Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ok melmic hoe ging dat bij jou kan jou teksten niet weer vinden:confused:. ik heb al 4 keer gebeld en kwaad geworden over het feit dat ik nu 6 dagen zit te wachten daarna 2 dagen levertijd eropheb voordat hijd aar aankomt dan 15 werkdagen(+weekend is 19 werkdagen)+nog eens 2 dagen levertijd van UPS en dan heb ik hem pas over 27 dagen terug, ik zeg is daar geen compensatie voor ofzo? een gratis spel of zo nee dat konden ze niet doen want pas als de procedure in werking gaat en hij is daar aangekomen is het zo dat als ik langer als 15 werkdagen moet wachten dan krijg ik compensatie.
     
  2. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu al 35 minuten naar een of ander lame jungle muziekje te luisteren, wachtend op de eerst volgende beschikbare medewerker.

    Hoe lang duurt dit gemiddeld ?! Heb geen uren de tijd..
     
  3. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan soms best lang duren, kheb welles 20 minuten zitten wachten, het beste kan je op werkdagen tussen 9 en 12 's ochtends bellen. Krijg je bijna meteen iemand aan de lijn. Maar tis wel gratis dus je maakt ook geen kosten ofzo.
     
  4. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Dus als je langer dan 15 werkdagen moet wachten krijg je een gratis game ofzo? Dan ga ik ook nog maar eens bellen
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  5. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat geld pas wanneer het dus 15 werkdagen(3weken) daar in het reparatie centurm aankomt en daar 3 weken lang staat stof te happen. maar als ik nu niet gauw een mailtje met UPS labels krijg eis ik gewoon een gratis game. that simple kom op man 3 X kapot, nu al 6 dagen aan het wachten op labels, dan duurt het nog 15 werkdagen+weekend nog+verzendtijd voordat ik hem terug heb en geen compensatie? fuck off dus echt wel hoor. paas mij maar Ghost Recon ofzo;P
     
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg na 3 dagen geen labels, ben toen gaan bellen. Je moet vooral niet te snel akkoord gaan met 'het kan nog 1 a 2 dagen duren'. Ik werd doorverbonden met de 2e lijnssupport, en die zag vrij snel dat er iets fout zat. Ik kreeg toen een nieuw ref.nummer en binnen 1 uur de 1e mail, en een uur daarna de UPS labels...

    Kortom: als je na 1 a 2 dagen na je melding nog geen labels hebt, krijg je ze ook niet meer totdat je weer belt en ze het oplossen *)
     
  7. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ok morgen nogmaals bellen dan maar en ze aan de tand voelen daar;P maar wel vreemd dat ik die ene mail wel krijg
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Woensdag alweer 3 weken dat tie hier in de doos staat. Stuk of 5x gebeld ik krijg die labels maar niet, kreeg ik eindelijk die mail deden die labels het niet kwam er error. Toen Dinsdag gebeld en die vrouw zou de labels naar UPS sturen en dan kwamen ze m'n 360 ophalen met de labels voor Donderdag Avond nog steeds niemand geweest word er helemaal gek van, ga compensatie vragen.
     
  9. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis controller...

    En maandag/dinsdag weer m'n console terug.
    Zeggen ze.
     
  10. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffffff gister is ook mijn 360 weer overleden. Ik had net twee weken geleden een 'nieuwe' gekregen omdat mijn 1e xbox het ook begeven had. Dus nu mijn 2e xbox ook al :mad: en dat na twee weken al. op naar de derde dan. Echt slecht dat die 360 gewoon niet goed kan draaien. De medewerker aan de telefoon ging even 'overleggen' met zijn supervisor maar hij kon niks voor me doen... enige wat ik weer ter compensatie zou krijgen was een maand gratis xbox live gold. Heb daar alleen zo weinig aan... wordt al automatisch afgeschreven met creditcard....lekkere service maar niet heus. Daar heb ik dan maar een weekje van mn forza motorsport 2 kunnen genieten.... :'-(
    wordt echt droevig van microsoft.
     
  11. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik wil ook een gratis game ondanks dat mijn xbox360 een dikke week geleden is opgestuurd :eek:
     
  12. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ,, en jahoor ook mijn 360 is gaar , mijne was al vanaf begin af aan trash.
    had vaak last van vastlopers en mn 360 word heel warm heb hem opgestuurd al dik 2 weken gelede en hoop toch wel dat ie van de week komt ,, want ik mis mn gears of war:mad::mad:
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Staat hij wel op een plaats waar hij zijn warmte goed kwijt kan?
     
  14. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ja cker ,, hij staat op een waterpas bureau zelfs ,, en er staat geen kast omheen en kan dus heel goed zijn lucht kwijt.
    Had zelfs zo'n kooler, werkte een tijdje goed alleen nu loopt hij nog meer vast dan eerst (zonder en met kooler).
    Heb net zoals jullie deze week dat mailtje gehad dat hij gerepareerd gaat worden.
    ben benieuwd.......:confused::lol:
     
  15. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    5 Minuten geleden kreeg ik the ring of death, ik heb de 360 uitgedaan en nu weer aangezet en hij doet t weer. Is er een grote kans dat hij nu weer de ring krijgt of hoe zit dat?

    BVD
     
  16. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle kans dat hij dan (zeer) binnenkort echt naar de XBOX-hemel gaat. Had hetzelfde, een aantal weken voor de definitieve klap mijn eerste 'Ring of Death' . Even daarna was het dus echt afgelopen uit.
    Ik zou er niet op gokken dat hij het goed blijft doen.
     
  17. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij mij was het wisselend, ene keer vastloper met blokjes op het beeld of streepjes en ring of death ook diverse malen gehad.
    In het begin wilde hij het na aan en uitzetten wel weereens een tijdje doen.
    Frequentie van vastlopen en ring of death werd op laatst steeds groter en uit eindelijk werd het dus een reisje Duitsland. Als ik jou was zou ik ook maar een vakantietje Duitsland boeken met gratis UPS vervoer.
     
  18. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb net gebeld, maandga krijg ik de labels met de mail en dan afspraak met UPS maken en dan ben ik m 15 werkdagen kwijt:mad:. Nja ik heb gelukkig mijn oude xbox nog, schrale troost maar oke. Bedankt brembo en Tismilucas.
     
  19. mad94

    mad94 MP

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Garantie Xbox dec 2005

    Hi,

    ik ben bang dat mijn xbox het ook gaat begeven. Krijg nu regelamtig vastlopers (beeld wordt blokkerig). Ik heb mijn xbox in december 2005 aangeschaft. Heb nog geen errorcode gehad of dat de lampjes rood oplichten.
    Gr Mad94
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  20. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    De vastlopers met het blokkerige beeld is een voorteken van de ring of death..... sorry, maar ik geef je hooguit nog twee weken voor je xboxje...
    ook mijn eerste xbox die ik ook in december 2005 heb aangeschaft heeft het ongeveer 5 weken geleden begeven, dus ook na 1,5 jaar ongeveer. toen 2 weken geleden nieuwe opgestuurd gekregen..... ook al de 1e dag blokjes, maar dat had ik bij mijn eerste niet gehad, die liep namelijk vast zonder blokjes....en jahoor...weer ring of death.... was er eindelijk achter hoe je achter die code moest komen...had code 0022....
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina