Ik heb nog geen Xbox ( duurt niet lang meer ) maar ik wil weten of iemand deze setje boxen heb? Creative Labs Inspire 5300/5700 review en Komen deze redelijk uit de test het kost namelijk maar 99euro niet veel dus of weet iemand nog een andere setje? niet hoger dan ongeveer 150 euro
ik heb de 5700 maar die is echt geen 99 euro hoor...... (hoop ik) maar ik ben er zwaar tevreden over. Ik heb nog geen betere dts speakers voor de pc gehoord. Hij is zelfs niet veel slechter dan de meeste duurdere home theater sets. Dus kopen zou ik zeggen.
en voor de zoveelste keer: de 5300 heeft geen decoder dus dan kan je geen dolby digital geluid krijgen. de 5700 wél en is aardig duur (300,- goedkoopst dacht ik) als ik jou was zou ik voor de 5500 gaan, die heeft wél een decoder en is 160,- bij www.2mcomputers.nl probeer de volgende keer de search functie eens voor de lol
en laat ik alvast vertellen,niet bestellen bij www.2mcomputers.nl !!!!!!! 1. ze zijn slecht te bereiken. 2.moest 2 weken op boxen set wachten. - heb hem gecanceld en bij computerland besteld 3.telkens beloftes maken die niet waar gemaakt werden. (leveringen ) gewoon bij www.computerland.nl bestellen wel wel 15 euro duurder maar je heb hem wel binnen 2 DAGEN!