Ik heb nog een paar vraagjes voordat ik een Xbox ga kopen. 1 ik weet dat je op internet kan maar dat kost E50 euro per maand TERWIJL IK KABEL INTERNET HEB , kan het ook op een ander manier??? 2 wat voor 3d kaart zit erin een Geforce????
1. het kost 60 euro voor 1 jaar, en je krijgt dan ook 2 onlinespellen en de head-set om de communiceren. 2. een aangepaste Gforce 3 geloof ik.
je kan met de xbox ook via xbconnect online maar dat heeft wel z'n nadelen.. zo kan je maar met enkele spellen online en het zijn volgens mij alleen maar shooters tot nu toe.. en natuurlijk lagt het ook erg met een kabel verbinding. Xbox live lagt daar in tegen helemaal niet en word ook voorzien van heel wat spellen van elk soort. Het kost rond de E50-60 en dat voor een jaar. Daarna betaal je per maand/ jaar.. Xbox bezit een speciaal daarvoor ontworpen videokaart, een soort GForce 3,5 dus je zal zeker geen spijt krijgen van je aankoop..
om ff precies te zijn: in de Xbox zit een tussenevolutie van de GeForce 4, namelijk een NV2a chip. (GF4 heeft een NV25, GF3 een NV20)
zoals ik al in die andere thread zei : Gebruik de dvd truuk werkt altijd! als je nog geen dvd speler in huis hebt moet je gewoon tegen je ouders zeggen dat zij de dvd speler mogen gebruiken en dat jij er gewoon je spelletjes op speelt.. Zelf nog nooit uitgeprobeert maar een vriend van mij wel en die heeft zo z'n ouders kunnen overhalen! succes
hmm, ik moet er ook nog een aanschaffen, baal alleen van die pack die erbij zit. Kan ik nog niet ff lekker knallen.. mja, ik kan natuurlijk wachten tot ik aanspraak maak op mijn pensioensrecht...dus nog 1 week...(heb ik max nodig om mijn vriendin over te halen)
Zeg dat het ook een DVD speler is. Of, koop Oddworld, nu 40 euro ofzo, erbij. Die vinden de meeste dames ook wel leuk. Probleem opgelost.