ik heb auto aim op (on) staan, maar nu de vraag hoe moet je die gebruiken als je aan het spelen bent? Met de rocket launcher als je een tijdje op een persoon mikt krijg je een cirkel te zien, is dat het? Of moet je wat indrukken want bij een ander wapen krijg je dat dus niet te zien.
namen als je multiplayer aan het spelen bent onder je eigen naam dan, zie je niet wie je buddy is, maar als je alleen aan het spelen bent zie je wel wie je neerknalt. Weet iemand hoe dat te verhelpen is als dat kan?
re:UC In mutli kan je denk ik dat niet verandere en de auto aim is,dat als et puntje in de buurt is van het beest dat et hem raakt,wat zonder auto aim zou miszijn,en die circkel komt ook als auto aim afstaat,maar thoort wel bij auto aiming,betekent gewoon dat de computer het richten/raken wat vergemakkelijkt
Die cirkel is het niet, dat heb je ook zonder, het zit zo: Als je bij iemand in de buurt komt met een wapen, dan doet de auto-aim net he laatste stukje, wat het een heel stuk makkelijkler maakt, en met de lightning gun mikt ie op het hoofd. Ik gebruik in geen enkele shooter auto-aim, want dat vind ik zielig!!:d Ikwil het zelf doen, en headshots kan ook zonder auto-aim!!!
de raket gaat dan gewoon meer op de persoon af, maar maakt geen hele scherpe bochten. In een open level kan de raket dan wel gewoon omdraaien omdat ie er daar de ruimte wel voor heeft. Auto aim maakt wel een heel groot verschil, het spel wordt er veel gemakkelijker door, eerst verloor ik met 10-3, en toen auto-aim aanstond won ik met 10-5