Hallo, Waarschijnlijk een noob-vraag maar bij sommige websites vallen er teksten weg en heb eigenlijk geen idee waar dit door komt... voorbeeld: rondemaster.nl Weet iemand misschien welke instelling ik moet aanpassen of welke software ik moet downen om dit probleem op te lossen? bvd
Hmmm,,, ik open het met Firefox en ik kan alles lezen. Waarschijnlijk ligt het dus aan de browser die je gebruikt. Probeer is FireFox en als je dat al doet moet je even IE gebruiken. Wellicht dat dat helpt!
Als ik de site open met IE7 (Vista) dan krijg ik een lege site te zien. Pas als ik op vernieuwen (F5) druk komt de site in zijn geheel op het scherm. Had een tijdje geleden de zelfde problemen met IE6 en IE7 in XP. Na het installeren van het volgende bestandje waren de problemen opgelost. http://forum.xboxworld.nl/clientscript/ncode_imageresizer.js?v=1.0.1
heb het vaak met bungie.net, ik zie meestal alleen de achtergrond. na 10x refreshen komt de rest dan ook eindelijk mee.
Het probleem van de TS ligt hoogstwaarschijnlijk aan de ClearType settings van IE7. Ik gebruik die browser zelf niet, dus ik kan je niet aanwijzen waar het zit, maar even zoeken in de settings en de instelling voor ClearType veranderen zou moeten werken.
Cleartype staat onder: Extra >> Internet opties >> Geavanceerd >> Multimedia >> Cleartype (ergens in de lijst met checkboxen en keuzerondjes). Alleen weet ik niet of dit is wat ie bedoelt want daar regel je mee dat je teksten wazig ziet of juist niet, tenzij cleartype settings nog weer wat anders is...