelen dan ieder ander vecht spel. Ik vind het de beste duel-game die er bestaat.

15. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    het was zo leuk om SC in de arcade te zien, nadat ik de DC versie helemaal gemastered had... de DC versie is namelijk grafisch tien keer beter dan de arcade versie :D
    en het is altijd leuk om iemand's ass compleet te verslaan in de arcade :D :D

16. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuwsgierig of ie MK: DA af de troon kan stoten. Eens je MK5 hebt gespeeld stelt DOA3 echt niet veel meer voor qua sfeer en gameplay.

Deel Deze Pagina