Rich Like Cream

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 7 jun 2007.

  1. Candyman

    Candyman Guest

    _O_
     
  2. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    iGK
    ForReal


    1 man team > RLC
     
  3. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    zet daar maar een Shizzle voor
     
  4. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf ? rare jonge...
     
  5. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ok, anders houden we gewoon RLC?
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Ramses ik zeg niet dat je altijd arrogant was, maar je weet dat je zelf soms fockin irritant kon trashtalken wat je eigen te boven ging.

    En wat als we gewoon L2K houden en kijken wat er gebeurd in halo3? Ik zie een fusie eerljik gezegd nie zo heel snel gebeuren. En mocht het wel gebeuren voor hoelang?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
  7. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf kan je er ook wat van :) maarja ik moet misschien wel toegeven dat ik soms veel onzin praat.
    Alleen dat airwave of kamach altijd mn ass save begrijp ik nog niet helemaal. anyway ik hoop eerst maar dat h3 4 keer beter wordt dan die beta..
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ForrealLanBeest _O_

    Het is gwoon een online clan, het is geen fusie van teams ofso.
    Gewoon zoiets als die oude clans van vroeger waar altijd iedereen in zat 8)

    Edit;; http://useruploads.mythica.org/cgi-bin/watch.cgi?f=H2F_Mid_Flag_120607.wmv&sid=2557656

    ^^ Eerste scrim van ons nieuwe team, beste spelers van frankrijk H2F (Here 2 Frag)
    H2F zAKe's host, POV: Twilight, ik vond leuke game om naar te kijken, helaas bakte ik erzelf in die game niet veel van...
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  9. Towel

    Towel Guest

    H2F is toch is toch nie zo goed? Temil kom k wel vaak in hardcore tegen, maar vond the team egg wel veel beter dacht k.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    eG speelt niet meer...

    Fuzion/eG was zeker wel een goede clan, maar speelt volgens mij echt allang niet meer
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te zien :thumbs:
     
  12. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Towel, wij kwamen gister H2F tegen in THC, en ik vond ze echt wel goed hoor. Het was in ieder geval een intense game :9

    @ Anton, kwou echt datk deze game had opgenomen, niet datk zo fantastisch speelde, maar ik had me toch 3 zieke quickscopes en doubleshots!! haha mja :+:b:

    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo2.aspx?gameid=714977218&player=iTz I BeReTTa

    En PLZ kunnen jullie allemaal even duimen voor mij dat ik NIET gebeld wordt tussen 16.00 en 17.30 :D Dan ben ik namelijk geslaagd gasten!! Alvast bedankt he ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  13. Candyman

    Candyman Guest

    Zwaar irritante match net zoals de matches ervoor. Ik zat mezelf echt op te vreten 8)
     
  14. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo Gasten, allemaal bedankt voor het niet bellen :D maare ik ben niet geslaagd

    :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(
     
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee he te kut man!
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde al aan iemand jou nummer gaan vrage 8)

    Zuur man, ik weet hoe het voelt ;)

    Geen herkansing btw?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  17. Candyman

    Candyman Guest

    Joke? Als het waar is Thomas dan is het zwaar kut hoppelijk nog een herkansing. Word het nog een jaartje over doen, treur niet dan kun je alleen maar meer met mij gamen of je kan natuurlijk bij de bakker gaan werken net zoals Jan :b: (Jan ik was weer in Heesch vandaag)
     
  18. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb geen herkansingen, want kheb 3 vijven in mijn profiel, 2 vijven in je profiel is al teveel :x Ik ging er godverdomme met 0 onvoldoendes in, in die kut eindexamens! mja idd, nu kan ik lkkr gamen met jou Maestro, stiekem heb ik het daarvor gedaan, alsk was gaan studeren hadk geen tijd meer gehad dus :)

    Neej, maar thx voor jullie medeleven ;) mja tvoelt wel kut natuurlijk :'-(:'-(
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Kut nemo, maar het is inderdaad wel weer een voordeeltje dat je nu veel tijd hebt;). En je bent toch nog jong, studeren heeft geen haast!

    Ik geloof goed dat die fransen goed zijn, kwam gister ook tegen fransen. Maar als hun host hebben is het toch wel doorbijten|:- Ik heb het niet zo op die connecties. En als ik denk hoe ze daar die elektriciteit met houten paaltjes hebben opgehangen, zie ik me de internetkabeltjes al zo over de wegen hangen:emo:
     
  20. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel geen halo 2 meer, maar ik ken H2F nog van de rdk poep en toen hadden ze ons genaaid met een of ander nerd regeltje.
    en al 1 voelde zich daar ook al te groot die kon heel dat toernooi naar zijn hand zetten omdat een of ander corrupte kerel perfect player zijn ballen toch wel zoog.

    meastro ik heb mijn kart kapot gereden joepie !!!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007

Deel Deze Pagina