Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je pas een spel krijgt als je nog veel langer moet wachten...
    Ik moet normaal morgen mijn xbox hebben. Vind het ook wel schandalig dat je precies 15 dagen(of met de meeste langer) moet wachten. In ieder geval, heb ik hem woensdag nog niet, doe ik een boze telefoon...
     
  2. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zei dat als ik hem vrijdag niet terug had dat ik dan maandag maar ff moest bellen...Dan telden ze vrijdag ook mee zei die...Ik vroeg toen dus als ik hem vrijdag terug krijg? Zei die dat ik dan niets kreeg...
     
  3. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Morgen dan toch nog maar eens bellen, hopelijk krijg ik dan iemand anders aan de lijn want die van mij is echt al meer dan 15 werkdagen weg, 21 mei opgehaald door ups. Moeten niet alle medewerkers iets weten over die compensatie dan? Wel vreemd dat diegene die ik vandaag aan de lijn had van niets wist dus dat het volgens hem ook niet waar was. Lijkt me sterk dat iedereen hier zit te liegen. Anders maar een linkje naar deze forum doorgeven?


    Diegene die wel iets hebben gehad, hebben jullie er zelf om gevraagd of hoe ging dat?
     
  4. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens UPS is mijn xbox360 sinds 25-5 in Duitsland. De 15 werkdagen zijn dus sinds vrijdag om. Ik heb vanmiddag met de support gebeld en kreeg een moeilijk verstaanbare vrouw aan de telefoon. Ze zei dat de 15 werkdagen nog niet om waren want hij zou later pas in Duitsland zijn aangekomen. Maar ze kon mij geen datum vertellen. Ik vind dit nogal vreemd. Het lijkt mij als UPS zegt dat hij de 25e is aangekomen dat dat dan ook zo is.
     
  5. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een jonge dame aan de lijn, gevraagd over die games.Box is op 18 mei aangekomen @ repair center en ze beweerde dat de 15 dagen nog niet om waren en ik er geen recht op heb, maar naar mijn telling zijn er nu al 24 dagen om en heb er dus wel recht op. Maargoed ik zou hem deze week terug krijgen.

    Ben benieuwd...
     
  6. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    GOdverd.. iedereen krijgt hier wel zijn emails binnen maar ik niet:confused: WTFFFFF ik dnekd at ik maar eens even een ander mail adres ga aanmaken en daarna nogmaals bellen;) het zal toch niet te make hebben met dat ik nog Hotmail heb en geen windows live messenger shit:confused:
     
  7. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je na een eerste mail van dat ze het aangekregen hebben nog één krijgen van dat ze het effectief beginnen te repareren ? :{
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alleen een mail gehad,dat hij in het reperatiecenter is. Maarja, toen stond die er al 10 dagen. Dus op het moment dat ze je die mail sturen, beginne n ze wss aan je xbox... Dus denk niet dat je nog een mail krijgt(of als hij gemaakt is, en naar je toe komt,... maar zo ver zit ik ook nog niet :D)
     
  9. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.Heb sinds vandaag xbox live.En de heletijd bevriest mij xbox.Ik heb cod 3 en gears of war gespeeld en heletijd blijf het beeld hangen en doet de xbox niks.En me xbox staat heel open dus warm worden kan niet.Het is sinds vandaag.Echt heel raar.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Welkom zou ik zeggen :lol:
    Nee, wss gaat je xbox stuk gaan, sorry dude...
     
  11. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    grrr.Heb hem sinds januari.Hopen dat ik hem dan kan zenden.Eindelijk vakantie zucht xbox weg.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy crap, lees deze shit eens:

    http://blogs.mercurynews.com/aei/20...guy_at_microsoft_about_xbox_360_failures.html

    Microsoft negeert gewoon alles wat ze vragen over de kapotte xbox 360's!
    Tjonge jonge, wat is het gevolg, wij goede klanten worden genaaid! Je moet die reacties eens lees. éne zegt dat hij van xbox houdt(de games,... zoals ik), maar dat het ondertussen zijn 4de xbox is, zeeeeer frustrerend he! Ook het verhaal van de man met 7 kapotte xboxen kwam ter sprake in het interview. Tja, ik weet niet hoor, maar dit is toch echt niet goed. Ik word er allesinds ziek van...
     
  13. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ja dikke wanker is me da ...

    Volgende keer als ik mijn 360 terug heb, hou ik iedere keer een schietgebedje voordat ik de Power-button aanraak O-)
     
  14. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    die kerel negeert echt alle problemen met de 360, hij zegt zelfs dat er geen hoog failure rate is:confused: WTF gek. die kerel krijgt gewoon steekpenningen. das echt neit normaal. ik zit hier verdomme nog steeds te wachten op die KUT labels. 1,5 week nu al ik heb zondag voor de laatste maal gebeld en ik vind et wel goed. als ik deze week nog geen albels ontvang ga ik is even andere dingen regelen want dit is de laatste kans die ze nu bij mij verneuken. 3 keer opsturen is geld terug of splinternieuwe daar zitten ze nu aan. ze hebben hier met een doelgroep te maken die tussen de 16 en 40 jaar oud zijn. de grootste groep die een 360 gheeft gekocht is 17/18 die mensen waaronder ik hebben ongeveer een hele vakantie gewerkt voor dat kut apparaat en schijnbaar dringt dat niet door tot hun botte kop!!. ze hebben niet in degaten dat ik een maand van mijn leven heb gewijd aan het verkrijgen van hun apparaat dat 400 euro kost en telkens maar kapot gaat:confused:
     
  15. SJ360

    SJ360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus tot zover is er nog altijd niets gedaan aan de krasjes? Sommige zeiden dat het opgelost was? Laat ons hopen dat we dus binnen een paar maandjes geen defect exemplaar meekrijgen!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb me labels nu en ze zijn uitgeprint, vanmiddag UPS bellen.
     
  17. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter om nu gelijk UPS te bellen, halen ze hem vanmiddag nog op, is morgen in Duitsland, schilt weer een dag wachten
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ga er dan iig achter staan. LO-SER. "The vast majority is enjoying a great experience. Just answer the fucking question"...djeez.

    Als hij nou gewoon had gezegd dat uitval idd iets hoog uitvalt en dat mensen die erg lang op hun 360 moeten worden per geval worden gecompenseerd.... |:-
     
  19. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net maar weer eens met die Microschoften gebeld. Ik heb gezegd dat mijn console al sinds de 24e mei staat bij de oosterburen ( voor de 3e keer )en vroeg wanneer ik de 360 terug kon verwachten. Zij wist mij te vertellen dat de console sinds de 26e mei in Duistland staat. Volgens UPS is de 360 op de 24e afgeleverd en getekend voor ontvangst door dhr/mevr Voll. Vorige week wist mij een medewerker van Micros. te vertellen dat de console idd op de 24e is afgeleverd. Waarom opeens een andere datum!!!!
    Zij vertelde mij dat ik de 360 deze week kon terugverwachten. Als ik de 360 a.s. vrijdag niet in mijn bezit heb dan ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Ik ben het nu meer dan spuugzat.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  20. SJ360

    SJ360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks het feit dat ze het dus in nederland toegeven, moet die idioot van ms weer moeilijk doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina