tss... wie wacht hier nou niet op Dit is dé systemseller voor de 360 (en de PS3, Wii, Ds PS2, Gamecube, PC )
Achievements ftw \o/ http://www.achieve360points.com/game/harrypotterootp/ 41 stuks, volgens mij de meeste achievements in een EA game tot nu toe
Ik denk dat ie erg goed wordt. En helemaal geweldig als je de boeken hebt gelezen. Kijk maar eens in de startpost, ik heb daar volgens mij nog niks slechts kunnen vinden Trouwens ook leuk dat er een achievement is als je Luna's spullen vind, dit was een 'klein' detail op het einde van het boek. Leuk dat ze dat er toch in weten te verwerken
Ik ben echt de enige die hier iets post Voor de mensen die em eerst nog willen proberen voor ze kopen: er is een PC-Demo beschikbaar @ Worthplaying en Filefront. Zelf download ik em niet: 1. Pc versie zal toch anders zijn/spelen dan de 360 versie 2. Ik wil geen demo, ik wil het volledige spel! 3. Ik kan er geen achievements halen
Game komt er hier ook, echter pas na de film en nadat ik Rayman met mijn zoon heb uitgespeeld De game heeft verder weinig replaywaarde, dus dat wordt cheap oppikken op de bazar. Screens zien er goed uit!
Ik denk dat deze game voor een Harry Potter fan juist heel veel Replay-waarde heeft. Als is het alleen maar omdat je nu eindelijk uren door het kasteel kunt rondzwerven, proberen alle dingen in het kasteel te ontdekken. Wat ook leuk is dat er heel veel dingen van in het boek in zitten. De game is zoals ik het begrijp meer gebaseerd op het boek dan op de film. (in het boek zit natuurlijk ook meer materiaal voor de game dan in de film) Nog 3 dagen \o/
Ik koop dit spel zeker ik ben groot fan van de boeken en films. Alleen weet ik nog niet waar ik hem op koop of de 360 of de PS3
Heel leuk maar ik heb helemaal niks met achievements. Ik zie het nut niet echt van een gamer score. Ik game gewoon voor m'n plezier en niet om te laten zien hoe goed ik ben.
Voor mij is het halen van een achievement een persoonlijke overwinning.. cool level uitgespeeld hij een achievement ... leuk ga ik het volgende level ook spelen (kortom motivatie) ... tussen de ps3 en de xbox 360 is weinig verschil.. dus kijk even welke goedkoper is en koop die
Ok... ik zit dus vast in de game PLEASE HELP. Ik zit onder het cloak mantel, ga dan naar het botenhuis toe, waar de tweeling staan en pak dan een pakje van de kade en dan verder weet ik niet waar ik naar toe moet.......