1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Karazhan is inderdaad saai. Net weer een full clear achter de rug. Wel eindelijk me mindblade (princedaggert) opgepikt :)
     
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah grats, heerlijke dagger. Zou zo gauw ook geen upgrade weten in TK/SSC. Heb hem zelf ook, echt chill :)

    Karazhan is alleen leuk als je speedrun doet of vage dingen als Curator moet down na eerste evocation, etc...
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Fang of the leviathan is ook nice. Zelf vandaag Staff of infinite mystery geloot. Leuk om mee te pvpen, als mage zijnde 8900hp unbuffed. :D
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wou dat Priests ook swords kunnen gebruiken, geeft wat meer keus. Ik heb nog geen mace of dagger, die in raid instances dropt, gezien beter dan die van Prince.
     
  5. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks:). En jij wij maken het wel gezellig hoor O-). Kreeg 10 keer missdirect op me enzo, 1 keer vergeten weg te clicken :+

    Die staff had ik vorige run opgepikt, 8.5k hp en 800+ spelldmg in me pvpgear (met feartrinket)

    Zit nu tegen de 1100 spelldmg aan in pve gear. (30.5% crit voor trash, 28crit en 13%hit voor bosses)
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alles op farmstatus is saai. Alleen ziet Karazhan er dan nog wat aantrekkelijker uit dan de Molten Core. Hoewel ik moet zeggen dat ik de Shade of Aran altijd een hele toffe boss blijf vinden. :cool:
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Shade + Illhoof = <3

    Pure DPS, waar je nergens op hoeft te letten.
    Met de nieuwe arena wapens rond de 1.5k DPS hoop ik :cool:
     
  8. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister lvl. 42 gedinged met m'n druid, en ik moet zeggen dat een druid in mijn ogen echt veel beter levelt dan m'n Paladin. In Cat form kan je echt binnen no-time 3-4 mobs killen zonder te hoeven healen. Druid is echt een ontdekking :p
     
  9. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren begonnen met mn Draenei Pally en die is nu lvl 11. Kan ik nu ook al naar plekken als Ironforge of iets dergelijks, want ik heb geen idee waar ik heen moet.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gisteren lvl 70 gedinged op mn warriortje. :)
     
  11. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is .. is er ergens west van Exodar een boot die je naar ....auberdine dacht ik brengt.
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik is terug van 2 weken vakantie, wow tog wel gemist. =P






    Model change? :eek:
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Orb of deception? Noob. :cool:
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Lol! :+

    Mijn mage is inmiddels lvl 63. :)
    Heb al een aantal keren Underbog gedaan. Erg frustrerend om die 4 nubs waarmee je het moet doen in goede banen te leiden. Meer dan 2 uur heel de tijd die targets enzo doen.
    Maargoed, eindelijk dropte mijn Robes van de laatste boss dan. Wat ik alleen niet zag, is dat mijn bags vol zaten. Dus blije Fur maakte een portal naar IF en vertrok..
    Kwam ik in IF.. Geen Robes! :mad:. Ik meteen teruggereisd naar Underbog. Was de instance al gereset...
    Heb een ticket naar een GM gestuurd en ik moest de exacte tijd vertellen. Gelukkig stond er nog mooi in m'n combat log hoelaat hij neerging.
    Ik moet mijn ticket openhouden.. Er staat inmiddels: Your tickets has been escalated...

    Nu maar afwachten :{...
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Bagspace kan zo irritant zijn:+.
     
  16. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer dat mensen gelijk vooroordelen over anderen hebben.... Waarom noem jij die 4 andere spelers in jouw party gelijk nubs? Misschien zijn ze wel niet zo goed als jou, maar je haalt toch het einde? Beetje jammer...
    Over de robes; weinig kans dat je die nog krijgt. Ik heb het meer als 1 keer meegemaakt dat iets gedropt is maar ik het niet ontvangen had door of server dc, of andere problemen.
    In bijna al deze gevallen krijg je van de GM te horen dat ze er niks aan kunnen doen, dus je kan weer opnieuw proberen.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Robes van een questreward in Hellfire geeft je 44 spelldmg ofzo. Dat ding kun je tot level 70 gebruiken? :eek:

    Ben ook level 63, hard aan het slacken. Haat Outlands om in te levelen, dus het schiet echt niet op. Zit inmiddels wel boven de 400 spelldmg, wat het wel leuker maakt 8)
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    a) Het is geen vooroordeel, het oordeel is gevormt nadat hij met ze had gegrouped.
    b) Mensen die eeuwen doen over een freaking underbog run zijn sowieso nubs. Misschien dat ze ooit nog is goed worden, maar tot het zover is zijn ze gewoon nubs. ;)
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Netherblade Chestpiece
    Binds when picked up
    ChestLeather
    379 Armor
    +35 Agility
    +39 Stamina
    Red Socket (+20 attackpower erin)
    Yellow Socket (+10 attackpower +5 crit erin)
    Blue Socket (+4 crit +6 sta erin)
    Socket Bonus: +4 Agility
    Durability: 120 / 120
    Classes: Rogue
    Requires Level 70
    Equip: Improves hit rating by 11.
    Equip: Increases attack power by 74.

    Netherblade (3/5)
    Netherblade Breeches
    Netherblade Chestpiece
    Netherblade Facemask
    Netherblade Gloves
    Netherblade Shoulderpads

    (2) Set: Increases the duration of your Slice and Dice ability by 3 sec.
    (4) Set: Your finishing moves have a 15% chance to grant you a combo point.

    Yarrr
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad.

    Whipe
    "Why didnt you sheep?"
    "I did, look at the little pig" (Ik heb Polymorph: Pig)
    "Oh.."

    Toen had ik het echt niet meer 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina