1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Show je Character!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Spam !

    /Mod Een report was genoeg geweest. :)
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook weer even met Fable begonnen, het is toch eigenlijk wel een briljant spel :) Alleen jammer dat ik na 8 uurtjes op de teller alle quests en sidequests af had...
     
  3. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    8 uur? Jezus.

    Ik zit er al 16 uur aan. Het probleem is dat ik met moeite the arena heb gedaan en nu dus met een melee based character allem aal minions moet verslaan. 20 binnen 4 minuten.

    Dat aleen kost me al zo'n acht uur ofzo:emo:.
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je exp alleen maar aan de rode eigenschappen, speed, accuracy, will, Enflame en (good) heal life of (evil) drain life uitgeven, verder geen onzin dingen kopen. Je geld spaar je op tot je een heel plate suit kan kopen, een master katana, en een master longbow. Dan ben je op de helft van het spel al ultiem uitgerust :) En met enflame gaan gevechten echt heel makkelijk ;)
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    SKorms Bow >_<
    Stuk beter ( dacht ik) ik heb alleen nooit echt uitgevogeld wat de beste manier was om em te krijgen. Al die theorieën zo laat ,zoveel, dan en dan....
     
  6. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Me and me mates wanna say "ello:b:
     

Deel Deze Pagina