1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aangezien het prijsverschil €90,- is, en ze allebei Force Feedback ondersteunen, is voor mij de keus niet moeilijk! Dan daarbij, ik zet 'm niet op schoot dus die schoot-steun hoef ik sowieso niet.
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Was vandaag in Heerlen, bij Bart Smit en E-Plaza staat ie nu voor 99 euro INCLUSIEF PFR3. Ik zou liever 50 euro meer betalen voor die combo dan 50 euro minder voor dat ding van Logitech.
     
  3. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    "Dat ding van Logitech". :{
    Het is ook gewoon een goed stuur hoor.
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yep, dat zal best. Toch lijkt mij het MS wheel de betere keuze, zeker als het ding nu maar 100 euro's is. Je kunt ook wel zeggen dat je het stuurtje "nooit" op schoot zal gebruiken, maar stel je nu eens voor dat het een tijdje wel zou moeten, wat doe je dan? Daarnaast heeft het MS stuur een asociaal vette Force Feedback, iets wat je bij dat ding van logitech ook mist.

    Maar goed, als jij het stuur van Logitech goed vind, veel succes ermee :b:
     
  6. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Force Feedback van dat MS stuur is echt bizar. Ga een uurtje racen met die subaru in Dirt en je hebt de volgende dag spierpijn.
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Ik moest even wennen aan de besturing met stuurtje in Dirt maar na een paar rondjes oefenen ging het best goed... Erg vet, het stuur reageert best wel heftig maar rallyrijden is dat ook.. Precies zoals het moet, erg gaaf.. Zeker met die mooie incar view.. :thumbs:
     
  8. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hebben jullie dit spel al of werkt het ook in de demo.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist de Logitech DriveFX opgepikt bij MediaMarkt Eindhoven. Het was de laatste..€39,-
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    De Logitech schoot klem kopen.

    Overdrijven is ook een vak. De Force Feedback in het MS wheel is wel iets beter, maar asociaal vet is het zeker niet. Duidelijk geval van iemand die nog nooit een DFP of G25 in z'n handen heeft gehad.

    @ Rivanov,
    welcome to the club :cool:
     
  11. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel knap dat je dit kan zeggen terwijl je zelf nog nooit het ms stuur in je handen hebt gehad
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij heeft ze beide (de DriveFX én het MS Wheel dat ie gewonnen heeft bij de Mediamarkt).
    Daarnaast heeft hij ook de DFP, dus hij weet waar ie het over heeft.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Zwak gelul dus. FF van het MS Wheel voelt bijna aan als in de arcade hal. Vooral als je DIRT speelt. En ja, ik heb die shit ook allemaal gebruikt maar ben er echt niet zo van onder de indruk als van het MS Wheel. Maar goed, ieder z'n ding. Ik zou iig nooit voor dat logitech stuur gaan.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het stuur heb ik grotendeels voor de fun, online rijd ik toch met controller. Dan vind ík het zonde om €90,- méér voor een stuur te gaan betalen.
     
  15. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk, dat snap ik ook wel, dat het voor de fun is. Maar je betaald geen 90 euro meer. Je hebt het ding voor 40 euro's gekocht, dus je had maar 60 hoeven bijleggen ;)

    Maar goed, genoeg over dit. Je bent blij met het stuurtje, dat is waar het om gaat. Hopelijk werkt het ook goed en blijf je er tevreden mee!
     
  16. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Liggen de Logitech DriveFX stuurtjes nog steeds bij de MM voor 40? Zal straks eens naar Heerlen gaan...

    Ik vond 100 euro iets teveel voor een stuurtje.. vooral omdat het alleen de gameplay bevorderd en ik het leuk vind om online te racen (iets waar dit stuurtje niet zo leuk bij is)

    Ik weet het niet.. heb op een of andere manier niet zoveel vertrouwen in 'dat ding' van Logitech.

    Waar hebben jullie hem op bevestigd?
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou heel erg graag een stuurtje willen alleen dan die van logitech want volgens mij is die ook goed en die is aantrekkelijkst in prijs. En waar is dat stuur ergens 40 euro? Die van logitech, want op Bol.com is hij 50.

    En aangezien die niet op je schoot kan zal hij op dit tafeltje moeten en dan moet ik op de grond zitten ofzo. Maar dat is niet heel erg praktisch. Heeft iemand een oplossing?

    [​IMG]

    En let niet op de rommel. Mijn kamer verkeerd op dit moment in niet opgeruimde staat.
     
  18. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Op de grond zitten is onmogelijk i.v.m gas geven en remmen. Dat MS ding kun je gewoon op schoot zetten en die pedalen leg je gewoon onder de tafel.

    Logitech Wheel is trouwens 40 euro bij zowat elke Media Markt.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja maar 'dat MS ding' vind ik veel te duur, 'dat Logitech ding' is namelijk 2,5 à 3 keer goedkoper. Is er niet een of andere steun ofzo? Ik zag iemand het eerder deze pagina over de logitech schootsteun hebben. Hoeveel kost die en waar haal je die?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij de Mediamarkt kost ie inderdaad €39,-
    Ik had vandaag de allerlaatste in Eindhoven.

    Heb 'm bevestigd op een tafeltje die ik voor m'n bank zet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina