hoe moet je saven bij halo coop nog wat als je met z'n tween gaat er staat wel telkens checkpoint dan maar als ik dan devolgende dag op nieuw ga moet ik het hele level overnieuw doen. hoe ik hem dan loaden?
halo Kan niet je moet et lvl gewoon helemaal uitspelen of weer opnieuw beginnen,vond ik ook stom maar zo werkt et wel
Euh ik denk dat ik je niet begrijp,met single bedoel ik single player en single player kan je natuurlijk wel saven,ik heb het niet over co-op in die opmerking en i.i.g het was veel handiger geweest als je kon saven in co-op mode maar ja...
Ik heb dat probleem met de singleplayer mode. Als ik dan stop met spelen en quit en save doe dan slaat hij de laatste checkpoint op maar als de xbox uit doe en weer een keer wil spelen moet ik het level weer overnieuw doen. Klopt dit?
Deazel,wel zelfde moeilijkheidsniveau aanhouden,anders moet je idd alles overnieuw doen,en voor de rest zou ik geen probleem/oplossing weten
Das raar want bij mij doet ie het echt niet. Elke keer als ik het spel speel moet ik het level overnieuw doen terwijl er daarvoor wel stond "last checkpoint saved". Weet iemand hoe dit kan komen want het is soms best wel irritant.
Deazel,wel zelfde moeilijkheidsniveau aanhouden,anders moet je idd alles overnieuw doen,en voor de rest zou ik geen probleem/oplossing weten dat doe is ook