Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, rustig aan daar. Door hier te schelden en tieren los je niks op. :eek:

    Ik schrik toch wel elke keer als ik hier kom kijken. Mijn console werkt sinds de launch al als een trein, nooit ook maar enig probleem gehad. Nou vraag ik me toch echt af hoe het zit met die fail-rate. Ik kan me niet voorstellen dat het gros van de mensen met een kapotte console te maken krijgt. Maar het lijkt wel alsof je in een neergaande spiraal van failures komt als je eenmaal één overleden 360 hebt. Wat is dat nou met die vervangende consoles die je krijgt?
     
  2. SJ360

    SJ360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem anders wel begrijpen hoor...

    k weet het ook niet waarom die vervangende consoles steeds kapot zijn... :mad:
    PS3 is zo duur, maar als ik dit allemaal lees begin ik weer te twijfelen.
     
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Het leek mij ook altijd overdreven, maar zoals kevf al eerder in deze thread aangaf hebben wij op ons 'oude-lullen-clan-forum' ;) een poll lopen waarin alle members kunnen aangeven hoeveel defecte consoles zij hebben gehad. Dus ook de optie '0 keer' is aanwezig.

    De actuele tussenstand: 39% heeft nog nooit de console opgestuurd. Oftewel: 61% heeft MINIMAAL 1 keer opgestuurd.

    Volgens mij is het argument "mensen met problemen zijn mondiger en zoeken sneller forums op" hier niet van toepassing, aangezien ons forum niet openbaar is en sowieso een vaste gebruikersgroep heeft - ongeacht de staat van je console.

    De mijne staat nu bijna 1 week in Duitsland, net als jij had ik NOOIT problemen en hij stamt uit 12/12/2005. Tot ineens het beeld storing opleverde en daarna gewoon totaal geen beeld meer... Dus tja...
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zegt genoeg over de kwaliteit van de hardware, na 2 jaar is iedereen fucked up want die consoles houden het geen 3 jaar vol... :mad:
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben benieuwd hoe 't dadelijk zal gaan zodra de garantie om is :eek: Moet er niet aan denken om dan m'n knip te trekken...
     
  6. SJ360

    SJ360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin echt meer en meer te twijfelen! Zuigt Microsoft echt op alle vlakken?
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Holaaaa!!!! Ik had dernet toch een leuke meid aan de telefoon bij xbox!!! Ik zou er voor mn lol vaker naar toe bellen zeg, wat kan die leuk kletsen :D Helaas is mn xbox pas de 15e aangekomen bij het reparatie centrum dus dat betekend dat ik hem deze maand al niet meer terug ga krijgen, ondanks dat ik hem toch echt de 4e heb opgestuurd en hij schijnbaar de 5e is aangekomen bij Microsoft.
     
  8. SJ360

    SJ360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niks opsturen, naar de winkel en een nieuwe xbox krijgen, en anders wil ik mijn geld terug!
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk, maar na 1,5 jaar maak je daar weinig kans op.
     
  10. SJ360

    SJ360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, dat wel! Voor mij is alles nu ook een beetje teveel! Ik probeer ook bij een winkel een bestelling te annuleren maar ik mail, bel, krijg geen contact met die idioten!...achja... Iets kapot maken helpt? :D
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ups is net langs geweest om de xbox op te halen. Nu maar hopen dat hij ook weer snel weer deze kant op komt :D
     
  12. SJ360

    SJ360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me nou wel afvraag, heeft iedereen nou een defecte Xbox360?
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel meevallen denk ik, omdat alleen mensen die problemen hebben met hun 360 in deze tread komen. De rest die allemaal een goed werkende 360 hoor je weinig over, waardoor het lijkt alof iedereen een kapotte xbox heeft.
     
  14. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk!! Na 22 werkdagen heb ik mijn xbox360 vandaag terug gekregen.
    Alles is prima in orde en heb weer een maand gratis xbox live. Nu nog even wachten op mijn controller die ik ter compensatie krijg voor het lange wachten\o/
    Hoop dat jullie hem ook zo spoedig mogelijk weer terug krijgen!:)
     
  15. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    MdG gefeliciteerd:).

    en sorry voor mijn taalgebruik maar ik werd gewoon effe kwaad. en trouwens Emjee. Deel 6 van een problemen topic? met ieders 100 paginas of zo? is dat niet een beetje veel en dat alleen op dit forum? en dan hebben we ook nog wel 100den andere fora's waar het ok iedere keer over dit probleem gaat dan zit je toch al gauw aan zo'n 3000 a 4000 mensen en meer. aangezien de console hier nooit meer heeft verkocht dan zo'n 50000 a 60000 vind ik het aardig wat defecten
     
  16. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn xbox ook terugO-).
    De mijne is sinds 30 Mei weg:'-(.
    ik wil trouwens nog wel ff melden dat ik ook een playstation 2 heb gehad die helaas een iets betere levensduur heeft.
    Ik hoor nooit iets over een defecte ps2 of3.
    Achja ik moest weer perse xbox live en gears of war:{
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb die label nu, maar er staat hier vouwen maar als ik dat vouw en plak dan zie je toch niet alles wat je moet zien, of zal ik het er gewoon opplakken. Hoe moet ik het doen ? Ghehe bedankt ^^
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gewoon opgeplakt, anders gaat ie toch alleen maar stuk.

    Nou maar die ps2's gaan ook wel stuk hoor. Ik heb er zelf namelijk ook een en die is al twee keer naar de knoppen geweest.
     
  19. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    mn derde is net overleden, kut M$.
     
  20. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer gebeld met de xbox support lijn.. had weer zo'n mokkel aan de lijn die met zo'n ****** accent praten dat ik er niets van begreep. maarja dit ben ik er wijzer uit geworden: Alle xbox 360 consoles die in mei zijn opgehaald en afgeleverd in Duitsland zijn verkeerd gescaned en je kan hem pas rond begin juli verwachten..... (yeah right ze hebben gewoon problemen met dat nieuwe koeling apparaat in te bouwen) heb iig wel een gratis controller gekregen\o/ maarja liever m'n 360 eerder terug..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina