Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja de FRS, Bart Smit, MM hadden hem allemaal nog niet..
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Media Markt hier in Heerlen had um zaterdag al liggen. Helaas wist ik dit niet tot ik gisteren daar kwam, maar ik had zaterdag al besteld bij DimensionPlus. Zojuist binnen, straks maar eens even lekker scheuren 8)
     
  3. vcjbiology

    vcjbiology Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook vanmiddag gehaald bij dimension plus in groningen (wel eerst gebeld of ie dr was uiteraard, ze hadden em sinds zaterdag al liggen!). Ik zal wel ff een kort reviewtje geven:

    Na alle kritiek die ik al had gelezen over de game was ik toch niet helemaal zeker van deze game, maar na 10 minuten spelen wist ik genoeg: DEZE GAME IS SUPER VET! Graphix, camerapunten, schademodel en geluid zijn echt geweldig!! In prinzipe is de framerate erg goed, alleen bij veel auto dicht bij elkaar merk je wel dat ie minder word, maar nergens dat het onspeelbaar is. gelukkig maar want hier was ik juist zo bang voor. Wat betrefd de besturing: inderdaad onrealistisch, maar ik heb de grootste lol. remmen is wel absurd sterk, je staat wel erg snel stil met de rallywagens. Ik heb dan nog niet veel gespeeld, maar wel alle klasses en type races geprobeerd en tot nu toe speelt alles heerlijk, behalve de renault clio in de gewone rally's/rallycross. Weet niet of t zo hoort, maar hij zwiebert alle kanten op.. voelt gewoon apart (misschien dat hovercraft gevoel wat al eens eerder genoemd werd in deze thread). Alle andere wagens en trucks die ik bestuurd heb reden prima. Online multiplayer is bekend bij jullie, ik ga me dr iig helemaal niet mee bezig houden, maar ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is voor vele spelers. Verdere echte grote minpunten heb ik nog niet gezien in het spel. De laadtijden zijn wat langer dan verwacht (en je ziet ze nogal vaak, want de races zelf zijn relatief kort van duur in het begin iig), maar het maakt niet zoveel uit want dit spel heeft de vetste menu's en laadschermen dat ik ooit heb gezien! Ziet en hoort(!) er prima uit. Kwa moeilijkheidsgraad is het toch ietsje pittiger dan ik had verwacht (ik hoorde overal dat t heel makkelijk zou zijn namelijk). Aangezien dit zeker niet mn 1e rally game is dacht ik dan wel wat hoger te kunnen instappen. Op zich wil t prima, maar echt heel makkelijk is het ook niet. Verschil in de moeilijkheidsgraden is duidelijk te merken en zo kan iedereen het denk ik prima naar zn zin hebben in de game. Mijn oordeel: 8,9. Net niet helemaal een klassieker vanwege de incomplete multiplayer opties en aantal kleine puntjes van kritiek. Ik ga me er in ieder geval heeeel lang mee vermaken.
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb net ff 3 potjes online gespeeld:

    1e race: Hele race aan kop, klein foutje gemaakt, toen net 2e!
    Daarna moest je voten, eerst moet ik ff kijken hoe het werkte, toen ik daar eenmaal achter was, zag ik dat het goed werkte!

    2e race: Was met de Clio super 1600, had die baan nog niet veel daarvoor gereden in de career mode, dus wist nog wel redelijk hoe die ging, die race was ik 1e ( met 4 sec voorsprong, en meteen ff achievement gehaald :9 )

    3e race: Was met de Citroen C4, op Spain, zooooOOOO VET!!!! Mn race was super goed, echt alles zat mee.. dus ik winnen, met 18 seconden voorsprong, en de 63e tijd van de wereld :9, maar wat beetje jammer is, is dat je dan op de nummer 1 positie, weer die lancia ziet staan...

    Maar goed, echt UBER vet spel! En online, ondanks de geringe opties, vindt ik het zeker heel erg vet, en ga me hier zeker heel wat uurtjes mee vermaken :)
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand wanneer de echte Subaru Impreza WRX en Citroen Xsara aan bod komen? Die wagens die ook in de echte WRC worden gebruikt bedoel ik. Ik zit nu in Tier 4, maar echt verder dan een Peugeot 307 en Mitsubishi ben ik nog niet gekomen...
     
  6. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    replay eindhoven heeft hem binnen zeiden ze bij replay breda morgen krijgen ze hem in breda!!!:b:
     
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem ook gekocht bij gameshop twente ( in enschede ) ze hadden er nog één die in de winkel stond en die heb ik meegenomen ( verkeerde nog in uitstekende staat )

    Spel is echt heerlijk om te spelen, vooral dashboard view is geweldig. Grafisch echt top !
     
  8. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    denk ik ook maar halen zit te twijfelen tussen nba en dirt
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Niet echt twee games die te vergelijken zijn :p
     
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar toch zit te twijfelen wat denken jullie nba of dirt of allebei:b:
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    allebei :D mits je met nba je nba street homecourt bedoelt _O_
     
  12. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bedoel ik ja alleen geld he:D maar wil ze allebei wel hebben maar nu eerst even 1 tegelijk maar weet niet welke!
     
  13. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    of geen heb forza ook nog natuurlijk:D
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hem vandaag al ergens gezien bart smit ofzo
     
  15. Rob11681

    Rob11681 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    replay

    zij replays alleen maar te bekijken als je ook een 20gb harde schijf bezit?
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb geen idee, volgens mij kan dat gewoon altijd... Of ik moet me vergissen!
     
  17. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor replay's moet je een harde schijf hebben (staat in het boekje).
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    damn ..... wat speelt de demo lekker weg zeg. ik kan me zo vermaken met THE CLIMB alleen al. nou maar afwachten totdat die bij mij in de buurt in de winkels ligt. voor mij zeker een must-have
     
  19. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    hij ligt nu zowat overal in de winkels...echt n vette game. overigens verschilt ie totaal met FM2, het is gewoon een ander racegenre ;)
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    heb bijna tier 3 100% points :D

    iig die 3e rij vd piramide
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina