1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne is er de 29 ste aangekomen en de 22 ste krijg ik hem terug volgens de man aan de telefoon...Ik ben em dus al dik langer dan de 15 werkdagen kwijt, kan ik nu bellen en zeggen dat ik hiervoor compensatie wil?:confused: of doen ze dit er automatisch bij?
     
  2. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Damn man ik had een gignatische aardige mevrouw aan de telefoon...werd er bijna geil van :p

    J/K

    maar goed ik moest bellen omdat ik even wat wou wijzigen...zij deed dat netjes dus ik dacht laat ik ook even vragen naar mijn status waarneer mijn 360 nou een keer terug is aankomende dinsdag zijn het inmiddels 20 dagen.

    Zij zette mij toen ff in de wacht om te bellen naar iemand van het reparatiecentrum en ze zei dat ze nog niet een echte goede datum kan geven. (hopelijk aankomende week) maar ik kon wel kiezen uit 6 verschillende spellen of een controller....naja ik had alle spellen al dus koos ik voor de extra controller...

    dat maakte het dus nog wel aardig goed. In totaal 30 minuten lopen kletsen met die tante :b:

    sorry voor diegene die in de wacht stonden.... :p
     
  3. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net voor de 2e keer een Xbox360 Premium + forza motorsport 2 pack terug gebracht naar mediamarkt omdat deze beide krassen maakte op de dvd,dus deze keer heb ik mijn geld terug gevraagd en terug gekregen, maar ik baal wel als een stekker ik dacht ik koop nu een Xbox en dan zal ik vast geen problemen krijgen, maar ze hebben de xbox 360 van eind 2006 gewoon weer terug in het doosje gestopt, microsoft is egt slecht bezig deze dagen... ik wil wel een xbox 360 halen maar wil er wel 1 die geen krassen maakt op de DvD's.

    Greetz,

    DeGeKKe
     
  4. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn kruisdoos heeft het ook begeven, zit nu te wachten op de mail met UPSzegel, als ik het zo lees kan dat nog wel ff duren.

    bij mij begon het ook met af en toe een vastloper (met blokjes/strepen) en uit eindelijk de bekende ring :mad:. Ik heb er 1 van Feb 2006 zal mij benieuwen wat er voor terug komt.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hetzelfde aan de hand...
     
  6. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben jij em nog niet veel langer kwijt als ik, dan wil ik ook een spelletje...welke kan ik kiezen dan?*)
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Alle Microsoft gamestudio games ;) Crackdown/Fuzion frenzy 2/Viva pinata/ enzo
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  8. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm is shadowrun ook daarvan? Zoja kun je die kiezen?:D Lijkt me wel leuk spelletje, net als crackdown alleen niet om 60 eu aan uit te geven...
     
  9. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    geef me maar me xbox eerder terug in plaats van zon spel :mad:, ik wil forza spelen
     
  10. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar ik ben em dus al mooi richting de 4 weken kwijt, geef mij dan maar mooi zoon spel hoor :)
     
  11. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    damn had ik nu maar een maandje geleden mijn 360 kapot gehad dan had ik gratis mee kunnen doen aan het Halo3 beta programma:p maar ik krijg ook compensatie waarcijnlijk moet terug bellen wanneer ik de dood terug heb. maar aangezien ik hem nog niet eens opgestuurd heb... duurt dat nog wel even:mad:

    wat mij trouwens enorm opvalt is dat heel erg veel 360's kapot zijn gegaan na de laatste Dashboard Update op dit forum... of zal MS heel sneaky op deze manier alle 360's van zo'n extra Heatsink willen voorzien? mmm das een heel kwaadaardige theorie:)
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  12. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nu een mail van M$ dat mijn 'Baba' is aangekomen !
    Terwijl volgens UPS dit 9 dagen geleden was gebeurd, duurt da nu nog eens 15 werkdagen of wat ist plan ?!
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Neen, 15 dagen van de datum dat UPS zei dat hij gearriveerd was. Dus nog 6 werkdagen voor u...
    Mijne moet normaal dinsdag er zijn, zoniet bel ik woensdag en desnoods laat ik een paar bommen droppen op het hoofdkwartier van Microsoft...
     
  14. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik moet toch nog eerst een mail krijgen van dat ze er aan gaan beginnen ?

    Nu heb ik alleen ene waarin staat dat ze het hebben aangekregen ..
     
  15. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    joow man heeft iemand zn doos al weer binne ,, ik zit te wachten 8)
     
  16. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn xbox is nu ongeveer 28 dagen weg, net maar even gebeld hoe het zit en volgens de helpdeskmedewerker is dat onzin dat je een game oid gratis krijgt ter compensatie. Het enige wat je krijgt is een maand gratis xbox live, maar dat vind ik geen compenstatie, maar een vergoeding voor mijn xbox live die ik zelf betaald heb en al een maand geen gebruik van kan maken.
    Volgens hem is het allemaal gelogen dus van die gratis dingen.

    Eind van de week maar weer eens bellen, vind het best lang duren, de eerste keer dat ik mijn xbox terugstuurde had ik 'm binnen 2 weken terug en nu is ie al 28 dagen weg en het zou misschien nog wel een tijdje kunnen duren werd mij net verteld.:'-(
     
  17. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een positief bericht, mijn gerepareerde 360 die ik heb terug gekregen van Microsoft draait nu al weer 3 maand zonder enig probleem.

    Zijn het trouwens veelal Premium drive die de ronde krassen maken? Zag toen bij Kassa iedereen met een Premium zitten. Mijn Core heeft nog nooit krasproplemen gehad.
     
  18. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou hem ook dinsdag of woensdag terug moeten krijgen...
    Ben benieuwd:)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar eigelijk zouden we hem veel vroeger moeten terug gehad hebben. 15 werkdagen is de maximum tijd om de xbox terug te krijgen. Maarja, Microsoft gebruikt hun tijd wel precies... Man man, wat een bullshit allemaal...
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lekker consistend beleid. Ik neem toch niet aan dat de andere mensen er hier over lopen liegen :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina