1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijken wel tijdbommen. Neemt het aantal defecte 360's nu opeens zo hard toe of het is gewoon de publiciteit die lijkt toe te nemen?
     
  2. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Ik heb 'n vraagje ;)

    Mijn Xdoos hebben ze netjes opgehaald en gerapeerd, maar mijn spel (halo 2) niet vervangen. Dus nog steeds leelijke grote ronde kras, waar kan ik deze ruilen of wisselen?

    Groetjes ;)
    P.s.
     
  3. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    pffff na anderhalve week en een drietal keer Xbox service gesproken te hebben (na uiteraard VEEL MEER POGINGEN) eindelijk die labels ontvangen. Gelukkig kan je vrij snel bij die post service terecht.

    ......now we wait. Ik hoop echt dat ze er meteen een andere diskdrive in gooien, want deze maakt een onwijze klere herrie.
     
  4. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    ik heb een probleem als ik een spel speel bijvoorbeeld: Gears of War en ik ben klaar met een match begint me xbox luid te zoemen en valt heb beeld weg en verschijnen er 2 rode lampjes!
    heb het bij meerdere spellen geprobeerd maar het probleem blijft terugkomen|:-
     
  5. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Buiten Microsoft zelf kan niemand een representatief geven in hoeveel Xbox 360’s er nou daadwerkelijk defect zijn. Maar het ziet er inderdaad naar uit dat een groot percentage defecten heeft met hun Xbox 360. In ieder geval meer dan de 2 á 3% die Microsoft heeft gegeven.
     
  6. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    in de beginpost staat dat 2 rode lampjes oververhitting is
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Pure schande!!

    Ik heb zojuist nog maar eens gebeld. Omdat ik Viva pinata in het Frans heb gekregen. Die gast zei me ook, dat hij wist wat het probleem was. Toen ik mijn xbox 360 console kocht(launch). Dacht Microsoft USA dat iedereen in België Frans spreekt. Vanwege enorm veel klachten hebben ze de mogelijkheid frans of nederlands in de consoles gestopt. Maar iedereen die daarvoor(in belgie) de console gekocht hebben, zitten nu met frans gedoe opgescheept. De enige, en echt de enige oplossing is een volledig nieuwe gamertag maken. Maar dat is ook dikke BS! Dit probleem gaat dus nooit opgelost raken, gaf die kerel ook toe. Hij zei zelf, "ik kan er eigelijk niet veel zinnigs over zeggen". Uiteindelijk had ik hem zover gekregen, dat hij mij een nieuw spel ging sturen. Maar opeens zei hij dat er iemand stond te ontploffen voor hem. En toen zei hij, ownee, dat spelletje van jou(vp) staan meer talen in. Je moet gewoon je land veranderen. En dan veranderd de taal van het spel ook zei hij toen. Zit ik nog altijd opgescheept met het franse doosje enzo...
    Toen vroeg ik, hoe het met mijn xbox zit. Nu blijkt, dat ik nog eens 1,5 weken kan wachten. Terwijl ik deze week mijn xbox ging krijgen(zit al 2 weken overtijd he!!!). Dus volgende week hopelijk, dan ben ik mijn xbox heel lang kwijt geweest!
    Ik vroeg hem ook, precies wel druk he, ik heb een uur moeten wachten voor ik jou aan de lijn had. En hij zei me, dat kan je je niet inbeelden, hoe druk het is...:emo:
    Amai, ik weet niet hoor:confused:
    En dat frans gedoe vind ik een pure schanda. Dat ze zich eens informeren!
     
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha sukkeltje toch :lol:

    Ik heb mijn 360 van 2 weken na de launch en bij mij staat alles in het nederlands op het dashboard.
    Soms staat er bij mij vlaamse xbox reclame
    Als ge morgen nog eens belt ofzo vraag hoe het bij mijne Xbox zit
     
  9. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu mijn 360 plat liggen kan ik hem beter staand zetten voor meer ventilatie?
     
  10. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal nie zoveel uitmaken denk ik, ik heb wel eens gelezen dat het wel meer trillingen geeft indien het recht op staat.

    Indien je nog meer vragen hebt ivm met staand of liggend verwijs ik je met plezier door naar de volgend thread :+
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  11. dewallef

    dewallef Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie, vandaag eindelijk "mijn" XBOX 360 terug gekregen.

    Blijkbaar hadden ze hem ergens verkeerd geleverd en kreeg ik een telefoontje van dit bedrijf dat ze een pakketje van mij hadden. Dit onmiddelijk gaan halen (gelukkig was het in de buurt).

    Groot mijn verbazing toen ik de doos open deed. Ja ja de XBOX zat erin tesamen met een kaart voor 1 maand gratis XBOX live (mooie geste) maar aan de hand van het serienummer zie ik dat het niet de mijne is.:confused:

    1ste XBOX : mfr date 10-03-2006
    levensduur : 2 maanden (repair 1 week)
    2de XBOX : mfr date 22-06-2006
    levensduur : 5 maanden(repair ca 1,5 maand)
    3de XBOX : mfr date 02-04-2006
    levensduur : ???
     
  12. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het wel steeds een nieuwe xbox die je retour kreeg??
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    23 Mei : Xbox Kapot
    24 Mei : Labels ontvangen en UPS opgebelt
    25 Mei : Opgehaalt door UPS
    1 Juni : Aangekomen in Duitsland (volgens M$)
    11 Juni : Xbox ontvangen in het servicecentrum
    22 Juni : M$ opgebelt.. kreeg te horen dat ie klaar stond om verstuurd te worden (voor woensdag zou ik hem binnen moeten hebben)

    27 Juni : opgebelt omdat ik nog altijd niks had ontvangen
    krijg te horen dat nog wel 1/5 week kon duren

    raar eerst gezegt dat ie klaar stond.. vervolgens nog langer wachten :confused:

    dit is Xbox nr.3 die stuk was btw =( hopelijk geen 4de
     
  14. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz dan heb je al langer dan een maand gewacht pffffffff
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag ook maar weer eens gebeld,want extra week wachten is ook al voorbij. Kon nu opeens wel Forza 2 krijgen terwijl dit vorige week niet mogelijk was. Krijg nu een draadloze controller en Forza 2 en een maand live. Als dit nog even doorgaat kan ik een gameshop beginnen. Maar ja hoop dat ik mijn 360 nu dan toch eindelijk eens terug ga krijgen, want heb liever een goed werkende 360 dan een extra spelletje. Ben alleen bang dat ik volg, week maar weer moet gaan bellen. We wachten maar weer even af.
     
  16. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    defect: 14-6
    ups gebeld:16-6
    opgehaald: 18-6
    afgeleverd M$(volgens UPS): 20-6
    Mail M$ ontvangst: 27-6


    defect: herrie bij het afsluiten van Forza2 daarna alleen maar "unreadable disc"
    MFR 09-2006
     
  17. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus nu al paar dagen langer dan een maand zonder xbox en wil graag forza2. Als ik nu bel en ik kan forza 2 krijgen als compensatie hoelang zal het duren voordat ik deze opgestuurd krijg want anders kies ik gewoon iets anders, heb ik straks mijn xbox terug naar een ruime anderhalve maand en moet ik ngo es 2 weken op het spel wachten...
     
  18. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb met één van de supervisors bonje gehad inzake de duur dat ik mijn 360 nu al kwijt ben en nog steeds niet te horen krijg wanneer ik hem terug krijg. Ik heb mijn 360 op 24-05-07 meegegeven aan UPS en pas op 19-06-07 is deze ingeboekt bij de repairafdeling ter reparatie. Volgens deze supervisor gaan de de 15 dagen pas lopen zodra deze is ingeboekt bij de repairafd. Ik heb vervolgens aangegeven dat het allemaal in hun voordeel uitgelegd wordt en ze er op deze manier wel 3 maanden over kunnen doen om de 360 bij de repairafd. terecht te laten komen. Ik kwam er met welke beargumentatie dan ook niet doorheen. Ik heb dus vervolgens aangegeven dat ik een schriftelijke ingebreke stelling wilde sturen, echter, kon en wilde meneer de supervisor geen post of emailadres geven aan mij.

    Aan jullie de vraag of jullie een geschikt post of emailadres hebben waar ik deze ingebreke stelling heen kan sturen en ze nog 7 dagen in de gelegenheid te stellen mijn 360 tijdig terug te zenden anders zal mijn rechtsbijstandverzekering middels een voor microsoft dure juridische procedure dit verder af gaan dwingen.

    Dus als jullie mij van een post of e-mailadres kunnen voorzien, zou ik daar erg dankbaar voor zijn.

    Alvast dank
    een teleurgestelde, boze en vooral niet serieus genome x-box 360 gebruiker.
     
  19. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij (Ik en me pa) hebben ook een brief geschreven, als de zaak niet serieus werd genomen zouden we het door derden laten beoordelen.

    Wat wij gedaan hebben is naar het hoofdkantoor van MS gestuurd.Binnen 3 dagen een telefoontje, binnen één dag opgehaald en binnen 5 dagen terug met nieuwe drive.

    Succes, hopelijk heb ik je hiermee geholpen..

    Edit: licht ergens bij schiphol, kijk even op de officele site van MS en dan onder contact..
     
  20. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    En kan iemand mij nou helpen waar ik me bekraste games zou kunnen ruilen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina