1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Doe eens een potje mee met de RCC, goede spelers die normaal weten te rijden. Check sig...
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wanneer kun je meedoen aan die Clip Cup en wat zijn de regels voor de auto's?
     
  3. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar. Soms blijf ik dan maar even een stukje achter ze en dan rem ik extra laat in de bocht en pak ik ze daar in. Soms lukt dat wel goed.

    Maar soms kan een klein tikje genoeg zijn om er af te liggen ja.
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn Clio rijdt nu nog voor geen meter, motor ver geuprade maar de banden nog amper. De auto breekt te snel uit. Misschien de achterbanden maar eens wat zachter maken.. Ik weet niet of hij de instellingen automatisch meeneemt naar een volgende auto?? Want bij mijn FWD had ik de achterbanden knalhard gezet, breekt ie beetje uit, kom je eerder met je neus in de goede richting en kun je sneller op het gas...

    Vanavond eens even mee spelen..
     
  5. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    je doet het ook in verkeede volgorde, eerst banden upgraden.
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    kijk de thread even door zou ik zeggen, de beginpost moet al voldoende info geven. ;) klik
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Yeah! Heb de Logitech DriveFX. It's race time baby! :cool:
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nice. :cool: kunnen we stuurtjes tegen elkaar racen...
     
  9. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    In de beginpost van dat topic staat 'Link naar Upgrade/tuning specs...', maar d'r is geen link...? :confused:
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nee daaronder staat een nieuwe link, moet even de oude weghalen...
     
  11. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik denk dat ik 'em gevonden heb. :)
     
  12. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat eff te lezen over dat multi screen maar je hebt dan naast meerdere xboxen ook meerdere spellen nodig denk of niet?
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog maar een paar potjes online gespeeld, maar dat ging op zich wel goed... weinig gebeuk, hier en daar wat foutjes, maar dat hoort zo...

    Gaat gewoon om respect en netjes rijden... hier en daar wat verf uitwisselen is geen probleem, maar zodra ik bijvoorbeeld iemand zie die naast mijn achterkant van mijn auto zit en we gaan net de bocht in terwijl hij/zij veel sneller is.. dan laat ik hem gaan en duik er wel achter voor een andere kans.
    Deze manier van rijden is zoals het hoort, soms gebeuren er ongelukken, maar zodra iemand dat steeds opzettelijk doet en het is mijn lobby, kan die meteen aftaaien.

    Trouwens ook nog een endurance race gedaan op de oval online.. geweldig! ik en 3 vrienden plus wat andere lui.. 50 rondjes, benzine verlies en tire wear aan, full damage en karren maar!

    In die 50 ronden moet je dan 2 of 3 keer de pit inkomen.. dan komt er dus strategie bij kijken.. wat wel tof is, want je moet rustig aan doen met je banden.. de juiste compound kiezen voor de race (veel grip, weinig levensduur, of andersom) zuinig rijden, veel draften ook (vooral tof of dan in teams te rijden!) en het scheelt ook nog eens benzine.. en je gaat natuurlijk even weer een stukje snellen dan de auto's die solo rijden en niet draften.

    Uiteindelijk de race gewonnen met racing for holland viper... 3 keer in de pit geweest, omdat 2 lui elkaar raakten en allebei de motor kaduuk hadden.. veel rook, mooi om te zien.

    De ander had de muur geraakt en moest ook naar binnen.

    En nog 1 had maar 2 pitstops gemaakt, maar besloot de hele race solo te gaan rijden.. wat hem dus veel benzine koste en die stond in ronde 49 stil zonder benzine.. lolz!

    Echt geweldig die endurance races online... onderscheidt de jongens van de mannen zeg maar ;) zeker aan te raden als je van simulatie houdt, een sterke rechter wijsvinger hebt, en een uurtje over hebt.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, m'n eerste test met het stuur zit erop! Heel erg wennen maar wel heel erg cool!
     
  15. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ook ns een online endurance gaan doen dan.

    Waar selecteer je een online endurance race? gewoon bij career? of exhibitions?
     
  16. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    als ik mijn 360 terug heb van de reparatie ga ik dit spel ook kopen,
    maar 1 vraagje, wat is nou het verschil tussen de collector's edition en de gewone? net al bij forza 1 dat er een dvd bij zit?

    thnx
     
  17. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon het zelfde spel, alleen een xtra boek en een aantal xtra wagens geloof ik.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  18. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    3 extra auto's en ander doosje en een dik boekje met leesvoer :)
     
  19. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    welke extra auto's zijn dat dan?
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Wat maakt het uit of je de banden eerst upgraded en dan bijvoorbeeld pas de top speed/acceleration upgrades?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina