Gasten, ik heb een vraag aan jullie.
Ik vind namelijk dat Forza Motorsport 2 al het vette van racen heeft weggelaten!! Je wil niet weten hoe graag ik dit spel leuk had willen vinden
Al dat tunen enso, al die kleuren op je auto. Echt gaaf gwn, maar het racen zelf!!
Ik bedoel het zal wel heel realistisch zijn, maar ik erger me echt aan hoe saai het racen hier is gemaakt. Alles wat vet is aan racen, snelheid en mooi,snel bochtenwerk hebben ze gwn eruit gehaald, door alles traag te maken. Ik vind het ook een gemiste kans dat ze geen Incar View hebben. Ok, iedereen die professioneel wilt rijden rijdt vaak in andere views, maar er zijn veel mensen die die sensatie gwn willen meemaken af en toe. Bij DiRT heb je gwn het gevoel, WAUW wat ga ik hard, bij forza val je gwn in slaap. Bij bijvoorbeeld PGR3 is driften vet weetjewel, daar voelt dat goed aan, als je bij Forza drift dan komen degene achter je opeens veel dichterbij. Logisch misschien, maar het voelt nu eigenlijk gwn kut als je drift. De hele driving experience van Forza heeft ertoe geleid dat ik het niet gehaald heb.
PS. Als je ong 5 seconden voorloopt op de rest in de demo van Forza, als je dan achteruit kijkt, hoor je helemaal niets meer!!!! Bij PGR3 bijv, hoor je je eigen auto zachtjes, maar bij Forza hoor je ALLEEN de autos achter je, maar als je dus voorop ligt, is het doodstil, raar? achter de uitlaten opzich, mja, Slecht dus
Nja dit is mijn mening, zijn er hier mensen die het hier met mij eens zijn? Veel plezier verder jongens :b:
Klik om te vergroten...