Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    denk dat er veel verschillende humor komt (bij verschillende gebieden verschillende humor) kijk na 2 uur heb je je minion humor ook wel gezien maar ik zag bijvoorbeeld een fimlpje (of het ook in de game zit weet ik niet) waar de OVerlord staat en iets schreeuwt van Minions Get them of kill ofzo. Zie je al die minions helemaal fanatiek de berg afrennen met zijn alleen hoor je er eentje (where are we going again?) denk dat dit soort momenten je aan het lachen houden

2. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dit niet na een paar uur saai worden ?:confused:

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vroeg iemand 3 posts boven je ook al,

oh kijk, dat ben ik!

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Aan de ene kant begrijp ik je angst aan de andere kant denk ik dat het speel mechanisme zo is gemaakt dat je ieder geval de eerste game wil blijven doorspelen omdat je het einde wil zien (omdat het een nieuw concept is)

Ik heb Age of Wonders II van Triumph gespeeld en dat leek ook saai te gaan worden omdat het steeds hetzelfde was maar op een of andere manier bleef het je boeien omdat ze toch weer met andere dingen komen.

Maar denk wel dat humor het belangrijkste is bij Overlord en denk dat het daar wel goed mee gaat komen.

5. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Pikmin verveelt ook niet na een paar uur.

6. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft een aparte vorm van humor. Ik vind bijvoorbeeld ook die dorpelingen wat je in de demo helpt wel grappig. Lijken wel allemaal gehandicapte mensen of zo. Wat ze af en toe zeggen is inderdaad ook leuk.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18

Maar zoals ik het las heeft pikmin meer verschillende puzzelelemente en zijn die in Overlord weinig uitgewerkt

8. overlord

overlord Easy Company hero

Leuk Bevonden:
    0
    Demo is egt vet!

9. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    de demo is idd erg tof

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vandaag voor de derde keer de demo gespeeld en uitgespeeld. Ik kon vandaag ook rammen met 20 minions, in plaats van de standaard 10. Je kunt dat regelen als je veel krachten verzameld vlak bij de eerste eindbaas, maar wel voordat je hem lokt door die poort te openen. Je moet dan voor die poort rechtsaf, waar nog wat Hobbits zitten, en dan daar alles mollen en laten halen door je minions. Uiteindelijk blijkt er dan toch voor een redelijke 500 goud in de demo te zitten, en heb je ook al aardig wat krachten kunnen verzamelen. Morgen maar weer eens spellen als het met The Godfather even niet lukt. De Overlord demo maakt mijn dag meestal wel weer goed, zo tevreden ben ik over de game tot nu toe.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe bedoel je er zijn aardig wat krachten uit te halen? Naast vuur kracht enz? of je bedoelt meer life essence en meer minions (allbei genoeg van gevonden, niet echt moeite voor moeten doen.)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Daar hoef je ook niet veel moeite voor te doen. Maar met die krachten bedoel ik dan ook die life essence van jou, en dat is vrij vertaald gewoon levenskracht. Krachten zijn krachten, zelfs levenskracht. Demo is daarom voor mij ook wel wat vetter geworden, nu ik dat stukje heb gevonden. ;):)

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Op ign.com staat dat hij morgen in de winkels ligt (in engeland dus) en een super link naar de website. Ga morgen gelijk kijken of het hier ook zo is. Kan niet wachten op deze game

http://www.codemasters.nl/overlord (effe kopieren dan werkt ie)

geniale humor

14. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn er ook nog een aantal mensen die het WEL een goed spel vinden. Mij lijkt het ook echt geniaal en ga hem zeker de 29e halen.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij vindt bijna iedereen de demo leuk, behalve een paar die als reden aangeven dat de game misschien saai gaat worden na een tijdje. Tja, voor welke game geldt dat niet? Ik denk dat dat met al de verschillende soorten minions best gaat meevallen... en natuurlijk wordt het spel ook stukken lastiger waardoor je sowieso meer moet gaan nadenken hoe je situaties aanpakt.

16. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

*)
    ik vind het gewoon helemaal niks.. die debiele trollen enzo..:lol:

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Trollen? Bedoel je je minions?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Waar staat dat dan op IGN? Want op de officiele site van Overlord staat nog steeds 29 juni aangegeven?

19. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de humor wel leuk en het ziet er wel charmant uit allemaal maar ik denk niet dat het voor mij het geld waard is. Ik vind zowiezo dat een game waarin je zelf niet de camera kan draaien niet duurder dan 30 euri mag zijn 8)

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zeker linkse bumber knop nog niet ontdekt? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina