Ik heb zojuist nog maar eens gebeld. Omdat ik Viva pinata in het Frans heb gekregen. Die gast zei me ook, dat hij wist wat het probleem was. Toen ik mijn xbox 360 console kocht(launch). Dacht Microsoft USA dat iedereen in België Frans spreekt. Vanwege enorm veel klachten hebben ze de mogelijkheid frans of nederlands in de consoles gestopt. Maar iedereen die daarvoor(in belgie) de console gekocht hebben, zitten nu met frans gedoe opgescheept. De enige, en echt de enige oplossing is een volledig nieuwe gamertag maken. Maar dat is ook dikke BS! Dit probleem gaat dus nooit opgelost raken, gaf die kerel ook toe. Hij zei zelf, "ik kan er eigelijk niet veel zinnigs over zeggen". Uiteindelijk had ik hem zover gekregen, dat hij mij een nieuw spel ging sturen. Maar opeens zei hij dat er iemand stond te ontploffen voor hem. En toen zei hij, ownee, dat spelletje van jou(vp) staan meer talen in. Je moet gewoon je land veranderen. En dan veranderd de taal van het spel ook zei hij toen. Zit ik nog altijd opgescheept met het franse doosje enzo...
Toen vroeg ik, hoe het met mijn xbox zit. Nu blijkt, dat ik nog eens 1,5 weken kan wachten. Terwijl ik deze week mijn xbox ging krijgen(zit al 2 weken overtijd he!!!). Dus volgende week hopelijk, dan ben ik mijn xbox heel lang kwijt geweest!
Ik vroeg hem ook, precies wel druk he, ik heb een uur moeten wachten voor ik jou aan de lijn had. En hij zei me, dat kan je je niet inbeelden, hoe druk het is...
Amai, ik weet niet hoor
En dat frans gedoe vind ik een pure schanda. Dat ze zich eens informeren!
Klik om te vergroten...