hoi allemaal. Ik ben een trotse maar nieuwe bezitter van een 360 en zou graag Fight Night Round 3 willen kopen. Ik probeerde hem online te bestellen maar dan kan ik 2 soorten versies krijgen. Op bol.com is die zelfs rond de 80 euro!! op gcshop een kleine 60 maar deze game moet toch wel afgeprijsd zijn lijkt me. Misschien dat ik morgen even langs de stad ga. Maar als iemand hier andere online bestel sites heeft zouden jullie die dan aub willen geven.. thx
iemand enig idee hoe ik, een andere controller config kan kiezen tijdens online gamen? Vage spel switched de hele tijd terug naar config 1 tijdens online matches. En is het al iemand gelukt een eige character online te gebruiken?
word dit nog een beetje gespeeld online? heb hem altijd gespeeld op de ps2.. nu ik een xbox 360 heb denk ik erover om hem te gaan halen.. eigelijk alleen voor het online gebeuren want die career mode ken ik ondertussen wel
in het online menu staat ook iets van online settings. Daar moet je het ook even veranderen naar de config die je wilt. Beetje raar idd dat dat niet meteen automatisch overgezet wordt.
Zeker geen miskoop voor deze prijs heb hem een half jaar geleden voor deze prijs gekocht en heb er veel lol van gehad.
Iemand enig idee hoe de dummy training werkt? Ik snap wel dat je dat ding in de juiste volgorde moet slaan maar ik weet niet hoe ik hem in zijn zij kan klappen? 8D Kan zover ik weet alleen op zijn kop en borstkas raggen maar daar haal je bij lange na niet 29000 punten mee met de training! Soo please help! Speel overigens met config 3! Big Boss laat maarrrrr