1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable The Lost Chapters Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 26 okt 2005.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Is Dragon cliff niet van Morrowind? Onee dat is Cliff Racer

    Ik heb The Lost Chapters niet maar deze weet ik wel omdat het ook in de normale Fable zit. Als je het al ooit hebt geprobeerd om het zwaard eruit te trekken en het lukte niet dan moet ja alle strength op zijn max hebben. Er was ook een aantal waarbij je het in een keer kon maar je hebt het nu met te weinig geprobeerd dan dus dan moet je even de strength maxxen en je trekt hem er zo uit.

    Ik ging altijd langs de look out point dat bos in en daarna naar die lake (?) een stukje erna met dat water. Daar zit altijd een aardtrol (krijg je altijd een Ruby van als je hem dood) ofzo daarna nog even over het brugje heen en dan weer terug naar dat bos. Ze blijven altijd respawnen die ventjes dus je kan steeds heen en weer lopen en steeds iedereen mollen. Zo heb ik het eerst gedaan en het werkt erg goed ik was erg sterk! Maar ik had dat stukje ook erg vaak gelopen.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dragon Cliff als dé Dragon Cliff zit er niet in, maar wel iets dat je net zo legendarisch zou kunnen noemen. Wees niet teleurgesteld, want die draak is er lekker toch!;)


    Je kan het best naar Lychfield Graveyard gaan. Daar al het spawnende stuk maken, je weg vervolgen (richting Bargate Prison) en in elke area alles in mootjes hakken. Weer verder gaan en uiteindelijk kom je bij een area waar oneindig veel Undead spawnen. Als je vervolgens Physical Shield activeert kan je wel geraakt worden, maar dit gaan niet ten koste van je Combat Multiplyer. Hoe hoger je Multiplyer, hoe meer een vijand qua EXP. waard is. Als je boven de 34 haalt met je Combat Multiplyer dan zegt de Guildmaster: 'You have mastered using Combat Multiplyer' en je bent van zijn eeuwige geziek ook af.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    34, nou ja, dat zal nog ff duren, men record is atm 6 of 7 :+ maar heb het spel pas sinds maandag...
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan moet je Physical Shield kopen met je Will + General EXP. Dan gaat er eerst Mana en dan pas leven af als je geraakt wordt. Ook gaat je Combat Multiplyer pas naar beneden als je Mana op is. Heel handig!:cool:
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik kwam ook nog maar amper 5 man tegen per keer... maar nu in de arena ga ik dit eens doen. En dat alleen om van da gezaag af te zijn.
     
  6. theboss12

    theboss12 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de burgermeester van bowerstown north lady grey ofso moet ik een ancient hamlet gaan halen in oakvale. maar die kan ik niet vinden. waar ligt die hamlet?
     
  7. theboss12

    theboss12 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar ik heb hem al gevonde
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Daar kan je je post voor editten ;). Die Hamlet waar je het over had, is dat dat ding dat op zo'n begraafplaats ligt? Heb het heel lang geleden voor het laatst gespeeld, blijft wel een topspel though.
     
  9. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die minions zijn zo zuur, . Ik heb zo'n obsidian hammer met 3 augments, ben vrij sterk en behoorlijk snel en 1 , max 2 lukt me dan ook wel. Maar bij dat stuk dat je binnen 4 minuten die archeoloog moet redden...

    Pfff, op een trap, met 3 of meer minions en het is voor mij gedaan, ik kan simpelweg niet shielden als er telkens iemand in je rug staat te hakken. Mijn magical skills zijn echt pure bagger, ik kan aleen lightning en slowmo.

    Ik heb het echt gehad, iemand tips?
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer rank 1 of 2 van Assassin's rush te halen, en als je TLC hebt zou je kunnen proberen rank 1 van Divine Fury of Infernal Wrath te halen.
    Ook helpt t altijd om wat mana potions te halen als je weinig will hebt.
    Als je dan gewoon met Assassin's rush de hele tijd langs de enemies kan, scheelt dit een hoop vechten, of als er een barriere staat ergens, dan kun je ze in ieder geval allemaal tot het einde meeluren (waar Divine Fury/Infernal Wrath handig zijn)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  11. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik heb in die graveyard quest een uur staan hakken , combo opgelopen tot 57 , toen nog eens lopen hakken bij de spawnende minions als je die poorten van jack achterna gaat.

    Ik ga terug naar de guild, 351278 experience points.

    Met zo'n murren greathammer sla je dan met een floorish 578 damage.Jack of blades is echt een eitje zo.
     
  12. Live

    Live The killer in me

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan de Dark Wizard Hat? Ik weet dat het met de book collection moet maar ik krijg alleen de Bright Wizard Hat.

    Edit: Ik weet het al ;) Maar alleen ik denk dat ik de verkeerde boeken heb gegeven. Zou je die nog terug kunnen krijgen of moet je dan helemaal overnieuw beginnen?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  13. Live

    Live The killer in me

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet dus hoe het moet om de dark wizard hat te krijgen.;)
    Maar als ik naar die man toe ga van de book collection vraagt hij om een boek maar die moet je niet geven voor de dark wizard hat en daarna als je het nog eens weigert vraagt hij om een ander boek maar dat is ook niet het boek dat je nodig hebt voor de dark wizard hat. Hoe kan ik de goede boeken geven?:confused:

    Edit: Sorry drukte op de verkeerde knop wou hem editten ;)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat klopt. En als je de spreuk Physical Shield gebruikt loopt je Combat Multiplier nooit naar beneden, dus kan je die zelfs opkrikken naar de 200. Maar dan ben je dus écht een uur aan't hakken. Pas wel op dat je genoeg Mana potions bij hebt, want als 't schild uitgewerkt is (door tekort aan Mana) kan je weer geraakt worden en loop die CM weer naar beneden!
     
  15. Dr.Florry

    Dr.Florry Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom jullie allemaal zo "excited" zijn over Heavy weapons met veel damage. Zwaarden zoals de Harbringer, Master Katana en Avo's Tear/Sword of Aeons zijn zo veel sneller dus je kan je Combat multiplier hoger krijgen door de vijanden sneller van je af te meppen EN de meeste dudes heb je toch wel in 1 of 2 hits vermoord dus waarom giga veel schade doen. Dus mijn tip is probeer met lichtere wapens te vechten en gebruik de spreuk "slow time" die spreuk in combinatie met een boog of zelfs met een zwaard kan echt dodelijk zijn. Divine Fury en Infernal Wrath vind ik persoonlijk niet zo handig omdat ze Will Power Zuigen zelfs al heb je MP gemaxt dan gebruik ik nog liever Lightning :p.

    ow en nog een random tip als je je skills nog niet gemaxt hebt voordat je voor de eerste keer tegen jack vecht zou je eeuwig minions kunnen killen die blijven altijd spawnen. De beste plek vond ik bij de WITCHWOOD site daar komen er veel hulpjes die je helpen enzo. De undead in die graveyard blijven niet eeuwig spawnen na een tijdje zijn ze op lol EN je hebt geen hulpjes.(hulpjes als in Gaurds en Apprentices)

    Ow en nog een tip om jack te verslaan of hij nu een draak is of niet, Als je Slow time gebruikt met Multi Arrow en dan een goede boog (Skorms Bow) of Master Longbow (sneller dan Xbow) met 3 Sharpening Stones en dan heb je in 2 minute dood =) :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008

Deel Deze Pagina