1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    ik kan via mijn Xbox Live US account (Silver) geen film-trailers meer downloaden.
    Meer mensen met dit 'probleem'?
     
  2. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al een hele tijd bekend, dit is geblokt mensen buiten de vs met een us account kunnen dit nu helaas niet meer.
     
  3. Quasar de Duif

    Quasar de Duif Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met een klein probleem:

    ik heb 2 profielen op m'n xbox, eentje online en eentje offline waar het meeste van mijn gamerscore op staat. Nu speel ik fm2 op mijn offline profiel maar nu kan ik dus niet gebruik maken van custom auto's online.

    Hoe link ik mijn offline profiel met mijn gamertag?
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet, je kunt wel je offline profiel omzetten in een online profiel, maar niet met je huidige gamertag.
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik vroeg me af of er een kabel oid op de markt is waarmee ik met mijn xbox 360 controller op mijn xbox1 kan spelen ?

    Mvg,

    unXist
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee die kabel bestaad niet en als deze bestond waren er ook geen aansturings mogelijkheden voor je xbox
     
  7. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, in ieder geval bedankt voor je snelle antwoord :)
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Werkt een losse 5.1 surround koptelefoon ook op de Xbox 360?
     
  9. Quasar de Duif

    Quasar de Duif Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok, maar weet je misschien of het mogelijk is om dan de saved games met gamerscore van mijn offline profiel over te zetten naar mijn online profiel?

    En als dat niet gaat kan ik dan misschien mijn huidige gamertag veranderen zodat ik voor mijn nieuwe gamertag op de offline profiel mijn oude kan overnemen?

    Alvast bedankt.
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, savegames en gamerscore horen bij één profiel en zijn niet verplaatsbaar.

    Je kan je gamertag veranderen, maar als je daar mee online wilt moet je wel één hebben die nog niet geregistreerd is. Dus je kan niet hem de zelfde naam geven als die je al online hebt.

    Ik hoop dat ik zo je vraag heb beantwoord...
     
  11. pascal073

    pascal073 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox spellen

    hallo ik heb hier een xbox 1 spel liggen en ik wil die op mijn xbox 360 spelen
    maar dan lukt die niet dan geeft hij een error aan wat kan ik daar aan doen?



    plz help mij ff want ik wil heel graag halo 2 online spelen
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Maar bepaalde xbox 1 games kunnen op de 360 gespeelt kunnen worden, maar daarvoor moet je wel de emulator downloaden. Deze wordt automatisch gedownload wanneer je inlogt op xbox live of je kunt het van xbox.com downloaden en op een lege cd branden.

    Lijst met games die je op je 360 kunt spelen: http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm

    Meer informatie en de emulator downloaden vanaf xbox.com: http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardscompatibility.htm
     
  13. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ff snel vraagje, waar kan ik microsoft points goedkoop op het internet kopen, of is er hier op het forum een topic over waar ze goedkoop te krijgen?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hier heb je een overzicht voor 2100 punten.
     
  15. alfa75turbo

    alfa75turbo Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben nieuw hier en heb inmiddels al het nodige gevonden op dit forum!


    echter een vraagje...

    Kan je savegames van de memorycard naar de harde schijf overzetten? Ik heb vanmiddag ivm live en forza een harde schijf gekocht alleen als ik kies voor harde schijf dan ben gebruikt ie de savegames van de mem card niet. Wat is de oplossing?

    Alvast heel vriendelijk bedankt!
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is: naar het xbox menu gaan, system blade, memory en dan de save games op je mem card die je wilt copiëren selecteren, als het goed is staat je nieuwe harddisc daar wel als optie bij op naar te verplaatsen.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Echter, niet alle savegames zijn te kopiëren en/of te plaatsen. Voorbeeldje is DOA4, een savegame daarvan is niet te kopiëren/verplaatsen nadat het eenmaal op een medium (HDD of MU) is opgeslagen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  18. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ohhh t is al zomer:D waneer komt die qwerty toetsenbord voor de xbox 360 controller:D ?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    eind zomer
     
  20. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    US Import console

    Ik ben van plan een 360 uit de US te importeren. Maar de grote vraag is of je met een import 360 wel in NL online op Live kan spelen?! Als dat namelijk niet kan dan importeer ik natuurlijk geen tweede console!

    Dank U
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina