XBOX live en cheaten???

Discussie in 'Algemeen' gestart door dukesofheeries, 8 jan 2003.

1. dukesofheeries

dukesofheeries THINK TWICE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met cheaten en XBOX live??? Zit er iets in het netwerk, het spel of de xbox zodat je niet kan cheaten of zit iedereen straks met alle wapens, al het geld enzo te spelen en de ander doet het gewoon zoals het moet????

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je online speelt hoor je gewoon niet te cheaten. Klaar. Wat is de fun ervan? Ik weet niet of er een cheat-blokkade of zoiets inzit (denk het eerlijk gezegd niet), maar het wordt door je medegamers in de meeste gevallen gewoon niet geaccepteerd als je cheat. Gewoon niet cheaten, das wel net zo sportief!

3. dukesofheeries

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik wel, ik was het zelf niet van plan om te doen, maar het is niet leuk als er iemand cheat. Dus daarom was mijn vraag of er gecheat kan worden, als dat niet zo is ben ik daar juist blij om.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oh ok. Zoals ik al zei, weet niet of er een cheatblock op Xbox Live zit, verwacht het eigenlijk niet, wat wel jammer is idd, want cheaters verzieken de boel echt.
    Ik denk eerder dat het per spel verschilt, dat je de optie krijgt om cheats aan of uit te zetten.

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:xbox live

denk maar na:noem is 1 spel waarbij je kan cheaten dat online kan halo2? UC? nah hopelijk blijft et zo,ik speel nu heel veel diablo1 en ze hebbe last 3 van men lvl 50's gekopieerd:mad:

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Motogp blijkt er een bug in het spel te zitten waardoor mensen stukken kunnen afsnijden.
    Mensen kunnen hier namelijk door een muur rijden waardoor hun ronde-tijd stukken lager wordt.

Als mensen echt willen cheaten zullen ze het ook wel doen.

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    waar online gamers zijn, zijn ook altijd wel cheaters.. zeer en zeer jammer, omdat deze het altijd verpesten voor de rest..

8. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    een andere truuk die vele cheaters toepassen is het voortijdig afsluiten van de verbinding als ze aan het verliezen zijn, blijkbaar kickt enorm veel man op die 1e plaats van de wereld, een beetje begrijpeleijk, maar je hebt dus van die maniaks die er niets beters op vinden om elk game dat ze blijken te verliezen vroegtijdig te stoppen, of oneindig lang peuzeren en andere zaken waardoor ze of geen negatieve punten erbij krijgen of gewoon zelfs mt de overwinning gaan lopen. Kan je op zich weinig tegen doen, maar daar komt dan weer die buddy list in the picture als oplossing he. Mensen waar je goede game-ervaringen mee hebt zet je daar gewoon in, die kan je vertrouwen en je hebt gegarandeerd veel plezier aan het spel.

er zijn ook zo van die losers die enorm zielig gedrag tonen door bvb bij een moto gp game de baan in de andere richting te rijden en er een wedstrijd van maken om ter meeste tegenspelers omver knallen. Erg hatelijk als je op weg bent naar de overwinning of naar een fabuleuze lap-time. hier komt MS echter zelf tussen, gamers die zulke situaties tegenkomen kunnen namelijk de naam van de 'idioot' melden aan MS, zodat ze er actie tegen kunnen ondernemen, wss eerst een waarschuwing natuurlijk, maar later mss meer.

en wat betreft het afsnijden van banen om laptimes aanzienlijk te verbeteren, daar zit in het spel al een oplossing voor ingebouwd, je kan namelijk de ptie aanzetten dat je niet over het gras mag rijden, enje dus clean laps moet racen, is cheaten op die manier ook weer uit den boze...

9. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja...

shriko heeft gelijk overal waar je komt zit wel iest niet goed, of het zijn cheaters of spammers of in die rchting ik denk zelf dat er wel wat cheats uitgevonden worden zoals gewoonlijk :mad:

10. dukesofheeries

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in ieder geval blij dat er meer zijn die er net zo denken als mij, dat je niet moet cheaten bij XBOX LIVE, en ik denk dat je ook een forum kan maken voor een XBOX LIVE cheatlist, waar je kan zien wie er cheat (en dan wel serieus en niet een ander naaien die niet cheat!!!!) en dat je dan met z'n allen diegene kan negeren!!!!

11. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Re:cheaten

Hopelijk komen er niet veel omdat je moet betalen voor het i-net dus hebbe we recht "clean te spelen" en dus moete cheaters gebant worden maar natuurlijk eerst een waarschuwing maar de xbox heeft gelukkig zo goed als geen cheats(zoals et hoort)

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik hoop dat de beveiliging in orde komt. Als ik iets erg vind dan zijn het wel cheaters. Bij de Dreamcast kreeg ik hier ook dikwijls mee te maken, het verpest iemand anders speelplezier. De consequentie was dat ik alleen nog maar met vrienden online ging. Ik vrees dat het met xbox live wederom niet lukt om cheaters uit te bannen.

13. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Echt cheaten zoals een godmode ofzo, lijkt me erg moeilijk, want dan moet je dus de server en je xbox voor de gek gaan houden, knap als je dat kan, zonder iets van een modchip. Je kan ook geen extra progjes erlangs draaien, dus dat elimineert de kans op cheaten ook enorm. Neu ik denk dat er niet gecheat gaat worden, misschien worden er wat exploits gevonden, maar die kunnen denk ik dankzij de hd en de mogelijkheid om dingen te downloaden wel gelimineerd worden...

14. wiskas_1000

wiskas_1000 n00b@xbox leet@cs =]

Leuk Bevonden:
    0
    probleem

je hebt een nieuw probleem wat bij deze topic komt...
    ik heb het zelf meegemaakt dat mensen mij cheater noemden bij CS op de pc...
    Het is dat ik niet cheat, maar ik begrijp ze wel want er zijn wel een van die mensen die verd8 veel lijken op een cheater door hun speelstijl...

iig op xboxlive denk ik dat er net als half-life guard een programma komt die de server gaat draaien zoas je speelt volgens de normale cfg

15. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten is verboden.
    Op de pc is cheaten zelfs al een slecht idee bij multiplayer.
    Bijvoorbeeld Blizzard bant spelers die cheaten met Warcraft III.

Hoe wil je cheaten? Met Counter-Strike .. vlug een toetsenbord aansluiten en de console openen en dan cheaten.
    Het probleem zal eerder zijn met spellen zoals CS.
    De "bugs" die de ervaren CS-ers al weten en die misbruiken.

We zien wel.

16. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    re:cheaten

Er zijn volgens mij geen keyboard of muis te verkrijgen voor een xbox want dan zou et teveel lijken op een pc zeide ze

17. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: re:cheaten

Dat was bij wijze van spreke :{

18. Period

Period . . . . . . .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel zeker dat dit niet zal gebeuren. Games op een console kun je niet aanpassen, tenzij je met de source-code gaat kloten. Maar om dan weer je aangepaste versie te draaien heb je weer een mod-chip nodig waarmee je dus niet live kan. Waarom denk je overigens dat een game op de console ongeveer hetzelfde werkt als op PC?:confused: Het zijn totaal andere machines gek!

Laatst bewerkt: 9 jan 2003
  19. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het kan ook zijn dat bijv. UC extra wapens aanbied die je voor een flink bedrag kan downloaden en die aanzienelijk sterker zijn dan de normale wapens. DIt zou er dus voor zorgen dat mensen gedwongen worden om deze nieuwe wapens ook moet downloaden om ook een beetje kans te maken. Dit terwijl zij het geld er echter helemaal niet voor over hebben. hier ben ik bang voor op XBL en niet echt op cheaters.

20. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    re:downloads UC

Ik denk niet dat ze dit zullen doen wat dat zou uitmelken zijn en niet geaccepteert worden betalen voor extra lvl's bij splinter cell kan maar extra sterke wapens en dan betalen nee,want dan moet de rest dat ook doen op XBL en denk niet dat iedereen dat gaat accepteren maareh ik denk niet dat die wapens gebruikt dan zoude worde in XBL maar jah........

Deel Deze Pagina