Dat is inderdaad raar. Maar de winkels(Bart Smit, Free recordshop, Musicstore) hebben de data al aangepast. En het zal mij niet verbazen als ze deze de levering al binnen krijgen. En meestal worden de spellen eerder verkocht dan de film dat is waar. Edit Bij de PU staat de game er ook niet meer bij http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=423263&id=2088977
Maar daar zijn ze laat mee, met de datum aanpassen. Ik had vorig jaar had ik al erg vroeg NfS Carbon bij bol.com besteld. Een hele tijd stond op bol.com dat Carbon 2 november uit kwam. Maar op de dag van de release (2 november dus) had ik het spel niet gekregen. En kwam het spel 9 november. Dus bol.com past de datum op het laatste moment aan. Het is niet dat ik de service van bol.com slecht vind, maar ik vond dit gewoon niet leuk. De service van Bol.com is in ieder geval veel beter dan die van MS Of je hebt geluk DarkFRL dat je hem gewoon deze vrijdag krijgt, of je ziet op het laatste moment dat de datum op bol.com 5 juli is.
De game is officieel pas 5 juli verkrijgbaar, samen met de release van de bioscoopfilm. Activision Benelux organiseert aankomende zaterdag trouwens een speciale fandag voor Transformers: The Game.
Ik volg dit spel niet, maar wordt het niet de volgende slechte film-game? Om zo een beetje de film te promoten?
Als je het spel niet volgt doe dan ook niet van die domme uitspraken. Het niet perse slecht omdat het van een film is gebasseerd. Anyway net besteld bij Play-asia En gister de film zelf gezien digitaal en al en is de best movie ever gewoon
Dit lijkt mij echt zo'n spel waarvan je de demo een aantal keer helemaal stuk speelt en de game niet koopt omdat het waarschijnlijk meer van hetzelfde is.
Ik zou toch zweren dat er gister nog mei stond. Ik heb de zin zelfs direct gekopieerd van die site. Achja, boeiuh.
In de PU staat dat dit spel a la Crackdown is. Dat is voor mij zeker al een punt dat ik deze game ga kopen. Crackdown is echt een topspel. En dat gaat Transformers hopelijk ook worden.