Ik zie dat et forum bomvol is mee vragen,dus d8 ik ,laat ik is kijke voor een walkthrough,khoop dat et veel vrage oplost,suc6 klik hier om er heen te gaan
re Is et ook,maar die gameis ook zo groot,en je hoeft em alleen gebruike als je ff vast zit,dan zoek je dat toch ff op
is een erg goeie walktru maar ik heb nog n vraag die er niet instaat: die orc in de mages guild is kwijt bij mij! ik heb toen ik pas begonnen was met spelen nog wel met hem gepraat en ik weet waar hij toen was, maar nou ik em nodig heb voor de blades' is hij gewoonweg verdwenen, nergens in de balmora mageguild te vinden! jullie enig idee hoe dit komt/wat ik eraan kan doen?
DAAAAAMN!!! moet je nagaan hoe lang het duurt om die walkthrough te maken..... spelen, uitzoeken en dan ook nog eens allemaal opschrijven....... SIIIICK!!
Hier nog een stukkie meer Bijna alle vindplaatsen voor zo goed als alle Item's Plaatsen en NPC's,Walktroughâs voor quests,item finder, Daedric armorparts, Spellsearch en Over alchemy Kdenk dat je hier wel mee kan doen.