Ik vind dat door games teveel hypen(overhypen) het meestal afgejaagt word en het ook diep teleur stelt omdat we er teveel van verw8en,dus mijn vraag is hypen wel goed,of zoude we ze ook zo terleurstelend vinden als ze niet zo gehyped waren? Graag responds ik denk dat hypen in ieder geval slecht is
Hypen is vet, je hebt vaak toch niets anders te doen, en het verwachten is lekker wreed, beter dan het spelen
hypen is goed, maar het slaat vaak over in overhypen, dan verwachten mensen allemaal features waar nooit met een woord over gerept is en dan valt een game helemaal tegen
Als je iets tegen hype hebt moet je alleen de officiele sites nagaan en wegblijven van de rest. Dus gewoon niet lezen. De meeste mensen snappen ondertussen ook wel dat je het eerst een keer in handen moet hebben gehad om echt te weten of het wat is.
ik vind hypen wel leuk, heb je wat te doen en gamemakers blijven toch wel hypen want dat verkoopt goed
re:hypen Nee nee ik heb niet echt iets tegen hypen.ik zeg allleen dat et met overhypen tegenvalt kvind et zelf wel leuk ^^
Hypen is goed .. zonder hypen zal de gamesverkoop sterk dalen. Kijk maar ff naar Halo2 ... dat is echt de no. 1 op de lijst van hypen. Dit spel zal ook massaal worden verkocht niet normaal. Hetzelfde als Splinter Cell. Als er niet om wordt gehypt dan zullen er weinig geinteresseerd in zijn. Soort kettingreactie. Paar zijn aan het "hypen" over een spel en jij leest/hoort dat. Jij raak geinteresseerd en begin zelf de hypen (je gaat veel info zoeken enzo) .. en dat merkt een ander weer en blablabla....de verkoop zal stijgen. Dat een spel kan tegenvallen is logisch. Uit een filmpje of screens+(p)review kan je niet opmaken of het spel goed is. Ieder zijn smaak. Ik vond Splinter Cell echt een geweldig spel niet normaal (alleen kort) maar sommige vinden het weer een bout spel. Alles kan en ieder zijn mening.
Hypen vind ik wel best, overhypen niet. Als je kijkt naar fable bijvoorbeeld. Het lijkt me een fantastisch spel, maar zo ambitieus als dat het allemaal klinkt. Ik geloof niet dat ze aan al die verwachtingen kunnen voldoen. De hype rond Halo 2 vind ik eerlijkgezecht nog wel meevallen. Maar waar ik zelf absoluut niet tegen kan is het drie of vier jaar van te voren al beginnen met een hype. Zie bijvoorbeeld Duke Nukem Forever....of, wat bij mij van toepassing is, jaren terug Zeldacarina of Time. Het is dan wel één van de beste games die ik ooit gespeeld heb, maar om daadwerkelijk drie jaar lang dood te worden gegooid met previews en plaatjes, daar wordt je toch gek van. Een jaartje is leuk, maar kondig niet (zoals Nintendo overigens wel vaker doet) vier jaar van te voren aan dat je aan een project gaat beginnen, om vervolgens aan te kondigen dat er een aankondiging komt om bij die aankondiging maar barweinig te laten zien...
sorry, maar hoe kun je nu al weten dat fable en halo2 overhyped zijn, misschien zijn ze wel terecht gehypt. Racing evoluzione lijkt mij wel wat overhyped, wat ik hou van racespellen, maar heb er nog niets van gezien dat me boeide. En met splinter cell ben ik het helemaal eens, want ik vin der geen hol an, veel te sloom.
idd hypen is goed. je op een spel verheugen is bijna beter dan het spelen zelf. en zeg niet dat het niet zo is. je moet alleen niet zo stom zijn om er zo ver in op te gaan dat je teleurgesteld word met de release.
fable overhyped? kweenie hoor. maar et meeste hypen doen de fans toch echt zelf. zoveel hoor je niet over dat spel van de ontwikkelaars.
Overhypen is echt k*t omdat je dan veel te veel verwachtingen hebt van het spel, maar wat is overhypen. Ieder heeft een andere mening over een spel en als je het goed vind, kei goed, dan zeg je dat ook voor een ander is dat dan misschien overhypt omdat hij het spel kut vind. Maar dat komt dan gewoon door een andere smaak. Over hypen is dus niet echt makkelijk te defineren. Ook met spellen die nog moeten komen, weet je niet of het overhypt is omdat niemand het nog gespeeld heeft.
Bij de vraag: Wat wordt de game van 2003, zegt bijna iedereen HALO2 en Fable......terwijl men niet eens weet hoe die 2 games gaan worden.....dus zijn ze overhyped..
Dat is logisch, het zijn zo onderhand de enige games die in eind 2003 uitkomen waar iets van bekend is.