Ghost Recon Advance Warfighter 2 - Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 23 apr 2007.

1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vond m eigenlijk nergens moeilijk deze game..
    Dat stuk is wel makkelijk, gwoon ff een sniper uit je mule pakke, en die ene knallen die op jou kan schiete. Daarna iets naar links lopen en kan je er gloof ik nog eentje.
    Dan ff met je drone kijke waar die andere ligt.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zal het proberen, maar je word wel heel erg snel geraakt in dit spel als ie op elevated staat. En aangezien het donker is, kan ik die gast op het dak op minder goed raken. Ik heb die nachtkijker wel aan, maar het lijkt alsof hij door een schuilplaats heenschiet op mij. Hij staat telkens ergens achter, en zo kan ik die gast op het dak ook minder goed raken als ik van beneden ook nog word beschoten. ;):mad:

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die vlakte over bent (daar heb je het tog over?)
    Dan heb je de missie ook gehaald ;) Dus alleen die 3 killatjes nog :p

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Goede granaat mikken op die onderste twee, en de laatste neer sniperen. ;):)

5. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Ik heb dit spel vandaag gekocht, en wilde online gaan. Nu koos ik dus mijn gamertag, maar ik zag dat je "edit identity" kon doen. Ik dus ff kijken. Alleen snap ik sommige dingen niet echt. Zo heb je bijvoorbeeld de opties "default class" maar daaronder "class gear"... Hoe werkt dat? Moet je eerst een default class kiezen, en dan voor die klass de class gear gaan aanpassen? Of heb je default classes die je kan kiezen, maar kan je bij class gear gewoon zelf alles aanpassen wat dan geen invloed heeft op de default class?

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt één class als 'Default' opslaan. Dat betekend dat wanneer je online gaat, deze class automatisch ingesteld staat. Dit kun je heel makkelijk (online, in de lobby) veranderen, maar dit is gewoon handig zodat je niet telkens naar de goede class hoeft te switchen.

Tevens kun je voor elke Class instellen welke gun je daar default (standaard ingesteld) wilt hebben. Ook de gear (uitrusting/petje etc) kun je als default opslaan voor elke class.

Wanneer je dan in de lobby (voordat het spel online start) RB indrukt, switch je naar een andere class, en hierbij krijg je dan de instellingen die jij voor die class opgeslagen hebt.

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost, andere tijd:
    Ik ben er zó zat van! Online zijn ranked matches ámper te spelen.. Je moet zó lang zoeken totdat je in een server zit waarbij je niet gekicked wordt!
    Ik ben nu namelijk rank 3.. En wanneer ik iemand van een hogere rank zou killen, zou hij veel sneller -punten krijgen dan wanneer iemand van dezelfde rank hem killt. Daarom wordt ik nu echt zóóó vaak gekickt! Echt BELACHELIJK!
    Iedereen denkt alleen maar aan die rank ofzo..

En zít je eindelijk in zo'n server.. Gaat ergens midden in het potje de host zomaar weg! Niet even het fatsoen om het potje af te spelen, of om de match te beeindigen zodat iedereen nog steeds zn punten krijgt.. Nee.. Gwoon flop je Xbox uitzetten, dat is hoe t moet!
    Wil ik daarom zelf eens wat hosten.. Duurd t zó lang voordat die server eindelijk een beetje vol zit (playermatch en/of ranked match)!

Mgoed alsnog zat ik net ff te rippen, 5 min potje solo elimination:

Andere vraag, waar ik eigenlijk voor post..
    Ik heb vaak bij gebouwen/palen etc, een soort 'waas' er omheen. Dit komt alleen online voor, is dit zo'n ding dat ze expres doen.. De kwaliteit wat omlaag zodat je minder lag hebt? Het viel mij opeens op dat dit best erg is!
    Klik voor vergroting
    Daar zie je het goed, bij die paal in het midden, aan de bovenkant. De paal is zelf goed maar eromheen lijkt het alsof de paal er nog een keer is, alleen dan veel waziger.
    Ligt dit aan mij (/mijn scherm) of hebben jullie dit ook?

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  8. rico89NL

rico89NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt is alleen online

9. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik word ook gestoord van dat gekick bij Ranked,
    Ik kan aardig spelen, maar als LVL 2 :) krijg ik de kans niet om omhoog te komen..
    Nu dus maar player matches en campaign elke dag..

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan volgens mij ook gewoon wel goed spelen... Haast alle sta ik ver bovenaan, 1-3e positie..
    Alleen gekut met Ranked.. Had in 2 dagen spelen rank 4..Daar zou het idd niet aan liggen!
    En daarom is het zo verlept.

11. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil deeltje 1 gaan kopen van dit spel, maar ik weet niet of ik het echt leuk vind. kom je zelf wel aan schieten toe, of is het echt zo'n langzame tactische shooter? want dat met commando's geven staat me niet aan, maar zoals bijv. in star wars republic commando vond ik eht weer wel leuk. lijkt het daarop?
    want het liefst schiet ik zelf iedereen overhoop, en laat het team de kutklussen doen (in SP dan):thumbs:

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kzou niet weten hoe Star Wars was.. Maar hier is het zeker geen slome tactical shooter hoor :) Je kunt zelf bijna alles schieten, zou je dat willen.
    Tis gwoon vette game. Download anders eerst eens de demo?

13. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is ie er dan? dan doe ik dat ff..
    maar is het hetzelfde als RS vegas? want het zijn allebei tom clancy games, maar ik zie het verschil niet..(qua speelstijl)
    en is het vaak van A naar B? of ook blaas dit op, dood die bepaalde persoon, dus verschillende objectives?

14. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb deze game ook gekocht, hopelijk krijg ik morgen anders maandag,,
    word het online nog wel beetje gespeeld?
    Hoewel ik meer voor de SP ga met dit spel denk ik... schijnt alleen wat kort te zijn..

15. WiseWish NL

Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel is nog geen half jaar uit, als ik me niet vergis.
    En hij word vrij veel gespeeld..

SP is inderdaad kort maar krachtig...

16. WiseWish NL

Leuk Bevonden:
    1

Nee lijkt totaal niet op RB6 Vegas.

Graw 2 is niet echt te vergelijken met RB6.

Rb6 is meer op actie gericht, snelle actie's..
    terwijl Graw2 veel meer tactiek met zich meebrengt..
    Je moet meer nadenken over stappen die je zet..
    Je bent wel altijd met objectives bezig, maar dit gaat niet vervelen..
    De single player is toch om voor je het weet :)

Ik speel alletwee de spellen, maar op dit moment ben ik vooral aan het Graw'en.

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Objectives.. Objectives.. Niet zoals hij zij van blaas dit op, dood die bepaalde persoon...
    Nja je moet wel dingen opblazen, maar niet zo sneaky dat je bijvoorbeeld een militair kamp inmoet, om daar in het hart iets op te blazen en dan weer weg te gaan.
    Voornamelijk wel van A naar B gaan, en dan is het soms zo dat B bestaat uit het opblazen van een Anti-Aircraft ding ofzo.. Mgoed om die op te blazen zul je toch wel eerst alle vijanden moeten killen.

De singleplayer is idd redelijk kort, maar hij is errug vet en het is echt niet erg om hem een 2e keer te spelen (Achievements anyone?:9).
    Multiplayer is wel strak, vooral wanneer je een 2 goede teams hebt, waarbij iedereen een mic heeft en ook echt daadwerkelijk samenspeelt! Dit mis ik alleen vaak wel. Ook het connecten met servers verloopt soms wat moeilijk (mensen kicken je vanwege je rank, sommige host gaan midden in een potje weg etc). Maar dat zijn problemen die elke game kent.
    Wat wel erg vervelend is: Als je split screen gaat (online/offline) ga je direct in 1st person.. Hierbij krijg je niet je gun te zien.. Dus je ziet alleen je vizier zegmaar. Vind ik altijd redelijk kut.
    Maar ik raad hem zeker aan! Echt een brute game :D

18. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste :eek:

De tering vette SHIT zeg :b:

2 weken geleden GRAW 1 gehaald & eergister 2 binnegekregen.

Echt moddervet, maaarrrrrr

Kan iemand mij vertellen hoe je in Co-up in 3rd persons view kan komen want ik heb echt alles geprobeerd, aangezet in single options voor beide spelerts :confused:

in advanced options aangezet.
    uitgezet
    afgezet
    als must ingesteld

Maar ik krijg contifucking nu 1st persons view |:-:x:mad:

ehmm...

HELLUPPPP!!! :'-(

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is dus wat ik boven jou vertel.
    Dit kun je niet instellen, wanneer je Split screen zit MOET je percé 1st person. Erg vervelend.
    Maar zolang jij als enige op jou Xbox speelt zul je (online) gewoon 3rd person blijven.. Als de vriend waarmee je co-op wilt doen ook een Xbox heeft, kun je zo dus allebei alsnog 3rd person.
    Maar wel erg vervelend dat je percé die (irritante) 1st person moet.

20. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kedan, zat ook een beetje met oogkleppen op, en frusti te tikken, nu lees ik idd dat ik niet de enige op de heeeele wereld die dit probleem ontdekte 8)

*dat was iig wat er in me hoofd rondspookte*

was er al een beetje bang voor...

ghehehehe heb ik toch een minpuntje kunnen ontdekken :b:

Deel Deze Pagina