1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nog steeds te twijfelen of ik deze game ga kopen, ik hou van cs en al die online shooters, alleen dit fantasy gedoe lijkt me niet echt iets voor mij,

    maar ik heb van mensen gehoord dat ze hetzelfde erover dachten, maar toch leuk vinden,

    dus heeft iemand nog een goed argument waarmee ik overgehaald kan worden, ( of juist niet)
    want er zijn genoeg games die ik nog moet kopen en me geld waard zijn, dus wil geen vergissing maken
     
  2. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met een human en koop eerste ronde altijd SMG en Enhanced vision. Tweede ronde (als we hebben gewonnen) koop ik een shotgun erbij en teleport of tree of life.

    Ben nu ook aan het oefenen met die Rifle, want als je er goed mee om kan gaan is hij best handig op lange afstand levels. Heeft iemand misschien tips hoe ik er goed mee kan schieten?
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ijn argument: zie de magie niet als statistieken en hitpoints zoals in een role playing game.

    je zal geen vuurbal schieten die 20 hitpoints eraf schiet ofzo.


    zie het als vaardigheden zoals door muren kunnen kijken, iemand weer levend maken, een glider aanhebben waarmee je kan vliegen, iemand wegblazen met luchstoot.

    Alles is real time. Er wordt niet berekend of je iemand raakt ofzo. Raken is raken
     
  4. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een heerlijk spel. Ik heb er wel 45 euro voor betaald via een webshop want het 60euro prijskaartje vond ik iets teveel. Op dit moment speel ik al de 1.5 week dagelijks effe een paar potjes.
    Op dit moment speel ik als Elf met Smoke en Gust SMG en Katana.
    Vooral voor defense als RNA is gust heel handig, anders is de artifactdrager amper te stoppen.

    Gisteren was echt de bom, ik stond onderaan een trap en 3 gasten gooien alle 3 granaten naar beneden, en ik GUST alle 3 de granaten terug naar boven en BOEM!!! alle 3 waren ze dood (helaas geen achievement).

    Vanwege de die magic kom ik aardig mee in de potjes, ik vind het allemaal verfrissend, en Halo3beta deed mij een stuk minder omdat ik dat allemaal wel ken van de vele potjes Quake3 en UT2k4.
    Ik ben in ieder geval erg blij met shadowrun. (tot nu toe)

    als iemand nog lekker wil partyen.. Gamertag ZeMMiK .. remember just for fun!
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd, ga vanavond misschien weer ff Shadowrunnen ! :)

    Ik heb trouwens nog maar 1 potje echt dusdanig last gehad van lag dat het niet te spelen was, voor de rest loopt het als een trein en heb ik nergens problemen mee.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Gust kan inderdaad erg handig zijn, gebruik hem soms ook als er in het andere team veel van die pussy's zitten die wegrennen met smoke.

    edit/ Af en toe heb ik ook wel lag, maar dat is dan alleen s'nachts als je bij allemaal amerikanen in de server word gezet. Ik vind het eigenlijk wel stom gedaan dat je gewoon ergens in een server word gegooit, het is toch veel handiger als je een lijst hebt waar alle servers op staan.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  7. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erachter gekomen dat enhanced vision echt handig is. Maar mijn favorite build is nog steeds:

    Elf
    SMG
    Katana(Master Ninja Achievement)

    Grenade
    Smoke
    Teleport.

    IMO nog steeds de meest dodelijke build, maar wel ff die katana switchen voor een Rifle of Sniper
     
  8. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de game gaan kopen maar bijna geen enkele winkel hier in de buurt (helmond) heeft 'em.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hoe kan dat nou.

    Het is een hardstikke nieuwe game, hebben jullie geen bart smit, of media markt of dixons ofzo

    Hebben jullie alleen Piet's speelgoedpaleis enzo?
     
  10. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    de demo op xbox live marketplace, haalt je wel over... dus ff downloaden, en je hebt weer een game op je verlanglijstje, wedden?
     
  11. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben: Intertoys, Bart Smit, Dixons, Dynbabyte, FRS enz (en Piet's speelgoedpaleis). Alleen geen media markt, daar wou ik hem eerst halen (in eindhoven) alleen daar hadden ze 'em ook niet meer. T'is blijkbaar een populair spel hier in Noord-Brabant.
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon bestellen dan..
     
  13. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand hoe je die healer achievement het makkelijkst kan halen?
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Een ander ras kan niet weglopen want dan blijf ik wired reflex rammen. Dan ben ik 2x zo snel als een elf en dat kost en zo weinig aangezien een troll veel hp heeft.

    Hoezo is wired reflex debiel, het kost maar 2 bolletjes. Als ik word beschote gaat er nog niet eens 1 na 10 seconde schiete. Iedereen weet dat(tenzij je zo dom bent als jou)
    En je hebt gelijk een troll is een tank. Maar als ik een katana neem+wired reflex dan kaats ik de helft van de kogels af dus hou ik het nog langer vol.
    En heb ik iets vertelt over clanmatches? Natuurlijk zou ik bij een clanmatch niet op 10 man inrennen iedere mongool weet dat. Als die combo zo slecht was vind ik het tog heel raar dat ik gister 29 kills en 0 death had ermee, als je me niet geloofd voeg faithless death maar toe en vraag het hem.
    Je zit hier echt alleenmaar onzin uit te krame.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Go Mike, Go Mike !
     
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Heb fans *)
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Misschien Shadowrun én The Darkness dan toch maar halen. Als ik zou moeten kiezen zou ik voor The Darkness gaan, maar ik heb ook wel weer een keer zin in een aparte Online Multiplayer.
     
  18. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    DAN moet je shadowrun hale*)
    geloof me het is de moeite waard:thumbs:
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    ShadowRun is echt een dope game. Ben lang niet zo verslaafd ergens aan geweest zeg. Gewoon lekker met wat bekenden in een party. Avondje knallen en magic gebruiken. Mijn Favo is Elf Smg Katana. Teleport, Wiredreflex en Smoke.
     
  20. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    die dwergen zijn echt leuk om te spelen!!ik koop altijd als dwerg resurrect, summon en hou granaten geequipt, en koop een smg +shotgun.:cool:elfen zijn ook leuk als je een glider, resurrect, wired reflexes en een katana hebt :p. op maps als favuela of poco een beetje stiekem door de straten vliegen, achter iemand landen en een katana in zijn rug zetten is echt vet:+. als iemand een keer een potje wil spelen, stuur maar een FR naar: jeroen13
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina