1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    die je nu hebt is zijn vriendin???8)
     
  2. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    O yeah, you like?










    Ik bedoel, zeg nu eerlijk: beter een ringbaartje dan een VIEZE SNOR toch?
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die staartjes zien er ook wel kinky uit toch?
     
  4. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    wel fokop dat martijn is gekicked

    WHAHAHAHHAHAHAH TEAM WORK LOSS WHAHAHAHAHAHAHHA

    die vegeta is wel erg vet maar buu ownt hem dus \o/

    jo die gast heeft meer hersenen dan ons bij elkaar have some respect to the leader of the best clan in europe ;) :):
    edit en hij was juist een van de gasten die netzoveel als jullie derop zat en mee zat te lullen

    /Mod Gebruik in het vervolg even de edit knop, deze dus: [​IMG]
     
  5. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens! Sorry voor mijn afwezigheid qua site de afgelopen tijd, maar ben op het werk ERG druk (collega zit met z'n luie ballen 'overspannen' thuis, de resterende 3 musketiers werken ons helemaal de pleuris om zijn werk bij te houden en in mijn branche is dat HARD werken. Elke dag rond 11 uur thuis, etc). Daarbij heeft m'n zoontje het hele weekend in het ziekenhuis gelegen met benauwdheid (is inmiddels allemaal weer in orde, was desalniettemin wel spannend).

    Maarrrrr aankomend weekend zie ik denk ik tijd om de site even goed af te maken (hopelijk). Is het een idee om voor die tijd even zusammen te komen op het forum om wat dingetjes te bespreken? Degene die het boeien en dingen in te brengen hebben kunnen dan ook hun stof kwijt. Laat even weten (hier of per mail ofzo) dan maak ik het forum even in orde en kunnen we daar spuien.

    Ik hoor wel! En Mike, schiet eens op met dat huis man, ik wil langskomen :p
     
  6. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    die kut nerd van een moderator ofzo kan mij ook wel bannen nu U CAN SUCK MY BALLS :D BYE BYE
    ps: KK KK KKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK HOER
     
  7. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    En met 'ons' bedoel je wie?

    Of ie meer hersenen heeft weet ik niet, maar hij kan in ieder geval goed googlen, dat geef ik hem wel!
     
  8. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    @Netlemon: Haal onze mapplaatjes even van de pG site aub.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Triest ventje.... ruimt lekker op zo.
     
  10. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze van evilaxis.de

    En ik zat vooraan toen het gebeurde. Wel jammer dat ie niet meer kan reageren nu.
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, heeft eAxis ze ook al? IntenZz heeft ze gemaakt..., vage shit.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jammer, why?:9
     
  13. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh? Ik zag ze overal staan dus ik ging ervan uit dat het uit een mappack ofzo kwam.

    Dus zeg het maar, word je verdrietig als ik het laat staan, of voel je het als jouw contributie voor onze site? ;)
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, laat maar staan, ik denk dat IntenZz dat geregeld heeft met MARC1N. Want ze lijken wel veel op elkaar, maar ze zijn net iets anders. Succes met de pG site.
     
  15. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je! Jij ook met jullie nieuwe site! Ik zag dat hij qua stijl hetzelfde blijft, alleen andere opzet toch?
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt. We stoppen met vBulletin en gaan over op een eigen gemaakte CMS. We zijn er hard mee bezig :).
     
  17. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Prestigeus, succes! Ik snap wel waarom... In elk CMS loop je tegen beperkingen aan. Zelf in Joomla, dat volgens mij toch wel een van de betere CMS'en is van tegenwoordig.
     
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarom. Zo kunnen we erin stoppen wat we willen. En hebben we niks geen beperkingen.
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat was alleen omdat Vegeta op Buu's host speelde, hij lagte ook een beetje heb ik vernomen...
    Nu even serieus :9 Kwam hem vanmiddag toevallig op m'n pc tegen, vond hem dikker dan m'n vorige avatar. Keuze was snel gemaakt dus ;)

    Snap alleen niet zo goed waarom je nu gebant wilde worden... Omdat Smartiez er ook niet meer was ofzo? Niet om je te beledigen, maar dat is de enige reden die ik kan bedenken. Laat het even weten man.

    P'z
     
  20. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, dat woord "dubbel K" wordt niet geaccepteerd, maar waarom "faces of death" wel? sorry hoor, maar ik vind dan ook allebei niet kunnen!
     

Deel Deze Pagina