Dubbelpost, andere tijd:
Ik ben er zó zat van! Online zijn ranked matches ámper te spelen.. Je moet zó lang zoeken totdat je in een server zit waarbij je niet gekicked wordt!
Ik ben nu namelijk rank 3.. En wanneer ik iemand van een hogere rank zou killen, zou hij veel sneller -punten krijgen dan wanneer iemand van dezelfde rank hem killt. Daarom wordt ik nu echt zóóó vaak gekickt! Echt BELACHELIJK!
Iedereen denkt alleen maar aan die rank ofzo..
En zít je eindelijk in zo'n server.. Gaat ergens midden in het potje de host zomaar weg! Niet even het fatsoen om het potje af te spelen, of om de match te beeindigen zodat iedereen nog steeds zn punten krijgt.. Nee.. Gwoon flop je Xbox uitzetten, dat is hoe t moet!
Wil ik daarom zelf eens wat hosten.. Duurd t zó lang voordat die server eindelijk een beetje vol zit (playermatch en/of ranked match)!
Mgoed alsnog zat ik net ff te rippen, 5 min potje solo elimination:
Andere vraag, waar ik eigenlijk voor post..
Ik heb vaak bij gebouwen/palen etc, een soort 'waas' er omheen. Dit komt alleen online voor, is dit zo'n ding dat ze expres doen.. De kwaliteit wat omlaag zodat je minder lag hebt? Het viel mij opeens op dat dit best erg is!
Klik voor vergroting
Daar zie je het goed, bij die paal in het midden, aan de bovenkant. De paal is zelf goed maar eromheen lijkt het alsof de paal er nog een keer is, alleen dan veel waziger.
Ligt dit aan mij (/mijn scherm) of hebben jullie dit ook?
Laatst bewerkt: 20 jun 2007