1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Is alleen maar afstel, die GPU moet echt opnieuw bevestigd worden. De handdoektruc is van korte duur.
     
  2. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook idd...
     
  3. ahab

    ahab Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vragen. heeft iemand uberhaupt al een xbox 360 met een BenQ drive? en weet iemand waar je die met zekerheid kan halen. heb gister 4 winkels gebeld, geen van allen een BenQ

    edit, plus dat ik zelf 2 forza packs had met beide hitachi
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist de trackingcode bij UPS ingevuld en mijn 360 is al in Duitsland.
    Kwam net dit tegen:

     
  5. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Praag is niet in Duitsland, dus wij zullen er toch geen last van hebben?
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het ook
     
  7. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is denk ik los van ons.
    Het zijn de x360's van de Britten niet van de Benelux
     
  8. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date: 2006-01-04
    Probleem: 3 rode leds, Ring of Death
    Overlijden 360: 1 juni 2007
    M$ gebeld : 1 juni, reparatie tijd 15 dagen
    Gebeld en opgehaald UPS: 4 juni
    Afgeleverd M$ repair centre : 5 juni
    Ontvangst mail M$ : 15 juni

    Vandaag na 17 werkdagen gebeld met service nummer. Krijg eerst bandje te horen dat reapartie tijd is toegenomen tot ca 22 werkdagen :mad:, verwachting is dat ze eind juli terug op 15 werkdagen zitten. Na een paar minuten een lieftallige dame aan de lijn met de mededeling dat hun systeem eruit ligt en of ik morgen of eind van de middag wil terug bellen.:confused:
     
  9. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeiden ze gisteren ook al tegen mij. Vanochtend ca. 10 min. in de wacht gestaan en toen maar opgehangen....10 min. terwijl het systeem er nog uit ligt!!??
     
  10. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik w8 ik altijd minimaal 20 minuten als ik daarheen bel en het systeem ligt er ook nog us om de dag uit pfffffff, de 15 werkdagen zijn bij mij vandaag om hmmz
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En maar ontkennen dat slecht 3% defect is volgens de normale waarden... Stelletje klootviolen zijn het met ondeugelijke hardware!
     
  12. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ups geeft aan dat me xbox gisteren al is bezorgt in duitsland , ik heb overigens geen mail , Zootje ongeregeld daar.
     
  13. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    op die bevestigings mail kun je lang wahten hoor... die van mij staat er al vanaf 8 juni en heb nog steeds niets ontvangen.......
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat muziekje van xbox service center werkt op mn zenuwen, als ze die nou eens veranderen!!
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Net effe gebeld: mijn console staat nu 2 weken in Duitsland, maar er is nog niet aan begonnen. Het gaat nog 20-25 werkdagen duren.

    On-voor-stel-baar dit...
     
  16. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewon heel simpel. MS XboX360 sucks en het beste advies wat ik kan geven is koop geen Xbox360.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  17. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels heb ik weer contact opgenomen met M$, omdat ik nog geen oplossing had voor mijn beschadigde forza 2 dvd.
    M$ stuurt binnen 7 werkdagen een nieuw spel op, zonder dat ik te oude hoef terug te sturen!
    Daarbij krijg ik een draadloze headset omdat mijn xbox nu voor de derde keer gerapareerd wordt.

    Ik moet toegeven dat hun beleid wat beteft de tegemoetkoming goed geregeld is.
     
  18. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja je kan het beleid goed vinden, ik vind het een aanfluiting. Als je toch eens leest hoeveel problemen er alleen al hier op de site zijn met de 360. Dan kan een nieuwe game of een gratis headsetje mij niet echt opvrolijken. Ik vind het diep triest wat hier allemaal gebeurd.....

    Maar that's me. Ik zou er iig niet anders tegenaan kijken als ze ter compensatie een gratis spelletje ofzo zouden toesturen. Ik zou gelukkiger zijn/worden als ze nu eens het hele probleem met de 360 toegeven en gewoon zeggen, ja er is wel het één en ander behoorlijk fout met de 360.

    Peace,
    Rich_Art. ;))
     
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik eerlijk ben zie ik die draadloze headset wel zitten hoor.
     
  20. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook weer gebeld. Slecht sprekend persoon zegt dat hij voor mij naar Duitsland zou bellen. "ik heb voor u gebeld, en ze zeggen dat het niet lang meer zal duren. Misschien volgende week."

    Vermoedelijk ben ik gewoon twee minuten in de wacht gezet terwijl Rachid even een Coca Cola light break hield.
    Verstuurd: 29 mei
    Bevestiging M$: 11 juni

    Overigens kreeg ik destijds geen draadloze headset aangeboden. Van ellende moet ik het met Viva Pinata doen... :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina