jaja wie veroorzaakte die rook op de achterkant van mijn auto Mitchieee\o/ maar dat maakt niet uit hoor.. ik vond het wel grappig
me auto tering ik zat da straks in server was alleen maar botse lol*)[/QUOTE] mitchiee reedt zeker mee misschien andere kleur maken lijkt een beetje op .. maar dit kan het disign wel eens worden voor de clan-auto en en ik heb er al een paar verkocht op xboxlive zonder naam enzo.. ik hoop dat ze ze niet doorverkopen.. ik wist niet dat je een slotje kon gebruiken
zou kunnen maar die host won maar steeds was echt dikke host advanced niet normaal @ fuzion fhfd,mghdfjighdfujgjdfgdfdgh
ik heb nog niet veel van host voordeel gemerkt... maar mooie auto's Fusion en Commando! Ik heb niet zo veel rust daarvoor, maar ben net begonnen aan een mooi project
lol er is ook geen voordeel verzon maar wat en mijn auto koste ook nie zo veel tijd maar 30minuten ofzo ff lak erop wa letters en wa strepen en klaar is een brute bak ga morge ofzo ff de andere bonus cars kopen
Moet je allemaal uit de losse hand doen... Je kan geen plaatjes uploaden... Er zitten alleen 4-kantjes en 3-hoekjes e.d. in.
ik snap eigenlijk niet waarom veel mensen veel energie (en tijd) gaan steken in paint jobs op zulke ongelofelijke kutauto's Begin es met een Saleen, CLK-GTR en een Elise!
Hier dan enkele wagen van XFNL..niet allemaal en er zijn er nog enkele gave in ontwikkeling! Als ze klaar zijn zal ik ze hier posten