[Amped] Leuk foefje voor speedfreaks

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 10 jan 2003.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, af en toe vind ik leuke dingen in games en wil deze niet achterhouden voor andere mensen want dat is duf.

Als je zo snel mogelijk in Amped naar beneden wilt racen moet je de A knop inhouden en naar voren duwen om zo snel mogelijk te gaan (zou niet weten waarom, maar is leuk) als je dan over een heuveltje glijd per ongeluk heb je de kans om te vallen maar als je beide triggers tegelijk indrukt blijft je boarder gewoon recht ook al ga je van een schans af, als je naar voren duwt of naar achter zal hij niet gaan draaien. Dit is leuk als je heel snel de berg af wil zonder te vallen.
    Vond t wel leuke ontdekkinkje misschien hebben jullie er wat aan.

En ik weet dat het vreemd is dat iemand nog steeds Amped speelt zelfs heeft ie het al uitgespeeld. Ik vind Amped wel een van de stoerste games voor de Xbox. Lekker je eigen spins maken en niet zo vast als bij thps. Ik kijk uit naar deel 2.

Grtz,
    Err0r

2. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    Amped is zeker wel een gaaf spel, maar ik heb de hoop opgegeven om het uit te spelen nadat ik een week lang 1 sponsorrun heb geprobeerd en het me nog niet lukte.

Deel Deze Pagina