1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo] Cheats gevraagd

Discussie in 'Algemeen' gestart door Legola5, 9 jan 2003.

  1. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    HEeft iemand leuke cheats voor halo??
     
  2. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
  3. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    In halo hebben ze geen cheats gemaakt.
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Op XBW zijn ook cheats te vinden, hier vind je cheats voor Halo, ze zijn niet gecontroleerd.
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Re:cheats

    Dat nieuw eindje klopt die hek al gedaan kzal later nog wel ff kijke voor die tunnel,vraagje,als er cheats niet gecontroleert zijn en ik heb ze getest en ze doen et/of niet als ik dat dan zeg verandere jullie dat dan als meerdere personen dat zegge(snap wel dat jullie 1 persoon niet vertrouwen in zijn eentje)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bleh, zijn gewoon tactische tips. grmbl, snap niet waarom Ramon die nog steeds toevoegt
     
  7. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Die tunnel is zo niet geheim. :{
     
  8. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het zo jammer dat er zo weinig cheats zijn, bijvoordbeeld alle wapens, het is nog altijd leuk om gewoon met alle wapens en oneindig ammo die aliens af te raggen.
     
  9. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Re:cheats

    Juist goed dat ze er niet zijn kunne ze et ook niet gebruike bij halo2,je verpest et alleen voor jezelf denk ik dan maar dat moet jij weten jij hebt et geld ervoor gegeven :)
     
  10. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de verborgen 'grappen' van de makers veel leuker dan cheats. Die grunt in de tunnel op het laatste level, ik heb een uur in m'n broek liggen piesen van het lachen. Dit soort dingen geven een spel de persoonlijkheid van de makers mee.
     
  11. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    nee waarom zegt iedereen dat toch, dat ding is overduidelijk en gewoon eeen alternatief
     
  12. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in 't laatste level en kom er niet uit.. :{
     
  13. mikethespike

    mikethespike Homer

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hard rijden

    Hard rijden in de wardhog, niet uitsappen, zoveel als mogelijk de tunnels gebruiken. Niet halverwege stoppen bij de eerste opstapplaats, gewoon door knallen met die bak.....

    Suc6}:]
     
  14. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je als ze door die tunnel rennen opzoek naar een uitgang?
    Persoonlijk heb ik allebij. Cheats en grapjes van de makers.
    Maar als ze cheats in een game doen, dan moeten ze het wel maken zoals ze het bij goldeneye deden. Je moest namelijk een level in een bepaalde tijd halen, anders kreeg je geen cheat. En dan is het ook leuk om zo,n cheat te gebruiken omdat het je bloed, zweet en tranen heeft gekost om die cheat te krijgen.

    IK WIL PERFECT DARK 2 :mad: :mad: :mad: :'-(
     
  15. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    cheats zijn voor watjes}:]



    zie er de lol niet van in om vol bepakt met alles wat je maar in het normale spel kunt krijgen een missie te beginnen.....


    cheats=verneukertjes
     
  16. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ja er is wel iets vaags van infine ammo, als je coop speelt en je bent net een human wapen aan het herladen en de ander loopt door een beampoint heen dan heb je oneindig ammo. je mag hierna niet meer handmatig herladen want dan werkt het niet meer. het is me pas 2 keer gelukt hoor maar het is wel zo.:cool:
     
  17. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    die cheat van die grunt in die tunnel ( laatste level )

    welke tunnel moet ik nemen.......laatste tunnel waar de flood uitkomt.- alleen dan die ene aan de over kant )bijna bij het einde van de 'Grote Tunnel'

    EDIT: ik reageer misschien neit omdat ik ff HALO op xbconnect aan het spellen ben!
     
  18. Mad

    Mad geregistreerde gek

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    en zo'n veel beter alternatief vind ik die tunnel nou ook weer niet :{
     
  19. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    in het boekje van aggressive inline staat: "als je cheats gebruikt, ben je eigenlijk gewoon een cheater". En dan is zo waar naar mijn mening :p
     
  20. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Hm... tja,maar als je echt vast zit(heb ik gehad heb ik 23 uur op 1 plek zitten puzzelen)geloof me dan leg je het spel weg of je gebruikt een cheat.Voor de rest doe ik het nooit,zeker niet in multiplayer(lees ook:eek:nline)maar voor halo zijn er niet echt cheats alleen die unlimited ammo die xboxuser zei...
     

Deel Deze Pagina