Ik kan niet bewegen HELP HELP Heb t spel net gekocht, veel geprobeerd maar ik kan alleen de camera bewegen en niet Sam, zo is t spel dus echt niet leuk. Wat doe ik verkeerd>? HELP HELP HELP
ik weet niet over welk spel je het hebt dat is wel handig om te vermelden. Splinter cell of Serious sam? en ik denk dat als je niet kan bewegen je ff moet kijken of het bij andere spellen ook is en anders ff kijke hoe de instellingen zijn bij het spel. anders weet ik het ook niet. en als je meer dan die ene controller hebt dan moet je die ook ff proberen.
Splinter cell Eeeuh ik heb al een andere controller eraan gehad, niks ik heb die instellingen al aangepast, niks hij beweegt alleen als ik hem met tv en al t raam uit gooi. Ik heb het over Splinter Cell Iemand een idee>?
euh..... ik hoop niet dat dit probleem voorgekomen is bij je training. zowel: dan ben je een lomperik die niet genoeg moeite neemt de objective te lezen kijk naar de rode lichten.
ow kan je ook niet rondkijken met je linker stick? want het klopt wel dat je in het begin van dat level niet kan lopen. toen ik em voor et eerst speelde schrok ik ook.
Tja, als hij gewoon luisterd naar wat er gezegd wordt, of leest wat er op zijn scherm staat moet het wel lukken. Maarja dat is engels, en vereist een zekere level aan educatie!
En eveneens een zeker level van intelligentie en geduld... als je geluk hebt krijg je nog een mooi prijsje voor je bijna ongebruikte versie van splinter cell...
Als je op die manier al vast zit in Splintercell, kan je het best terug brengen. Als je natuurlijk je post al start ZONDER de naam van het spel te vernoemen,stel ik mij ook al enkele vragen!!!!!!!!!!!!! Waarom een probleem posten als de mensen eerst moeten te weten komen in WELK spel je vast zit!!!!!!!!!!! Denk in het vervolg toch eventjes na.
Mwahahah ôhô stoute Mirik! Btw stuur Splinter Cell maar naar mij, dan krijg je van mij UC ok? Is misschien meer jouw game!