Is Morrowind echt zo vet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XguidoX, 10 jan 2003.

1. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    De enige RPG die ik heb is Might & Magic 6 of 7 ik geloof 7 da vond ik best een cool spel alleen na verloop van tijd word het toch saai.
    Kan ik Morrowind met dit spel vergelijken? Wat is er zo vet aan Morrowind? wat is er slecht aan Morrowind? en nog veel meer ik moet een goede afweging hebben of ik het spel ga kopen of niet.
    Ik hoop dat ik op jullie kan rekenen!

:) :) :)

2. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bijna alles is vet. weinig slechte dingen en als ze al slecht zijn is het alleen omdat je er niet van houdt en niet doordat het spel slecht is. voor de rest zeker kopen want je bent er een behoorlijke tijd zoet mee en het verhaal sleept je helemaal mee.|!!!

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Het is de beste rpg tot nu toe (naar mijn mening)
    Als je kijkt naar gameplay, fantastisch
    replay, HEEEEEEEEL lang als je erin wilt verdiepen
    graphics, tsja... ziet er geweldig uit van dichtbij, maar je kunt maar 20 meter kijken ofzo en dan zie je hele dichte mist, en dan nog af en toe flinke framerate-drops....
    verhaal is wat je er zelf van maakt, maar is altijd goed, omdat je het zelf maakt....

Je moet iig niet na een uurtje ofzo al zeggen, het is saai, nix aan, dom en dergelijke, want het duurt even voordat het leuk wordt (bij mij zo'n 1,5 uurtje)
    Ik is de game die ik nu nog het meeste speel, en ik heb hem al vanaf een week na de release ongeveer...
    Kopen, zeg ik!

4. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, tis een super vet spel met 1 groot nadeel, als je lvl 25 ben gepasseerd dan ben je bijna sterker dan alle gasten in de rest van het spel :|

maar toch blijft het denk ik leuk om quests te doen maar daar ben ik nog niet mee bezig :|

advies: kopen !

echt vet spel maar geef het niet te snel op want in het begin is het moeilijk maar het wordt steeds leuker omdat je betere wapens enzo krijgt/koopt/vindt

5. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
  6. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook op www.x-power.be naar de review van Morrowind.
    Die review is gewoon mijn mening van het spel met een dikke 9/10.
    Ik heb onder die review ook een mening staan maar ga deze hier niet nog een keer typen.

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind morrowind echt de dopeste rpg die er tot nu toe is:D
    vrijheid all the way en het ziet er eeeerrrrrrug mooi uit.

enige jammere vinnik framerate drops als je third person speelt. in 1st person heb je nergens last van

8. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em vanmiddag gekocht (geruild eigenlijk) en ik vind het echt leuk hele steden leeg te roven en te verkopen aan winkeltje in de eerste stad :)
    tis bij mij nu een officieel illigaal kannetjes en lepeltjes winketje geworden :)
    en in ondergoed mensen pesten is ook cool :)
    die hele stad is boos op me, je hoeft maar langs te lopen of ze beginnen al met zeuren :p heerlijk

edit: dingetjes

Laatst bewerkt: 10 jan 2003
  9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Idd! Dit is best cool! worden ze lekker opgefokt van...

10. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het unieke van Morrowind is dat je ongekend veel vrijheid heeft. Je kan strikt bezighouden met het verhaal, maar je kan ook de ontelbare side-quests doen. Of je gaat lekker naar de uithoek van de wereld en daar van de ondergaande zon genieten.

Het vervelende is echter juist dat het soms te overdonderend wordt, dat je niet eens meer weet wat je wilt gaan doen. Ook zijn de grote afstanden die je soms moet overbruggen erg saai. Ook het combat-systeem is niet zo goed, je hakt erop los, er komt weinig tactiek bij kijken.

11. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voelde me eigenlijk in Morrowwind erg alleen; Het is solo-Everquest. (ben gewend aan live spelers die altijd wel in de buurt zijn)

12. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu al een aantal weken en speel het spel nog steeds evenveel als de dag dat hij uitkwam.
    alles is leuk eraan, alleen hij loopt regelmatig vast niet zo vaak, en de loading duurd veel te lang.
    maar je kunt ZOVEEL doen, echt 1 van de beste en grootste rpg's aller tijden.
    zoveel wapens en armor en spreuken.
    heel veel quests en caves + vijanden.
    echt een geweldig spel

13. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK WORD ECHT ZIEK VAN DAT LADEN IN HET BEGIN..
    dat is dan ook mijne eenige slechte woord over deze game.
    dan ga ik altijd ff naar de wc ofzo of als het vroeg is eerst ff scheren
    JAH WANT ZO LANG DUURT HET WEL D::D

Maarre kopen deze game

14. Assassin007

Assassin007 Godlike Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren morrowind geruild en heb er nog geen moment spijt van gehad.

15. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je um nu of heb je hem weggeruild anders kan het van alles betekenen.

16. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    FF on-topic:
    In 1 woord(en 2 uitroeptekens8)): JA!!

17. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    morrowind moet je niet bespreken je moet het zien, huur het en loop een beetje rond volg het verhaal, je kan er niks over zeggen want dan ben je uren bezig, als je het wilt zien ga naar een vriend die het heeft of huur het en als je het bevalt moet je het kopen maar het is echt een topgame vind ik dan, je moet er tijd in besteken en niet als je begint opgeven.

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    k weet niet wat jullie allemaal zitten te zeuren maar ik vond het vanaf het begin al top.:D

19. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang is die laadtijd dan?
    En hoezo is er een verhaallijn. een RPG is toch gewoon quests uitvoeren waarvoor je allemaal monsters uitmoord en waarvoor je dan weer geld krijgt. En je kan in elke richting lopen waarin je wil da natuurlijk ook. In ieder geval is dat hoe ik het ken

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is meer een Diablo type van RPG. Kijk, je hebt eigenlijk 2 soort RPG's. De regelrechte hack & slash RPG (dat is wat jij dus zegt) En de meer uitgebreide RPG, met goede verhaallijn en meer diepte. Dat is Morrowind dus een game van :)

Het gaat ook met quest, maar je hebt dus het verhaal dat langzaam ontrafelt, en dat dus een soort van main quest word. Daarnaast zijn er ook nog talloze subquests om uit te voeren, maar wat niet allemaal betekend, ga daar heen, vermoord monsters en krijg geld. De opdrachten zijn veel gevarieerder, en hebben lang niet allemaal met geweld te maken.

Deel Deze Pagina