De officiele "Xboxen die krassen geven." oplossingen thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 29 mrt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darksoulz

Darksoulz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat die mensen dom zijn 8)

2. 100%Jean

100%Jean Guest

Hoe kan ik nu zien of ik een Philips of een Thompson DVD speler erin heb zitten. Staat dat ergens of moet ik dan kijken naar de laadtijd? Bedankt

3. the x-man

the x-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he guys, dat verhaal met de krassen overdwars is absoluut waar!!
    Een vriend van mij had ook net een xbox bij de gameshop gehaald, hij doet een gloednieuw krasloze kopie van halo erin (gechecked voor krassen want we kende het verhaal) Een paar minuten later halen we halo eruit, zitten er opeens allemaal krassen overdwars en rondom de schijf.

Echt vaag want dat is hardstikke onlogisch!!!:confused:

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hmm :) Vaag, ook thompson dan.. Die legt de DVD namelijk draaiend terug, dus daardoor kan het idd komen..

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik op de eject toetes druk duurt het 5 seconden
    voordat de lade los ga.
    Als dit een Philips zou zijn moet de Tmompson er
    veel sneller over doen .
    Met gevolg dat de cd geen tijd krijgt om te te gaat staan en dan al draaid naar buiten komt !!

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat die bij de thompson al wel stilligt als je hem ziet, maar hij wordt er draaiend opgelegt.. ik kijk ff hoelang die van mij erover doet (kheb geen krassen(

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, daarom maakt mijn Xbox dus geen krassen. De lade schuift er pas na 5 seconden ofzo uit :).

8. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En maakt de jouwe krassen? De mijne doet er iets van 5 seconde over en maakt helaas wel krasjes... ik weet alleen nog niet zeker of ik 'm op ga sturen.

Is er al iemand die 'm opgestuurd heeft? En zo ja, hoelang heeft het geduurd voordat je 'm weer terugkreeg?

9. Dabo

Dabo Guest

De mijne doet er ook iets van 5 seconden over en maakt geen krassen dus ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het meer te maken heeft met de huidige snelheid van de DVD disk, het ene moment is die namelijk druk aan het lezen, terwijl die op andere moment bijna stilstaat omdat die niks hoeft te lezen..

11. Thijs

Thijs You like Pain?

Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat is wel het meest idiote verhaal wat ik gehoord heb. Ik bedoel, wat heeft het aantal hertz nou te maken met of je krasjes op je DVD's krijgt. Ik zie dat verband niet liggen. De DVD blijft even snel draaien, alleen de GPU ververst het beeld gewoon wat meer.Dat heeft toch niks met elkaar te maken

Edit: Voortaan complete thread lezen :)

12. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga m'n X-Box misschien ook opsturen, omdat ik die oplossing met dat polijsten niet zo zie zitten. Voordat ik 'm op ga sturen zou ik echter wel graag antwoord hebben op de volgende vragen:

1. Hoelang duurt het voordat je 'm weer terug hebt?
    2. Wordt tijdens de reparatie je HD gewist? -> Lijkt me namelijk erg klote, als ik al m'n savegamez kwijt zou zijn en nee ik ga geen memorycards kopen...

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik neem aan dat je dat ook aan MS zelf kan vragen..

14. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen Engels :+

En sowieso zullen zij altijd zeggen dat ie "zo snel mogelijk weer terug is..."

Zeg niet dat het niet zo is, want ik werk zelf ook op een helpdesk en dit is altijd een heerlijk antwoord om je achter verschuilen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina