Ik heb nu met alle characters van doa3 de story mode uitgespeeld(kreeg aftiteling). Daarna zoals in de cheat time attack mode gedaan en in de ranking EIN ingevuld. En dan hoort hij beschikbaar te zijn maar ik zie hem echt niet ik heb hetzelfde gedaan met survival mode en waar staat die gozer dan bij Bv Versus mode???? Staat hij ernaast eronder of is hij er niet en waarom dan???
~Hij staat helemaal aan de rechterkant, naast hayate. Als je hem niet hebt vind ik het een beetje vaag!
ja eerste plek, maar misschien als ik die naam in vul hoe eindig ik die dan ik typ EIN en dan end is dat "end" verkeerd???
je moet survival spelen met hayata, andere werkt niet en dan EIN invoeren, heb ik gister ook gedaan, heb nu ein trouwens, doa3 heeft een vette aftiteling
doen hoofdletters er ook toe, want ik sta nu wel 100x in die gekke lijst met 'ein' en 'Ein'. Dus doet dat er wat toe??
ja, hoofdletters maakt zekerz uit. ik had eerst op zo'n site gezien dat je 'Ein' in moest voeren met hayate, dus ik da gedaan. heel mijn top 10 stond na een tijdje alleen maar 'Ein' en nog steeds geen Ein gekregen!! toen heb ik eens 'EIN' geprobeerd, en hoppa! ik kreeg EIN!
goh EIN krijgen is een makkie gewoon story mode uitspelen daarna moet je naar de survival mode gaan en een hoge score krijgen met hayate en daarna je naam invoegen als EIN met hoofdletters en hoppa je krijgt EIn en de random selection
Ein verschijnt niet in de story mode.. Alleen in de rest van de mogelijkheden. Ik heb het opgezocht op i-net en het moet als volgt. Je moet de story mode doorlopen met alle spelers. Dan in survival mode met Hayate tenminste 3 spelers verslaan. Als nieuwe naam "EIN" ingeven.