1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    gisteren weer eens gears of war online(ranked) gespeelt, weet nu precies waarom ik stopte:mad:
    je kan onmogelijk de 100 executions of 100 Curbstomps halen, want al je downs worden gestolen!:mad:
    ik kreeg er echt de schijt van!! ik had 3 kills(!) en 8 downs en die boven mij had 8 kills en 1 down..
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Echtwaar niet? Wat kut!:mad:
    Was ik juist zo blij om.. En je weapon kills, tellen ook niet mee?
    Nog een vraag: De sniper is minder goed in Annex of niet? Perfect Reload maakt niet gelijk een down..
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt dat niet aan Anex maar hebben ze dat in de laatste update veranderd. Ik vindt de sniper overigens nog steeds te sterk. Ze zouden iets moeten doen dat het mikken moeilijker maakt voor de sniper.
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoe sterk ie is. Maar er zijn meer vage dingen die ik sinds de update zie:
    Wanneer persoon 1 persoon 2 aan het zagen is, kan ondertussen persoon 3 al beginnen met persoon 1 zagen!
    Ook was er iemand op mij aan het schieten TERWIJL ik hem aan het doorzagen was..

    FF vraagje: Die gamerpic waar je die kerel van GoW zo ziet staan, met vlammen op achtergrond.. Krijg je wanneer je Seriously haalt ofzo?
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon lekker player match doen joh;)Veel gezelliger en mensen jatten je kills niet want het maakt toch niks uit. Ok sommige doen het nog wel maar over het al vind ik de sfeer veel leuker dan in ranked.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik heb er nooit last van gehad als iemand per ongeluk mijn kill heeft vermoord die ik gedowned hebt. Een kill vind ik geen probleem die heb ik toch zo weer. Maar mensen die je meteen gaan uitschelden omdat je een kill hebt gekregen vind ik echt hatelijk, net of je dood gaat erdoor. Idd. als mensen maar je kills stelen is niet zo leuk maar 1 keer perongeluk kan altijd gebeuren. Ik gaf vaak kills weg aan mensen die een wapen bij hun hadden en die achievment daarvoor nog niet hebben. :)
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Per ongeluk kan altijd. Als je bijv. met zn tweeen met een shotgun op iemand schiet en jij downt hem en hij killt hem maakt mij dat ook niks uit. Ik bedoel hij kon ook niet weten dat ik hem downde zeg maar. Maar als iemand de hele tijd expres kills jat wordt het wel irritant.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik heb wel is meegemaakt dat alleen ik, een teammate en een tegenstander overblefen. Ik was naar hem op zoek en m'n teammate ook, opeens kwam het beeldje in beeld dat ik hem moest reviven, ik rennen dus. Was ie bijna dood zag ik er 2 op de grond liggen ( Hij en die tegenstander ) ik stond tussen hun 2 en keek naar m'n teammate en wou hem snel helpen dus drukte ik X. Maar inplaats van hem te reviven gaf ik m'n tegenstander een curb stomp. En boos dat tie werd, en bad complaints sturen. Ik deed het echt niet express ^^
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook wel is maar inplaats van curb stomt pakte ik een ander wapen.
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Vind ik ook, niemand gaat meer voor de headshots.
     
  12. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    tellen ze kills mee voor achievement (niet leaderbord maar achievement) als je een pot voortijdig verlaat door connectieproblemen of anderen uit je team hem ook peren?
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je op Ranked speelt en het geen Annex is wel :)
     
  14. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    godverdomme mag annex niet

    tering tyfus wat is dat voor een kutstreek
     
  15. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Logisch anders worden de andere modes niet meer gespeelt.
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    kutstreek? gast, dan had iedereen zo seriously en was er geen hol aan geweest om die te halen!
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke wel \o/
     
  18. ViperMike

    ViperMike Guest

    Als het een serieus potje of een clangame is niet.
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Sinds die Annex achievements gekomen zijn worden die andere modes sowieso al minder gespeeld volgens mij.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zou die ziektes toch niemand in die streek willen toewensen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina