?? Het enige wat het opleverd is 32 euro minder op je bankrekening. Als je echt een diamond/pearl pokemon wilt kan je hem net zo goed ruilen. Zit nu inmiddels op 66 uur, zo maar ff mun bomen checken . Wil een munchlax...
1. Ik zit nu al een maand te wachten op mijn mijn Pokemon Diamond exemplaar. Word telkens uitgesteld nu staat de verzending voor vrijdag. En dan nog eens 7 a 10 werkdagen voor ik em binnen heb. 2. Eerste ervaring/indruk erg slechte levering. En zal in toekomst waarschijnlijk dus ook niks meer bestellen van die site of iig op der minst zeker dubbel na denken voor ik iets bestel. Maar ach ja wat kan je er aan doen. Zolang ik em maar snel binnen heb nu. =\ 3/4/5. Is al beantwoord door Gosse.
Idd, ik had hem 3 dagen later al van cd-wow... (heb hem al sinds 8 mei). Ik zou ze dan toch maar even een mail sturen...
Mja krijg steeds mails van hun dat het is uitgesteld heb al stuk of 3 keer gehad dat het is uitgesteld. Maar als ik geluk heb word die vandaag verstuurd. =x
Mijn nieuwe party: - Charizard (shiny) - Blastoise - Venusaur - Tyranitar - Mew - Mewtwo Allemaal lvl 100.
Boring! Als ik zo'n team had was ik allang opnieuw begonnen.. Mijn team: - Monferno (2 - Staravia (29) - Luxio (29) - Kadabra (29) - Roselia (30) Heb net de 4e badge gehaald.
Hso? Het zelf trainen is juist een van de dingen waar het om gaat. Als je alles op level 100 hebt is voor mij de lol eraf. Ik heb nu ook mijn infernape tot level 80 getrained en torterra tot level 76 en luxray tot level 70. Naast deze 3 ben ik nu ook een heel zootje pokemon aan het trainen. Alleen als je alles op level 100 hebt is de hele uitdaging weg...
Dat is dus echt niet relaxed! Ik had dus gehoopt dat ik hem vandaag kon verkrijgen, dat ik hem vrijdag nacht kon meenemen op vakantie! Dat noem ik nou balen
Iemand hem al ergens in de winkel zien liggen in omgeving Utrecht ? Wil hem hebben voor ik donderdag op vakantie ga
heb ik hier een site welke pokemon er exclucief in elke versie zitten veder is dit ook de site voor gegevens over het hele spel en oudere pokemon spelen http://www.serebii.net/diamondpearl/exclusives.shtml
Ik heb hem vandaag gekocht, samen met een zwarte DS lite. geweldige game vroeger heel veel lol aan gehad. ken alleen al deze pokemon niet meer ik zal als ik een beetje wat verder ben is de friendcode posten
hééy! ik wil wel ruilen , ik wil een meow ofzo ik heb een paar pokémon vanaf level 23 tot 31! groetjes!!